• Mijn mama zei net aan tafel dat de mens gemaakt is om te dromen, anders kan die niet overleven. Ik vind dat toch wel heel maft eigenlijk. :') en ik vond dromen ook heel leuk :X
    Herinner jij je nog een van de leukste dromen die je had? ^^
    Dan mag je die gerust hier zetten, want ik vind het wel fijn om mensen hun dromen te lezen. :X

    zal ik eens wat zeggen, meestal weet ik mijn dromen niet meer en lijkt het net alsof ik 5 minuten in mijn bed gelegen heb en de tijd gewoon heel snel voorbij gegaan is.. zeg maar..x'D

    nou grappig dat je dit er nu op zet want vanacht heb ik heel leuk gedroomt want tom zat er in
    en we hadden een peuter jongetje samen
    maar het was dus heel leukxDxDxD


    To The Stars Through Adversity

    Meestal zijn dromen gewoon keileuk. Behalve nachtmerries dan, want die zijn wel irritant. Normaal gezien droom ik niet veel (nou ja, ik kan het me niet goed herrineren) behalve als ik heel lang slaap.
    Vind ik wel raar


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik verheug mij de hele dag er eigenlijk op om weer te gaan slapen, zodat ik kan dromen. :X

    Mijn laatste droom is dat ik in een brand zat met 3 Vampieren en toen moesten we vluchten uit dat huis dat in brand stond, maar buiten scheen de zon en toen legde een van die Vampieren een Ankh amulet in de zon en toen werden ze mensen!
    En toen kwam mijn Franse lerares eraan. O.O


    Let the Night embrace you

    CUTExDIAMOND schreef:
    nou grappig dat je dit er nu op zet want vanacht heb ik heel leuk gedroomt want tom zat er in
    en we hadden een peuter jongetje samen
    maar het was dus heel leukxDxDxD

    hoe schattig :D

    Meadow schreef:
    Ik verheug mij de hele dag er eigenlijk op om weer te gaan slapen, zodat ik kan dromen. :X

    Mijn laatste droom is dat ik in een brand zat met 3 Vampieren en toen moesten we vluchten uit dat huis dat in brand stond, maar buiten scheen de zon en toen legde een van die Vampieren een Ankh amulet in de zon en toen werden ze mensen!
    En toen kwam mijn Franse lerares eraan. O.O

    ik eigenlijk ook. en ik wilde eens zo graag over iemand dromen, kwam dat maar niet. en ik was natuurlijk superhappy toen het eindelijk zo ver was ;D
    En maffe droom had je ha ha ;D

    Ik heb wel vaker rare dromen. x)
    Maar ik verheug me er niet op om over iemand te dromen, maar gewoon over het feit dat je dan uit de realiteit ontsnapt enzo. :]


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Ik heb wel vaker rare dromen. x)
    Maar ik verheug me er niet op om over iemand te dromen, maar gewoon over het feit dat je dan uit de realiteit ontsnapt enzo. :]

    jaaa, maar dan kan je in nachtmerries stappen ook hé. :')

    Dat heb ik nooit. :]
    Ja, één keer had ik er één, maar die was niet zo heftig. :p

    Die ging zo:
    Ik zat met mijn ouders s' nachts aan een autosalon, ik had geen idee wat we daar deden, maar we zaten daar dus op een bankje en plots liepen er een paar gewapende mannen op ons af en mijn moeder sleurde mij mee achter het hoekje, maar ze liet mij los en ik vloog wel 2 meter ver! O.O
    En het rare was.. Ik voelde mij wegvliegen.. :S


    Let the Night embrace you

    ik heb er al zoveel gehad :Y)


    -

    Meadow schreef:
    Dat heb ik nooit. :]
    Ja, één keer had ik er één, maar die was niet zo heftig. :p

    Die ging zo:
    Ik zat met mijn ouders s' nachts aan een autosalon, ik had geen idee wat we daar deden, maar we zaten daar dus op een bankje en plots liepen er een paar gewapende mannen op ons af en mijn moeder sleurde mij mee achter het hoekje, maar ze liet mij los en ik vloog wel 2 meter ver! O.O
    En het rare was.. Ik voelde mij wegvliegen.. :S

    Wow; maf o_o heel maf eigenlijk.
    Ik heb eigenlijk nooit extreme nachtmerries. Bv die ik val in een bodemloze put, die had ik nog nooit :'d

    mijn dromen zijn eng,en irritant.


    We can only learn to love by loving.

    Therapy schreef:
    (...)
    hoe schattig :D

    ja het was heel leuk ik werd ook lachend wakker
    maar dat jongetje was ook zoooooo schattig
    (H)I'M ON LOVE WITH MY DREAM:P


    To The Stars Through Adversity

    Hahahahaha, je moeder heeft gisterenavond dezelfde documentaire gezien als ik. :')

    Prodigy schreef:
    Hahahahaha, je moeder heeft gisterenavond dezelfde documentaire gezien als ik. :')

    haha ja, dat kan wel zijn :X