• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik zucht en besluit om te keren. Ik moest wel gewoon wachten. Ik zucht en kijk om me heen. Ik loop terug het kamp op en ga zitten. Ik speel wat met mijn mes en maak een scherp takje. Ik slaak een diepe zucht en kijk om me heen. Ik prik met het takje in mijn venger, die scherper blijkt te zijn dan ik dacht. Een druppel bloed ontstaat op mijn vinger. Ik zucht en stop mijn vinger in mijn mond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Riley Smith

    'Overleven zal ik het wel. Ik ben een heer met doorzettingsvermogen,' grinnik ik en kijk haar plagend aan. 'Jij daar en tegen... Ik weet het niet hoor...' Ik lach. 'Ik ben een vechter van vlees en bloed. Jij bent een winkelmeisje van vlees en bloed.' Ik lach en geef haar plagend een duwtje. Dan zucht ik en kijk naar alles wat we gedaan hebben. 'Kunnen we het niet op een andere manier doen? Dit gaat zo langzaam,' zucht ik. 'Kunnen we het schoonmaken niet overslaan en doorgaan naar verven?' Ik kijk haar aan en schiet dan in de lach. 'Nou misschien heb ik toch niet zo'n doorzettingsvermogen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bradley Jason Averes.
    na een hele vloedgolf van boze woorden keek ik haar aan. ik snapte niet wat er met haar aan de hand opeens was. had ze last van stemmingswisselingen of waren alle vrouwen gewoon zo. nadat ze zich verslikt en begint te hoesten schieten de tranen in haar ogen. "gaat het?" vroeg ik met een lichte bezorgdheid in mijn stem.


    someone out there feels better because you exist

    Aowynn Rune Savan

    ‘Hey, pas op hoor,’ reageer ik licht verontwaardigd maar met een zachte lach. ‘Ik mag dan wel een winkelmeisje zijn, maar ook ik weet van wanten. Ik ben een gedreven persoon en op sommige gebieden ook echt wel een vechter,’ voeg ik eraan toe en vouw mijn armen over elkaar heen terwijl ik mijn neus even de lucht insteek. Vervolgens begin ik te lachen en kijk hem kort aan waarna ik mijn blik door het huis heen laat gaan. ‘Verven heeft geen nut met alle stof die er ligt, je zal wel moeten poetsen… Meneer de doorzetter.’ Met een gespeelde verwaande blik kijk ik hem aan en steek vervolgens vlug mijn tong uit waarna ik weer verder ga met poetsen


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mia Cruz
    'Alsof jou dat iets kan schelen,' sis ik en loop hem voorbij. Het gaat allesbehalve goed. Mijn lichaam rilt van de kou en draagt nog altijd dezelfde natte, inmiddels kleffe, jurk. Desondanks staan de zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd en het voelt alsof mijn maag zich heeft omgegooid. Er zijn op dit moment maar twee dingen die ik wil: mijn bed en een teiltje.
    Ik weet vrijwel zeker dat de koorts weer is komen opzetten, maar wil dat niet laten merken aan Bradley. Ik moet sterk zijn, al helemaal nu ik boos op hem ben.


    everything, in time

    Nathan Jack Dalfson

    Mijn gesprek met Lance was kort. Hij zou me twee keer in de week trainen en als Lauren nog wilde mocht zij me blijven helpen. Blij loop ik terug naar het kamp en zie Lauren zitten met haar vinger in haar mond. Ik trek even een wenkbrauw op en grijns. 'Het is geregeld hoor.' Ik plof voor haar in het gras. 'Wat is er met je vinger?'


    ~

    William Riley Smith

    Ik ga recht op zitten en blijf haar aankijken. Het deed me goed. Iemand had in lange, lange tijd niet meer zo tegen me gesproken. Zelfs mijn ouders niet. 'Je gaat nu wel een beetje te ver,' zeg ik doodserieus. 'Ik mag je dan wel, maar zo tegen mij praten gaat iets te ver,' vervolg ik serieus. Ik kijk haar enkele seconde aan, maar schiet dan in de lach. Ik geef haar weer een duwtje. 'Ik heb een doorzettingsvermogen met vechten. Niet met... Schoonmaken!' Lachend maak ik een gebaar naar de poetsspullen. 'En ik geloof wel wat je zegt, maar moet je daar nou weer over opscheppen?' Ik kijk haar grijnzend aan. 'Kijk als ik dat ga doen zijn we uren bezig...' Ik grinnik en steek nu mijn tong uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bradley Jason Averes.
    ik zucht in stilte waarom doen vrouwen altijd zo. ik haatte dat zeg en keek haar achterna even was ik terug in het verleden, toen alles nog normaal was, maar niets was meer normaal. ik haalde mijn schouders op en liep achter haar aan. ik vroeg me af of ze heel boos op mij was of gewoon op alles en iedereen. ik haalde haar zonder veel moeite in en bleef zwijgend naast haar lopen.


