• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Cristiaan ''Cris'' Daniël Knight

    Net als ik vanplan ben naar buiten te gaan zie ik Clarisse naar beneden lopen, 'Hoi' Groet ik haar glimlachend waarna ik haar kleren bekijk, 'Wat was je vanplan te gaan doen?' Vraag ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ashley Poncho
    Ineens wordt mijn boek uit mijn handen gerukt. Het is Bo, en dan zie ik ook zijn zusje staan. Ze mag me niet, totaal niet, en Jk weet niet waarom. 'Geef dat terug!' zeg ik boos. Ik sta op en probeer het terug te pakken. 'Dat jij het nou niet interessant vindt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Landon Arthur van Gwendor || 22 || Verboden bos
    "Dan nog, ze kan altijd worden betrapt", mompelt Lance. Hij is altijd zo iemand geweest die van alles zeker moet zijn. Iemand die meestal overbodige delen in een plan stopt om het zekere voor het onzekere te nemen. "En als er iets met haar zou gebeuren? Hoe zouden wij dan moeten weten of we moeten ingrijpen of niet?"


    help

    William Riley Smith

    Ik kijk haar aan en lach. 'blijf me maar op de manier behandelen zoals je nu doet. Dat vind ik wel leuk,' lach ik. 'Even uit het netjese gepraat,' grinnik ik. Ik overweeg even haar voorstel. 'Ik weet niet. wat moet ik er daarna meedoen? Er wonen doe ik toch niet,' zucht ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mia Cruz
    'Niet zo'n grote mond,' zeg ik met een arrogant gezicht wanneer ze Bo probeert te commanderen om het boek terug te geven.
    'Houd het hoger!' lach ik vervolgens wanneer Ashley naar het boek probeert te grijpen. Zelf ben ik niet zo lang, dus als ik het boek omhoog zou houden zou Ashley er zo bij kunnen.


    everything, in time

    Clarisse Amelia Arthilde || 19 || Paleis
    Amelie kijkt Cris even raar aan als hij haar niet aanspreekt met "Jonkvrouw Clarisse" of "Jonkvrouw Arthilde". Maar tegelijkertijd verschijnt er een glimlach op haar gezicht omdat hij zo losjes doet. Het geeft haar dan ook geen reden om de gebruikelijke formaliteiten te gebruiken tegenover hem. "Hallo!"
    "Wat was je van plan te gaan doen?", vraagt Cris, een blik werpend op haar kleren.
    "Oh", ze kijkt even naar haar broek. Tja, als een jonkvrouw geen jurk aan heeft gaat iedereen er altijd meteen van uit dat ze iets speciaals gaat doen. "Gaan paardrijden, denk ik?" Ze kijkt Cris even aan.


    help

    Aowynn Rune Savan

    ‘Dat zal ik doen,’ grinnik ik zacht en slaak even een voldane zucht. Tot op gistere was ik er van overtuigd geweest dat omgaan met hogere niks voor mij was, maar een middag met Bo en William en het viel me behoorlijk mee. Waarschijnlijk kwam het bij William vooral omdat hij, net als, geboren en gewoond heeft in het dorp. ‘Je zou het kunnen verhuren op de momenten dat je er niet bent,’ reageerde met hem meedenkend. ‘Ik gok als je het opknapt en volgende maand te huur aanbied, je diezelfde dag nog iemand hebt die er in zou willen trekken.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bo Cruz
    Lachend keek ik toe hoe Ashley het boek probeerde te pakken, waardoor ik het steeds een stukje hoger en weer lager hield, maar wel zo dat ze het niet kon afpakken. 'Sinds wanneer durf jij zo'n toon tegen ons aan te slaan?' vroeg ik kil. 'Ben je soms vergeten met wie je hier te maken hebt?' Ik vond het eerlijk gezegt zo leuk dat ik ineens een hoge status gekregen had, ik kon gewoon alles doen wat ik wou zonder dat ik er ooit voor gestraft zou worden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik heb medelijden met Poncho. :/]


    help

    Cristiaan ''Cris'' Daniël Knight

    'Oh. Gaan praardrijden, denk ik?' Andwoord ze terwijl ze kort naar haar broek kijkt, 'Dat denk je of dat was je van plan te gaan doen?' Vraag ik haar grijnzend waarna ik een hap neem uit de appel die ik in mijn hand had. Waarschijnlijk had ze niet echt een reden tot het veranderen van haar kleren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ashley Poncho
    Ik klem mijn kaken op elkaar. Beleefd zijn Ashley. Maar dat wil ik niet. Ik zet een glimlach op. 'Vrouwe Cruz, ik zal met alle beleefdheid uw ogen eruit willen krabben,' zeg ik beleefd. 'En heer Cruz, zou ik alstublieft mijn literair boek terug mogen.' ik ben gestopt met springen. Anders lachen ze toch alleen maar.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mia Cruz
    Hoewel ik Ashley net nog aan het uitlachen ben, verandert mijn gezicht naar kil als Ashley begint te praten.
    'Ik hoop dat ik dat verkeerd gehoord heb,' zeg ik zonder enige intonatie en draai me om naar Bo. 'Volgens mij heeft ze echt geen idee wie er voor haar staan. Is niet erg, laten we het haar in een mooi lesje leren.'


    everything, in time

    Bo Cruz
    'Dat vind ik nou niet echt aardig tegenover Mia, Poncho' antwoordde ik. No way dat ik nu ineens haar boek terug zou gaan geven, vooral niet omdat dit veel te leuk was. Eerst moest ze maar eens écht respect tegenover ons gaan tonen. 'En de heer Averes negeren is ook niet bepaald wat ik netjes noem' Als ik hoor wat Mia tegen me zegt verschijnt de oh zo bekende grijns weer op mijn gezicht. 'Zoals je wilt, zusje'

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Clarisse Amelia Arthilde || 19 || Paleis
    "Denk ik", zegt Amelie als antwoord op Cris' vraag. "Maar het ik mag nooit buiten het paleis gaan paardrijden, wat dus eigenlijk heel erg stom is, aangezien je alleen maar een beetje rondjes kan rijden, zonder schriftelijke toestemming van mijn ouders of iemand die veel te zeggen heeft zoals een ridder of een leraar. En dat krijg ik nooit. Dus zit ik mezelf meestal te vervelen met naar de saaie trainingen van de ridders te kijken of in de bibliotheek die ik al helemaal heb uitgelezen. Letterlijk."


    help

    jaimyhoi schreef:
    Ashley Poncho
    Ik klem mijn kaken op elkaar. Beleefd zijn Ashley. Maar dat wil ik niet. Ik zet een glimlach op. 'Vrouwe Cruz, ik zal met alle beleefdheid uw ogen eruit willen krabben,' zeg ik beleefd. 'En heer Cruz, zou ik alstublieft mijn literatuur boek terug mogen.' ik ben gestopt met springen. Anders lachen ze toch alleen maar.


    *mijn literair boek. xd Als je zegt literatuur boek dan zeg je "boek boek".

    Ah, nevermind, ik ben een beetje grammar nazi...


    help