• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    Charlie Matthew Alvida

    Ik schiet in de lach. 'Om eerlijk te zijn heb ik een brits accent en ik denk dat dat jaren kan duren. Ik ben hier opgegroeid.' Ik kijk haar aan. 'Maar het doet me wel goed om te horen dat mijn accent sexy is. ' ik grijns kort en stroop dat de mouwen van mijn blouse op aangezien het best wel warm is.

    Lise Sophie Knight
    Wanneer Charlie lacht, lach ik mee. Dat stopt echter als hij zijn mouwen omhoog stroopt en er twee gespierde armen tevoorschijn komen. Ik probeer me om me op zijn gezicht of de zee te focussen.
    'Ho ho,' grijns ik dan. 'Ik zeg het ENGELSE accent hè, niet per se jouw accent, voor je nog naast je schoenen gaat lopen.'


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ik lach. 'Stiekem bedoelde je mijn accent ook wel. ' lach ik naar haar. 'Of tenminsten dat hoop ik maar. ' ik speel met het armbandje rond mijn pols en draai mijn arm met de tattoo om. Ik had geen zin in vragen vanavond. Niet nu ik me eindelijk eens een normaal mens voelde.

    Lise Sophie Knight
    'Kijk, daar heb je het al,' zeg ik alsof ik het serieus meen. 'Je loopt nu al naast je schoenen.' Ik schud mijn hoofd en trek een gezicht alsof ik teleurgesteld ben. Dan stop ik en glimlach. 'Nee hoor, je accent is ontzettend sexy, ik geef het toe.' Het is raar, normaal gesproken zou ik enorm verlegen zijn, maar bij Charlie is het net alsof ik alles gewoon kan zeggen en hij me toch niet raar aan zal kijken.


    everything, in time

    [Ik ga zometeen het feestje laten eindigen en dan iedereen laten slapen, zodat morgen de "werkdag" kan beginnen. xd]


    help

    Charlie Matthew Alvida

    'Kijk dat is nu fijn om te horen. ' ik lach naar haar. 'Maar jou accent heeft ook wel iets. In combinatie met je haar en ogen ben je erg mysterieus.' Ik haal een hand door mijn haar en kijk terug naar de zee. 'Sorry dat ik je net zo mee trok. Het was niet erg netjes van me. ' Zeg ik en kijk kort naar haar om dan weer naar de zee te kijken.

    Lise Sophie Knight
    Lachend trek ik één wenkbrauw op. Mijn accent heeft wel iets? Dat heb ik nog nooit gehoord. Amerikaans klinkt bot en ik haat het.
    Als hij me mysterieus noemt, weet ik niet wat ik moet zeggen. Godzijdank praat hij al verder, zodat ik niets hoef te zeggen.
    'Sorry dat ik je net zo mee trok. Het was niet erg netjes van me.' Ik haal mijn schouders op. 'Het was ook niet netjes van mij om tussen jou en de jongedame met wie je praatte te komen, dus laten we het als een gelijkspel beschouwen,' zeg ik terwijl ook ik naar de zee kijk.


    everything, in time

    Stornoway schreef:
    [Ik ga zometeen het feestje laten eindigen en dan iedereen laten slapen, zodat morgen de "werkdag" kan beginnen. xd]


    Dus beëindig je meeting weet ik veel wat xd [GESPREK! DAT WAS HET WOORD!]


    help

    Charlie Matthew Alvida

    Ik draai me naar haar toe. 'Ree bedoel je? Oh die vind het niet erg ze is mijn beste vriendin een soort zus. Ze kan het wel hebben. ' ik laat mijn vingers over de onderkant van de tattoo gaan. Het deed niet veel pijn meer dus als het werk begint zal het wel over zijn. 'Woon je hier vlakbij? '

    [Haha. Geweldig. XD]

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    Ree geeuwt even en drinkt de rest van de wijn in haar glas uit, schenkt een glimlach aan het meisje naast haar en gaat neerzitten op één van de stoelen. Het is al laat, en het feestje zal binnen een paar minuten wel afgelopen zijn.


    help

    [Is goed, houd ik daar rekening mee haha. Daar komt het einde van het gesprek aan, houd je vast!]

    Lise Sophie Knight
    'Eh, Ree ja, dat zal ze wel zijn dan,' antwoord ik. Wanneer Charlie zich naar mij toe draait, doe ik hetzelfde. Zijn vingers glijden over zijn pols en mijn oog valt op iets zwarts, maar omdat ik er niet zeker van ben of het nu schaduw is, of een tatoeage, durf ik er niet direct naar te vragen.
    'Woon je hier dichtbij?' Ik knik. 'Ik woon in die flat daar,' zeg ik en wijs naar de flat die niet veel verder staat. 'Nu ik het daar toch over heb; ik denk dat ik er maar eens naartoe ga. Ik wil niet onbeleefd zijn en deze avond is veel beter dan ik had verwacht, maar het is al laat en aangezien morgen de eerste werkdag begint..'


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ik knik begrijpend. 'Ik ga ook zal ik je anders afzetten met de auto? Ik woon in dat appartement daar dus het is niet omrijden. ' ik wijs naar mijn huis en kijk haar dan vragend aan.

    Lise Sophie Knight
    'Ik mag van mijn ouders niet met vreemde mannen meerijden,' plaag ik hem nog. 'Nee, dat zou heel fijn zijn,' voeg ik er dan snel aan toe met een blik op mijn hakken. 'Deze hakken zijn werkelijk waar moordend, ik zou naar huis moeten kruipen!' Voor de show trek ik er nog een dramatisch gezicht bij.


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    'Arm kind. ' zucht ik sarcastisch. 'Moet ik je dan maar naar de auto tillen of doe je dat ook niet bij zo'n enge man als ik. ' ik haal mijn auto sleutels vast tevoorschijn en wacht op een antwoord

    Lise Sophie Knight
    Nu schiet ik weer in de lach en sla een hand voor mijn mond.
    'Nee, dragen doe ik je niet aan. Ik denk dat ik het stukje tot je auto nog wel haal. Stel je voor, dragen, straks ziet iemand het nog!'


    everything, in time