• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mia Cruz
    'Mond dicht,' sis ik alleen naar haar. Wanneer ik het boek niet meer nodig heb, gooi ik het zonder te kijken over mijn schouder. Ik buk over mijn eigen jurk heen en scheur er aan de onderkant een hele reep vanaf. Eerst wil ik het gebruiken om haar de mond te snoeren, maar omdat ik haar wil horen gillen, gebruik ik de reep om haar handen aan elkaar vast te binden. Vervolgens sleur ik haar over de grond mee naar de rand van het meer. Ik wil mijn jurk wat oprollen onderaan, maar als het niet lukt, laat ik het met een geïrriteerde kreun hangen en stap zo het water in. Dan wordt de jurk maar nat, hij is nu toch al kapot.
    Met enige moeite sleur ik Ashley opnieuw achter me aan en niet veel later gaat ze kopje onder. Wanneer ze bovenkomt, duw ik haar gelijk weer onder water. Normaal gesproken ben ik niet zó gemeen en blijft het vooral bij woorden, maar door haar opmerking ben ik mezelf niet meer.


    everything, in time

    Ashley Poncho
    'Mond dicht, sist Mia naar me. Ze is kwaad op me. Ze gooit mijn boek zomaar weg. Boekbarbaar. Dan scheurt ze een reep van haar eigen kleding af. Ze bindt mijn handen vast, ik kan niet tegenstribbelen. Dat heeft sowieso geen zin met Bo en Bradley erbij. Dan trekt ze me zo mee over de grond, en dat doet pijn. Dan sleurt ze me het water in en ik ga gelijk onder. Ik kom proestend boven. Maar ik heb geen tijd om adem te halen, ze duwt me gelijk weer onder. Ik spartel en verlies adem. Ik probeer
    boven water te komen maar doordat mijn handen vast zitten lukt het niet. Mijn adem begint op te raken en ik houd me rustig. In de hoop te blijven leven, ik ben bang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bo Cruz
    Als ik zie waar Mia mee bezig is en Ashley bijna verdrinkt zucht ik. Ik moest het dus voor haar op gaan nemen. 'Mia, laat haar nu maar weer boven water' zei ik rustig, maar toch bijna bevelend. 'Van mij mag dat kind dood neer vallen, maar ik wil niet dat jij in een moordenaar gaat veranderen. Ze is nu wel lang genoeg onder water gebleven. Sla haar, martel haar, doe wat je wilt, dat verdient ze. Maar we moeten ervoor zorgen dat ze blijft leven' Tevens wou ik niet medeplichtig aan een moord zijn, dat ging mij te ver.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mia Cruz
    Mijn ogen schieten haast vuur als Bo tegen me praat. 'Ze verdient het leven niet!' schreeuw ik terug, maar ik weet dat hij gelijk heeft. Ik wacht tot het gespartel ophoudt en er meer en meer belletjes naar boven drijven, als teken dat ze nu echt bijna geen lucht meer heeft. Dan trek ik haar naar boven en gooi haar terug op de kant, waarnaar ik zelf het water uitloop. Nu mijn jurk deels nat is (natter dan dat de bedoeling was, maar omdat het stomme kind zo spartelde spetterde ook het water alle kanten op), heb ik het koud, maar dat weerhoudt me niet van het pesten.
    'Als ik haar handen losmaak en haar dan terug het water in rol, dan kan niemand bewijzen dat ik het heb gedaan, toch?' vraag ik met een kleine glimlach.


    everything, in time

    [CRIIIIS! WHERE ARE YOU??? WE GOTTA SAVE PONCHOOOOO!]