    someone out there feels better because you exist

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk lachend op en laat het takje zien. 'Scherper als ik dacht,' lach ik. Ik kijk even naar mijn vinger met de conclusie dat het wel weer gaat. Ik kijk om me heen en glimlach. Het was een heerlijke dag en ik genoot er echt van! Met een grote glimlach kijk ik om me heen. 'We zouden ook nu kunnen zwemmen...'

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:18 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mia Cruz
    Het sterk zijn lukt me niet zo, als ik voel hoe ik me in een korte tijd veel zieker wordt. Mijn jurk is zwaar, logisch, spullen worden vaak zwaar als ze nat zijn, en ik kan mijn eigen, zieke lichaam niet meer dragen. Uiteindelijk zucht ik. Goed dan, ik geef al toe: ik moet weer normaal doen tegen Bradley. Ik draai me een tikkeltje beschaamd om.
    'Het gaat niet, om je vraag alsnog te beantwoorden. En het spijt Bradley, ik mag niet zo boos tegen jou doen puur omdat ik boos ben op andere mensen.'


    everything, in time

    Bradley Jason Averes.
    dit slaat echt alles, ik snap echt niets van vrouwen, maar het maakt me niet uit ze doet alweer normaal. "het maakt niet uit, Miss." ik kijk haar aan en ze ziet bleek. "kan ik iets voor je doen om je beter te voelen?" bied ik beleefd aan.


    someone out there feels better because you exist

    Aowynn Rune Savan

    Ik hou mijn adem licht in als hij plots doodserieus tegen me spreekt. Was ik nu echt te ver gaan? Maar ik voelde me zo op m’n gemak in zijn bijzijn, ondanks dat hij een ridder was had ik totaal geen gevoel van rangverschil. ‘Oh..’ breng ik opgelucht uit als hij dan ineens in de lach schiet. ‘Tjee, mijn hart,’ lach ik kleintjes en zak iets opzij als hij me een duwtje geeft. ‘Natuurlijk moet ik daar over opscheppen, dat is wat korter als jij het doet,’ reageer ik lachend en kijk even op als Pebbe vrolijk naar binnen komt gestormd. ‘Oh, tuurlijk maak er weer een bende van,’ grinnik ik als ik zie dat hij in het zand heeft liggen rollen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mia Cruz
    Ik schiet lichtjes in de lach als ik Bradleys verbaasde gezicht zie. 'Er zit geen logica in, ik weet het. Maar je bent een vriend van Bo en dus kan ik niet anders dan aardig tegen je zijn.'
    Vervolgens biedt hij aan iets voor me te doen. Mijn benen zijn zwak, draag me naar huis, denk ik bij mezelf, maar dat kan ik hem niet aandoen. 'Nou, iets drinken zou fijn zijn, maar dat kun je niet tevoorschijn toveren, dus doe mij maar gewoon de kortste weg naar het kasteel.'


    everything, in time

    William Riley Smith

    Ik grinnik even. 'Sorry Aowynn.' Ik Sla mijn armen om haar heen en trek haar in een knuffel. 'Jij mag zo tegen me praten en ik ben niet zo'n opschepper.' ik lach. 'Als je zo opschept had ik ook wel in een winkel willen werken. Al die goede dingen... Of is dat alleen bij jouw zo?' ik lach even en kijk op naar Pebbe. Ik laat Aowynn gelijk los. 'Blijf uit deze buurten Pebbe. Ik laat ons meesterwerk en poetswerk niet vies worden.' Beschermen ga ik tegen over Pebbe staan. Pebbe kijkt me niet begrijpend aan en wil langs me heen over het poetswerk naar Aowynn lopen. 'Nee!' Ik zet vlug en lachend een stap opzij. 'Kom we lopen om het schone gedeelte heen naar je lieve baasje,' deel ik de hond mee.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Bradley Jason Averes./b]
    ik grijns nu ook en haal verontschuldigend mijn schouders op "maar is goed we nemen een kortere weg. het is niet echt een pad maar het is te doen." ik loop nog een stukje verder over het hoofd pad en loop dan naar een dikke boom toe en draai me om. "kom maar, dit is een stuk korter." ik kende het bos goed.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    someone out there feels better because you exist