• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    Ashley stemt toe om met Amelie mee te gaan maar Bo protesteert: "Jij gaat helemaal nergens heen! Nergens behalve de schandpaal!" Amelie knikt even kort.
    "Onthoud dan wel dat mensen naar een reden zullen vragen waarom ze daar staat", zegt Amelie, waarna ze haar merrie keert en haar hielen zachtjes in haar flanken duwt.


    [Als hij zo doorgaat loopt hij kans dat iederéén zich bij Jules voegt. XD Moet Jules en Lance eigenlijk niet terug naar de rest van de groep. Ze zitten al de hele tijd afgezonderd, wat moet de rest wel niet denken?

    ]


    help

    TheseWords schreef:
    [Hee! Dat was toen een hele erge ziekte waarmee je nu scheld hoor Jaim!]


    [Je hebt niet vermeld welk decennium :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheseWords schreef:
    [Hee! Dat was toen een hele erge ziekte waarmee je nu scheld hoor Jaim!


    Als Jules dit zou zien en ze weer terug op de kroon komt laat ze Cris echt wel ridder worden hoor, haha]

    Ik vind in deze RPG dat de zin "krijg de pest" erg toepasselijk is. ^^


    help

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Je hebt niet vermeld welk decennium :Y)]




    [Die foto wil ik zooo graag als signature..]


    help

    TheseWords schreef:
    [Hee! Dat was toen een hele erge ziekte waarmee je nu scheld hoor Jaim!


    Als Jules dit zou zien en ze weer terug op de kroon komt laat ze Cris echt wel ridder worden hoor, haha]


    {Je krijgt steeds meer kans op het fijt dat Cris zich bij haar gaat voegen.. Hij is in tweestreid :Y) Mischien als Bo bij de training Cris echt de les wil gaan lezen krijgt Bo problemen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    William Riley Smith

    Ik wil opspringen als ze mij nat spettert, maar ik glijd met een voet weg. Lachend kijk ik haar aan. 'Zou jij me niet helpen?' Ik lach even en trek haar dan naast me en duw een doek in haar hand. Ik lach en ga weer verder met poetsen. Ik grijns en kijk haar aan. 'Dank je dat je wilt hebben. En dit is nog wel gezellig ook,' grinnik ik. Ik ga weer verder. 'Maar niet voor herhaling vatbaar,' voeg ik eraantoe. Ik lach even en grijns. 'Voel me net assepoester....' ik lach. 'De mannelijke dan.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    'Belediging van een prinses of hofdame is reden genoeg om iemand aan de schandpaal te zetten' hielp ik Amile herringeren, maar toen Mia en Bradley weg lieten, keek ik naar Ashley terwijl ik de greep een stuk losser maakte. 'Als je belooft nooit meer zo tegen mijn zusje te praten en niemand te vertellen wat ze je aangedaan heeft laat ik je gaan' zei ik 'en sorry voor hoe ik me gedroeg, dat kwam waarschijnlijk doordat je haar zo beledigde. Dit had niet moeten gebeuren, maar weet wel dat als ik je niet vast had gepakt, Mia je hoogstwaarschijnlijk had laten verdrinken' vervolgde ik zacht, maar net hard genoeg dat ze het alledrie konden horen. Dit was helemaal niet hoe ik was en mijn masker ging dit keer echt verkeerd.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mia Cruz
    Ik knik dankbaar terug en volg Bradley. De gehele weg kijk ik naar de grond met het gevoel dat iedereen denkt dat ik echt enorm veel mannen in mijn bed heb gehad. Dan wend ik mijn hoofd op en richt me tot Bradley. 'Bradley, kom jij vaak in het dorp zelf?' vraag ik en zonder op antwoord te wachten, vervolg ik mijn vraag. 'Is het waar wat Ashley zei? Worden er echt zulke dingen over mij gezegd?'' Ik voel me niet goed, ik ben inderdaad te vroeg uit mijn bed gestapt.


    everything, in time

    [@stornoway: volgens mij moeten ze inderdaad teruggaan ja, jij mag beginnen met een reactie met Lancelot]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Huh? Whut? Nu ben ik niet mee. XD En het is Landon. -.- XDD]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 22:22 ]


    help

    Stornoway schreef:
    [Huh? Whut? Nu ben ik niet mee. XD]


    [Lance, Julia, terug naar de groep, wat je net vroeg...]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nathan Jack Dalfson

    Ik knik even. 'Misschien kunnen we vanavond even gaan zwemmen in het meer als je zin hebt?' Ik glimlach en zie verderop mijn zusje met een vriendinnetje terug komen. Ze lachen en praten en gaan meteen naar binnen. 'Mijn zusje gaat net naar binnen en ik zal nu naar Lance' zeg ik met een glimlach en sta op. 'En ja ik geef complimentjes omdat je ze verdient.' Ik grijns en druk een kus op haar hoofd. 'Kijk uit Lauren.'


    ~

    Landon Arthur van Gwendor || 22 || Verboden bos
    Na nog een tijd niets gezegd te hebben, staat Lance op en trekt zijn zwaard uit de grond. "Misschien moeten we maar eens teruggaan naar de grot, we hebben hier al haast de hele dag gezeten en binnenkort begint het te schemeren", zegt hij, terwijl hij een hand naar haar uitsteekt.


    help

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Lance, Julia, terug naar de groep, wat je net vroeg...]


    [Nee, ik bedoel Bo die nu zo superlief plotseling doet.]


    help

    Julia Bellamy
    'Dat lijkt mij inderdaad een heel goed idee' zei ik glimlachend toen Lance voorstelde om naar binnen te gaan. 'Trouwens... wanneer wil je het de groep gaan vertellen?' Ik hoopte zo snel mogelijk, want ik kon er niet meer tegen om hier nutteloos te blijven zitten terwijl ik wist wat voor vreselijke dingen zich in het kasteel af moesten spelen.


    Keep your head up, keep your heart strong