• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik kus haar teder en voel haar handen dan om mijn lid. Ik haal mijn lippen dan maar van de hare en begin zachtjes te kreunen en te hijgen. Mijn handen staan gewoon naast haar hoofd anders zou ik gewoon op haar vallen en dat is niet goed. Ik sluit genietend mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kust me eerst teder terug. Daarna haalt hij zijn lippen van die van mij en hij begint zachtjes te kreunen en te hijgen. Hij sluit zijn ogen en een lach zit op mijn gezicht. Ik voer het tempo op. En gebruik beide mijn handen goed. Ik doe het niet te ruw. Dan draai ik ons Iom en ga er goed voor zitten. Dit is makkelijker voor ons beiden. Ik voer het tempo weer wat op. Ik wil hem laten genieten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ze draait ons om en begint sneller te gaan waardoor ik nog harder kreun. Jammer voor haar ben ik niet zo geduldig en draai ons weer om. Ik grijns en pak haar handen vast zodat ik ze boven haar hoofd kan houden. Met een stoot zit ik in haar en zachtjes begin ik te bewegen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare Eastwood.

    Ik zucht en ga bij hun zitten. 'Ik ben woedend, teleurgesteld en weet ik het allemaal. ' zei ik en zuchtte.
    'Misschien reageer ik overdreven, maar het is gewoon. Ik weet het niet. ' mompel ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Jake draait ons weer om en grijnst naar me. Dan pakt hij mijn handen en houdt ze beet boven mijn hoofd. Daar kan ik niets meer mee, eigenlijk kan ik me alleen maar overgeven aan Jake, en dat vind ik stiekem wel leuk. Met een stoot zit hij in me, heel snel. En dan begint hij zachtjes te bewegen. Ik kreun even zacht. En dan begin ik mee te bewegen. En ik kreun ook af en toe. Ik sluit min ogen terwijl ik geniet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ik luister naar Amare, ze is komen zitten. Ik zucht even. Eigenlijk wil ik hier helemaal niet over praten, maar Amare moet het kwijt. Ik kuch even, een kikker in mijn keel. Dan zeg ik: 'Ik zou ze kunnen opzoeken.' en ik zwijg even. 'In Italië.. Daniël heeft een ticket voor me achtergelaten.' en ik kijk weg. Tranen verschijnen in mijn ogen. 'Maar ik weet niet of ik moet gaan.. Hij heeft me een beetje... gebroken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Als ze mee beweegt besluit ik om een beetje sneller te gaan en druk een kusje op haar mond. Ik ga wat sneller en kreun wat harder. Ik ben nog steeds een beetje bang dat ze straks denkt dat alles te snel is gegaan en dat op mij zal afreageren maar nu is het te laat om daar iets tegen te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij voert het tempo weer op en ik ga er maar al te graag in mee. Ik hoor hem harder kreunen, wat me meer opgewonden maakt. Ik beweeg nog steeds mee en geniet er van. Dan stop ik ineens. Jake heeft geen condoom om. 'Jake, stop.' zeg ik dan. Hij moet niet klaarkomen, anders krijgen we dadelijk hetzelfde gezeur als Alexi en Axton.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Jake, stop.' zegt ze. Ik ga direct van haar af. Ik wist dat dit geen goed idee was. 'We gaan te snel?' vraag ik haar en probeer na te denken over meer redenen wat eigenlijk redelijk moeilijk gaat aangezien ik nog steeds opgewonden ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake gaat gelijk van me af. 'We gaan te snel?' vraagt hij me. En dan bedenk ik me dat hij zich misschien afgewezen kan voelen. 'N-nee,' zeg ik, licht hijgend. 'Ik wil niet als Alexi en Axton eindigen.' en met die woorden moet hij het wel snappen. 'Condoom,' zeg ik dan toch maar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee' zegt ze hijgend 'Ik wil niet als Alexi en Axton eindigen.' Ik kijk haar fronsend aan. 'Condoom.' zegt ze dan en ik zucht. 'Oeps. Ehm als jij daar nu even blijft zitten en ik daar ga staan dan koelen we wel af.' glimlach ik en druk nog een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {AAARRRHHGGG.. Mijn broertje gaan naar een of andere school over een jaar waar ze in de 2de een week naar Engeland en een week naar Frankrijk gaan, in de 3de een week naar Engeland en een week naar Frankrijk/Duitsland en in de 4de naar Engeland/Rome en Frankrijk!! Ik haat hem..}


    Don't be like the rest of them, darling

    |

    |


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    |

    |


    Me to Jack.. Me to..


    Don't be like the rest of them, darling

    | *zucht* Iemand Xav? Of Timo? Of Vans?
    Someone? ):

    |


    kindness is never a burden.