• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare Eastwood.

    Ik zucht. 'Dat is een lang verhaal. Iemand had ze uiteindelijk zien vertrekken.' Ik slikte. 'En ik wist van jou en Daniel af dus meost ik jou vinden.'
    Pfft. Mijn gevoelens hadden plaats gezet voor woede. Timo had me hiervoor opgezet en ik had Nathan gevraagd om te helpen en toch moet hij weer zo iets flikken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi zei op 8 aug 2012 - 23:32:

    Leslie Day
    Zijn hand wrijft zachtjes over mijn lippen waardoor ik nat word. En dit voelt Jake ook als hij 1 vinger bij me naar binnen steekt. Ik kreun zachtjes en voel Jake grijnzen omdat ik nat ben. Ik zet mijn nagels iets harder in hem maar niet zo dat het pijnlijk is. Mijn zachte kreuntjes worden gesmoord doordat we zoenen. En dan haal ik mijn lippen van die van hem. Ik kreun weer zachtjes en begin dan kusjes te geven in zijn nek. En dan bijt ik er eventjes zachtjes en draai dan met mijn tong iets verder naar beneden een rondje bij zijn sleutelbeen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ik zie haar slikken en slik zelf ook even. Dit is niet goed. Ik gebaar dat ze kan gaan zitten als ze wil. 'Ze zijn gisteren vertrokken terug naar Italië, naar hun familie,' zeg ik zacht. Ik ben de enige, behalve Daniël en Nathan dan, wat de echte reden is dat hij weg is. Ryan kent een halve waarheid, en de rest weet alleen dat ze weg zijn. 'Je bent volgens mij nog al boos op Nathan?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik laat nog 2 vingers naar binnen glijden en stimuleer zachtjes haar clitje met mijn duim. Als ze in mijn nek bijt, versnelt mijn ademhaling. 'Ik wil je zo graag' fluister ik en ga nog wat sneller met mijn vingers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake laat nog twee vingers naar binnen glijden, waardoor ik zacht kreun, maar ik kreun wat harder als hij met zijn duim zachtjes over mijn clitje gaat. Ik hoor zijn ademhaling versnellen. 'Ik wil je zo graag,' fluistert hij. En zijn vingers versnellen. Mijn ademhaling gaat ook sneller en ik kreun ook meer. Ik begin te zuigen in zijn nek en fluister dan in zijn oor: 'Je hebt me.' en daarna druk ik weer kusjes in zijn nek. Dan glijd ik met mijn handen meer naar beneden bij hem. En dan zelfs verder dan zijn onderbuik. Maar kort, gewoon vlug, plagerig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik voel hoe ze in mijn nek begint te zuigen. Ben benieuwd of ik daar straks een plek zal hebben staan. 'Je hebt me.' fluistert ze in mijn oor. Ik haal mijn vingers uit haar maar ben nog niet klaar. Ik wil haar eerst laten klaarkomen. Ik ga met mijn hoofd naar beneden en geef haar overal kusjes voor ik bij haar heupen kom. Zachtjes lik ik over haar clitje en ga dan een beetje meer naar beneden met mijn tong.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Het blijft awkward :Y)]

    Leslie Day
    Jake haalt zijn vingers uit me en even vraag ik af of hij klaar is. Nee, gelukkig niet. Zijn hoofd dwaalt af naar beneden, en hij geeft overal kusjes tot hij bij mijn heupen aankomt. Dan likt hij zacht over mijn clitje. En gaat met zijn tong nog een beetje meer naar beneden. Een warm gevoel trekt door me heen. En ik kreun weer, iets harder. Dit voelt echt heerlijk. En weer voel ik dat warme gevoel. 'Ga door,' zeg ik zachtjes, verlangend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [inderdaad :$]

    Jake Sadler
    Ik ga met mijn tong naar binnen en proef haar sappen. Ik vraag me af hoe lang ze dit kan vol houden en glimlach een beetje. Ik begin nu een beetje wilder te likken en wat dieper met mijn tong in haar te gaan. Met mijn vinger wrijf ik nu over haar clitje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Misschien dat we het zelf ook wel mee gaan maken Hahahaah xd]

    Leslie Day
    Dan gaat Jake met zijn tong naar binnen. Damn, dat voelt heerlijk. Ik kreun weer wat harder. Hij begint me wilder te likken en hij gaat nog wat diep met zijn tong in me. Dan wrijft hij met zijn vinger over mijn clitje. Ik kreun nu harder en kan zelf eigenlijk niet veel meer doen. Ik kom bijna klaar. 'Jake,' zeg ik dan zacht. 'Ik kom bijna klaar.' ik waarschuw hem maar, ik weet niet of hij her in zijn mond wil krijgen of niet. En ik kreun weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ze kreunt hard waardoor ik grijns en verder lik. 'Jake, ik kom bijna klaar.' zegt Leslie zachtjes maar ik blijf door likken. Ik wil dat ze geniet van dit alles. Ik leg mijn handen op haar heupen zodat het makkelijker word om te likken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij gaat toch verder met likken en ik zet mijn nagels in zijn rug, dit voelt heerlijk. Ik kreun nog een paar keer. Jake zin handen liggen op mijn heupen. Dat zal wel makkelijker zijn. Ik kreun nog een keer hard en dan kom ik klaar. Zo is het mijn beurt, dan ga ik Jake laten genieten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik voel haar lichaam verkrampen als teken dat ze klaar komt en lik alles vlug op. Ik druk nog een kusje op haar venusheuvel en kruip dan weer naar boven zodat ik mijn armen om haar heen kan slaan. Ik zet mijn lippen in haar nek en zuig voorzichtig zodat er een plek ontstaat. 'Zo... je hebt een zuigplek.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet een beetje lachen om wat hij zegt. 'Niu, je wordt bedankt,' zeg ik. Doelend op de zuigzoen. Dan laat ik mijn handen via zijn borstkas langzaam naar beneden glijden. Ik ga steeds verder naar beneden en kom dan aan bij zijn [vulwoordnaarkeuzein] ding. Ik streel er zachtjes over, ik wil hem ook laten genieten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [phaha xd vulwoordnaarkeuzein xd]

    Jake Sadler
    Ik voel haar zachtjes over mijn lid strelen waardoor ik een zacht kreuntje slaak. Ik druk mijn lippen vlug op de hare zodat mijn kreunen gesmoord worden door haar zachte lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor hem zacht kreunen, en dan zijn lippen op die van mij. Jake zijn kreunen worden nu gesmoord. Ik ga verder met zijn lid strelen. En dan leg ik echt mijn hand erom en begin bewegingen op en neer te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.