• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    Rivera lacht even geamuseerd en schudt al lachend haar hoofd. "Ik ben de activiteitenbegeleider, ik moet alles zo'n beetje in goede banen leiden. Dus kan je soort van zeggen dat ik gastvrouw ben op dit moment", zegt ze, terwijl haar Frans accent zwakjes aan het oppervlak van haar stem komt drijven.

    Steven Reed Hastings
    "Sorry!", roept Reed veel te luid als hij tegen een meisje opbotst. Of het meisje botst tegen hem. Het maakt niet uit. Je kan nooit genoeg heer zijn. Hij helpt het meisje vriendelijk overeind en glimlacht naar haar. "Hallo. Ik ben Reed Hastings. Je mag me noemen hoe je wilt."


    help

    [Ik verveeeeeeeel mij.]


    help

    Lise Sophie Knight
    De jongen helpt me overeind en stelt zich met een glimlach voor. 'Ik hou het wel gewoon bij Reed,' glimlach ik terug. 'Ik ben Lise, Lise Knight. Zeg maar gewoon Lise,' zeg ik dan en schud zijn hand. Ik strijk een beetje verlegen over de rok van mijn jurk en weet me geen houding te geven.
    'Eh, ik ging net weg, dus, ik moet zeg maar die kant op,' zeg ik en wijs achter hem.


    everything, in time

    Oke even lezen,


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Thomas van Eyk
    Ik loop ook naar de feestzaal zoals ze mij bij het inchecken vroegen. Er stonden al wat mensen, en gelukkig ook een jongen. 'Hoi!!!' roep ik luidkeels.

    Eva Felicia Coeur
    Een van de meiden was tegen een jongen aangebotst, wat er best grappig uitzag. Er liep ook nog een andere jongen binnen, eentje met vuil blond haar. 'Hoi!!' riep hij heel hard. Ik zei hoi terug.


    Do what people say you can't.

    Steven Reed Hastings
    Reed lacht even zijn blikkerende witte tanden bloot en kijkt haar schuin aan.
    "Tot ziens dan maar, juffrouw Knight", zegt hij, met nog steeds die vermakelijke glimlach op zijn lippen. Hij maakt een overdreven buiging naar haar en loopt daarna lomp met zijn handen in zijn zakken naar de tafel waar eten op staat. Hij draait zich nog vluchtig even om en zegt: "En probeer tegen niemand meer op te botsen!" Er klinkt een laconieke toon door in zijn stem. Hij draait zich weer om en neemt een glas water.


    help

    Aiden James Evans
    'Een Franse gastvrouw?' Vraag ik beleefd terwijl ik mijn ogen over haar lichaam laat glijden. Niet dat ik geïnteresseerd was. Gewoon om haar eens goed in me op te nemen. Ik lach wat verleidelijk als ik mijn blik over haar volle lippen laat glijden en eindig bij haar sprekende ogen. 'Misschien zin om te dansen.' vraag ik en maak een plechtige buiging om wat hoffelijk over te komen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    lisalove1D schreef:
    Thomas van Eyk
    Ik loop ook naar de feestzaal zoals ze mij bij het inchecken vroegen. Er stonden al wat mensen, en gelukkig ook een jongen. 'Hoi!!!' roep ik luidkeels.


    tegen wie?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    Als Aiden zijn blik over haar laat glijden en even verleidelijk lacht, moet Rivera even moeite doen om geen grof commentaar naar zijn hoofd te slingeren. Ze zet een klein stapje achteruit.
    "Misschien zin om te dansen?" vraagt hij. Riv haalt haar schouders op. "Tuurlijk. Waarom niet. Anders sta 'k hier toch maar als een muurplantje."


    help

    Lise Sophie Knight
    Vol verbazing kijk ik de jongen na en schud lachend mijn hoofd. Die gast geeft ook compleet nergens om! Ik loop net verder, als er nog iets wordt geroepen. 'En probeer tegen niemand meer aan te botsen!' Ik grinnik en draai me om. 'Bedankt voor de tip, ik zal mijn uiterste best doen,' lach ik waarnaar ik verder loop. Zijn er toch nog leuke mensen hier.


    everything, in time

    Steven Reed Hastings
    Reed moet even glimlachen als Lise antwoordt. Hij loopt de zaal een beetje rond met zijn glas water in zijn hand. Hij heeft niet echt zin om frisdrank of alcoholische toestanden te drinken, dus houdt hij het daar maar bij. Als er iemand heel luid "Hoi" roept, zwaait hij even vrolijk in de gast zijn richting.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 16:56 ]


    help

    Adores schreef:
    (...)

    tegen wie?

    iedereen :)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 16:52 ]


    Do what people say you can't.

    {ik moet gaan byee}


    Do what people say you can't.

    Aiden James Evans
    'Een muurbloempje? Juist.' Zeg ik sarcastisch waarna ik mijn beide handen zachtjes om haar heupen leg maar tegelijkertijd toch voldoende afstand tussen onze lichamen bewaar. De menigte is al wat gegroeid alleen is er buiten ons nog niemand die zich op de dansvloer durft te vertonen. 'Dus wat voor geweldige activiteiten heb je allemaal gepland voor de komende tijd.'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    Rivera legt haar handen op Aidens schouders en kijkt hem aan.
    "Dus wat voor geweldige activiteiten heb je allemaal gepland voor de komende tijd?", vraagt hij.
    "Een beetje het gewoonlijke. Ik wil niet direct met te drukke toestanden beginnen, aangezien het personeel zelf - inclusief mezelf - eerst een beetje zal moeten wennen aan de plaats en zo. Waarom?"


    help