    help

    {I'm sorry.. Ben net terug.. Who is Poncho?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ashley Poncho
    Ik krijg geen lucht meer, en net als ik denk dat ik dood ga word ik boven water getrokken. Ruw. Ze gooit me op de kant. En ik kreun zachtjes van pijn en hap naar adem. Ze wil me echt dood hebben. Ik kan niets doen dan happen naar adem liggen. Mijn handen zitten nog steeds vast. 'Kutwijf,' zeg ik zo zacht dat het net niet te horen is. Misschien ook net wel. Ik was bijna dood. Mijn adem komt weer een beetje terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bo Cruz
    'Je vingerafdrukken zitten op haar jurk, zusje' zei ik, ten teken dat ze er wel achter konden komen dat wij hier achter zaten als we haar lieten sterven. Toen ik haar heel zacht kutwijf hoorde zeggen pakte ik haar ruw op en hield ik haar, met mijn hand om haar keel gedrukt, vast. 'Ik zei dat je normaal tegen haar moest praten' zei ik kwaad terwijl ik mijn arm strakker om haar keel sloot en haar hoofdschuddend aankeek. 'Je snapt het niet hea?' vroeg ik kil 'We hebben nog nooit écht iemand iets aan gedaan. Maar jij geeft ons steeds en steeds meer reden om dit wel te blijven doen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aowynn Rune Savan

    Lachend schud ik met mijn hoofd als ik William sip zie kijken en volg hem mee naar binnen. Vervolgens zet ik de spullen midden in de woonkamer neer en veeg mijn haren aan de kant. ‘Hey, jij wilde hieraan beginnen,’ plaagde ik terug en zette mijn handen in mijn zij terwijl ik hem aankeek. ‘We kunnen de bezem ook aan jou vast maken, het enige wat je dan hoeft te doen is rondjes lopen,’ reageer ik en steek net als hem mijn tong uit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ashley Poncho
    Ik word ruw opgepakt en Bo klemt zijn arm om mijn keel. Ik krijg moeilijk adem, alweer. 'Ik zei dat je normaal tegen haar moest praten,' zegt hij kwaad. En hij klemt zijn arm nog strakker om mijn keel. Ik kan soms wel soms niet adem halen. En hij praat nog verder maar ik kan me niet meer concentreren. Ik haal piepend adem. Ik voel mijn energie wegstromen en zak bijna door mijn benen, maar ik word vastgehouden door Bo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {I'm sorry.. Ben net terug.. Who is Poncho?}


    [Ashley Poncho, het meisje dat op dit moment door Bo en Mia wordt mishandeld. :Y)]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    [Ashley Poncho, het meisje dat op dit moment door Bo en Mia wordt mishandeld. :Y)]


    {Oke.. Ik heb duidelijk wat gemist.. Waarom word ze mishandeld..?

    @Stornoway, anders doen we een tijdstroom tot ze op hun paarden zitten ofzo?
    Tuurlijk.. Stornoway is offline.. }

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 20:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Bo Cruz
    Als ik merk dat ze bijna geen ademhaling meer kan halen laat ik mijn greep iets losser, maar blijf ik haar zo vast houden. 'Wat zullen we eens met haar gaan doen, Mia?' vroeg ik terwijl ik haar even aankeek. 'De schandpaal? Zal belediging van jou daar een goed genoeg motief voor zijn?' Ik wou dit meisje niet dood hebben, maar ik wou haar wel even goed laten weten dat ze veel en veel te ver was gegaan.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:00 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Oke.. Ik heb duidelijk wat gemist.. Waarom word ze mishandeld..?

    @Stornoway, anders doen we een tijdstroom tot ze op hun paarden zitten ofzo?
    Tuurlijk.. Stornoway is offline.. }


    [Eerst wilde Bo en Mia gewoon iemand pesten, maar toen zei Ashley dat er in het koninkrijk veel over de koninklijke familie werd geroddeld en dat er over Mia werd gezegd dat ze het met heel veel mannen doet, dat zij ze eerst martelt en vervolgens het bed in verleidt. Nou, dat schoot natuurlijk in het verkeerde keel en omdat Ashley Mia heeft beledigd, heeft ze daarmee natuurlijk ook Bo kwaad gemaakt. Mia wilde haar vermoorden door haar te laten verdrinken, maar Bo vindt een moord te ver gaan. Hij houdt haar nu vast, met zijn arm strak rond Ashleys keel.]


    everything, in time

    Bradley Jason Averes.
    Ze was te ver gegaan maar verdiende ze zo'n dood? vroe ik mezelf steeds af. Bo en Mia waren echt woest, en ik snapte het wel het meisje was erg brutaal geweest, wist ze niet wie dit waren ofzo? ik had heel de tijd toegekeken en ik had niet echt de neiging om iets er tegen te doen dus bleef ik kijken en afwachten wat er zou gaan gebeuren.


    someone out there feels better because you exist