• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    {Wil er iemand met Damen praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Wil er iemand met Damen praten?}


    [Reed is nog aan het slapen. xd]


    help

    Charlie Matthew Alvida

    Ik glimlach. 'Wil je me beloven aan niemand te vertellen dat het resort van mijn ouders is?' fluister ik zachtjes en kijk haar half smekend half hoopvol aan.

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    Er verschijnt een gespeeld kwaadaardige grijns op Ree's gezicht en ze staat op. Terwijl ze op de stoel klimt, schraapt ze haar keel.
    "Mensen! Ik heb iets te zeggen. DIT IS CHARLES MATTHEW ALVIDA, HIJ IS DE ZOON VAN DE RESORTOWNERS! Dus als je hem tegen komt, maak dan een nederige buiging", zegt Ree, terwijl ze zelf een buiging maakt naar Charlie en daarna maakt dat ze wegkomt. "Oh! En hij haat de naam Charles, noem hem dus Charlie!", zegt ze, terwijl ze snel nog even haar hoofd om de hoek steekt.


    help

    Charlie Matthew Alvida

    Mijn mond valt open. Snapte ze niet dat ik gewoon anoniem wilde blijven. Ik laat mijn hoofd in mijn handen zakken en voel de boosheid door me heen gaan. Ik dacht dat ik haar kon vertrouwen? Ik wil niet dat rijkeluis zoontje zijn maar gewoon Charlie. Woedend sta ik op en loop weg.

    [Even eten, dan doe ik weer mee!
    En ik ga je SA zo meteen ook lezen. (: ]


    everything, in time

    [schrijven we uit de hij/zij vorm of uit de ik vorm? of maakt het niet uit?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    Het was eerst als grap bedoeld, maar nu Ree zo wegloopt, beseft ze dat ze boos is. Hij zit er altijd mee in dat mensen hem anders gaan behandelen als een verwend joch, maar hoe zouden mensen haar behandelen als ze wisten dat ze geen mens is? Denkt hij echt dat het weten van zijn afkomst mensen tegenover hem verschrikkelijk gaat veranderen? Ze loopt het toilet binnen en kijkt naar de spiegel waar zich een laagje rijp op begint te vormen. Ze probeert het er af te vegen voordat iemand het ziet, maar het heeft geen zin. De anderen zijn ook al bevroren. Ze probeert wat water uit de kraan te krijgen, maar die zit vastgevroren. Hulpeloos gooit ze haar armen in de lucht en vloekt.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:19 ]


    help

    MoonAngel schreef:
    [schrijven we uit de hij/zij vorm of uit de ik vorm? of maakt het niet uit?]


    Maakt niet uit.

    @Marleen: mag ik hem in pb sturen naar je?


    help

    [ik denk dat Ann morgen aankomt( en nee, ze word niet dikker)]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Kan Lise straks niet wat opvallen? Aangezien het begint te vriezen in de wc enzo? XD]


    help

    Lise Sophie Knight
    Lise, je stelt je aan. Gooi wat water in je gezicht en ga terug. Ik doe wat mijn geweten me opdraagt en gooi wat koud water in mijn gezicht. Stomme actie, want nu is mijn mascara uitgelopen.
    'Shit,' roep ik geïrriteerd en veeg al het zwart met wat spuug op mijn vinger weg. Nog een laatste keer fatsoeneer ik mezelf en dan loop ik terug. Charlie is weg. Geweldig, Lise, dat heb je weer goed voor elkaar. Op zijn plek zit een ander meisje, het is het meisje dat gisteravond ook bij Charlie stond. Ze lijkt diep in gedachten verzonken, maar ik kan moeilijk naast haar gaan zitten zonder wat te zeggen.
    'Hey,' zeg ik daarom maar. 'Stoor ik?'


    everything, in time

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    "Hey, stoor ik?", zegt er plots een stem. Ree schrikt op uit haar gedachten en probeert zich uit alle macht te concentreren. Maar zoals gewoonlijk lukt het niet om zelf de temperatuur te controleren. Het is waarschijnlijk sowieso al te laat, aangezien de witte wolkjes die Ree uitademt nogal opvallend zijn.


    help

    [ Wacht, is het nu voor iedereen koud, of komen er alleen witte wolkjes uit haar mond? x] ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    [ Wacht, is het nu voor iedereen koud, of komen er alleen witte wolkjes uit haar mond? x] ]


    [Voor iedereen. xd Maar Ree voelt de koude niet. Ze weet alleen dat het aan het vriezen is.]


    help