• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    "Kunnen mensen ook niet en hebben ook pech" geef ik hem gelijk. "Sommige dingen kunnen gewoon weg niet wachten en gaan voor, want we waren volgens mij ook maar net optijd met deze spullen halen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Anders had mam alles weggegooit, gelukkig hebben we nog een aantal dingen kunnen redden en hebben we nog een aantal spullen op Hogwarts staan' Zeg ik nadenkend terwijl ik naar de lucht kijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aileen Megan Snape

    "Wat is de opdracht dan?" vraagt Draco. "We moeten opzoek naar de verdwijnkast die ergens op school staat en die dan repareren" begin ik het verhaal. "Dan begin de laatste week van school moet die af zijn en dan kunnen de andere dooddoender de school binnendringen zodat wij onze laatste opdracht kunnen uitvoeren, maar laat ik het daar nog maar even niet overhebben. We moeten ons eerst richten op de eerste helft"

    Fred Weasley

    "Toch blijft het niet leuk dat ze wel al de helft heeft weggegooid, maar het is beter dan dat ze alles heeft weggegooid" zeg ik en snel nog een blik achterom werp naar de winkel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Als de winkel af is sturen we wel een kaartje' Zeg ik grijnzend, 'Kan ze haar excusses aanbieden en haar ogen uitkijken naar wat ze fout heeft gedaan' zeg ik denkend aan haar verbaasde gezicht.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hello, is er nog iets tegen Madison gezegd? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    "Lijkt me een goed plan, maar we zorgen wel dat ze niets weggooid" zeg ik grijnzend. "Dat zal vast echt een moment zijn om nooit te vergeten" voeg ik er nog grijnzend aantoe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    [Hello, is er nog iets tegen Madison gezegd? (:]


    (Volgens mij niet...)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ugh yay, still a loner :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    "Lijkt me een goed plan, maar we zorgen wel dat ze niets weggooid" zeg ik grijnzend. "Dat zal vast echt een moment zijn om nooit te vergeten" voeg ik er nog grijnzend aantoe.


    George Weasley

    'We zouden foto's moeten maken van de gezichten die mensen trekken als ze naar ons kijken' zeg ik grijnzend waarna ik de punt van de astronomie toren zie verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Mhm misschien is het een goed idee om toch maar eens te doen" stem ik toe. "Trouwens denk je dat we zometeen weer eens een keer in de problemen zullen zitten gezien we de school hebben verlaten zonder toestemming en ook nog is iets beloofd hebben wat we niet zijn nagekomen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dat zullen we snel genoeg zien' zeg ik grijnzend waarna ik dicht genoeg bij de grond ben om te kunnen landen las zijn bezem in die van mij haakt en we allebij op de grond vallen 'mischien moeten we ook iets doen aan onze landing' kpmompel ik kreunend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Mijn grijns is ondertussen al verdwenen als ik opkijk zodat ik hem kan aankijken. "Dat lijkt me eigenlijk best wel een heel goed plan, want dit is toch wel pijnlijk" mompel ik en wrijf over mijn hoofd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'ik heb zo'n idee dat het vandaag niet bepaald onze Geluksdag is' mompel ik waarna ik met moeite opsta, 'Moet je je voorstellen hoe dit gevoeld zou hebben met etterende steenpuisten op je kont'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Het enige geluk is dat we eindelijk de sleutels hebben en voor de rest is echt alles een en al ongeluk" zeg ik en trek dan een pijnlijk gezicht. "Daar denk ik liever niet aan, want dat is echt pijnlijk"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wie wilt Madison meeten? ;w]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''