• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    "Oh... Het spijt me..." mompelt Rivera. Het liedje eindigt en ze laat hem los. "Ik laat je wel even alleen. Of zo." Vanuit haar ooghoek, vangt ze een glimp op van Charlie. "Ik ga even... Daarheen", zegt ze tegen Aiden. Ze loopt naar Charlie en roept bijna: "Charliee! Ik heb je gemist!"


    help

    Charlie Matthew Alvida

    "Charliee! Ik heb je gemist!" Ik draai me om en zie Rivera. Ik vang haar op en omhels haar gelukkig. 'Ree, ik heb jou ook gemist.' Lach ik en draai met haar een rondje. Rivera was de enige met wie ik zo close was, ik voelde me gewoon op mijn gemak met haar. Ze was mijn beste vriendin dus dat was niet zo vreemd.

    Lise Sophie Knight
    'Nee, allesbehalve eigenlijk. Waarom ben jij eigenlijk hier? Ga je hier ook werken?' Ik schenk wat drinken voor mezelf in en laat snel mijn ogen door de zaal glijden. Dan valt mijn oog op de jongen die net binnen stapt. 'Wow, wie is dat?' vraag ik verbaasd, zonder dat ik het antwoord van Reed heb gehoord.


    everything, in time

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    "Hoe gaat het nog? Ik heb je echt enorm veel gemist!" Charlie was al Rivera's beste vriend sinds... Lang. Ze kon zich niet meer precies herinneren van wanneer. Het was ook een van de redenen dat zijn ouders haar als activiteitenbegeleider hadden aangenomen.

    Steven Reed Hastings
    "Hoe moet ik dat nu weten? Waarschijnlijk het vriendje van... Wat haar naam ook is", zegt Reed grinnikend. "Waarom? Ben je verliefd? En nee, ik ben een doodnormale toerist. Zo'n foute. Met sokken in zijn sandalen. En een hawaihemd. Je weet wel."


    [Ik twijfel of ik me ga aanmelden als Bèta.]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 17:53 ]


    help

    Charlie Matthew Alvida

    "Hoe gaat het nog? Ik heb je echt enorm veel gemist!" Ik lach een beetje wrang. 'Het gaat wel.' Antwoord ik en haal een hand door mijn haar. 'En hoe is het met jou dan??'

    [Gewoon doen joh, niet geschoten is altijd mis! Wat heb je te verliezen?]
    Lise Sophie Knight
    Ik schiet in de lach. 'Verliefd, ik? Nee, hij is gewoon zo'n jongen die indruk maakt als hij binnenkomt. Waarschijnlijk is het zo'n rijke, verwende jongen. Maar genoeg over hem, terug naar jou, want ik heb het antwoord gemist, sorry. Ga je hier ook werken?' Ik moet mijn aandacht gewoon bij Reed houden, hij is de eerste die tegen me praatte.


    everything, in time

    [Done. xd]

    Steven Reed Hastings
    "Maak je maar geen zorgen over mij hoor. Ik ben hier de zielige foute toerist die waarschijnlijk gaat oud worden met zesentwintig katten en vlechtjes in mijn haar. Ga maar, ik wil je de liefde van je leven niet ontnemen", zegt Reed grijnzend, maar minder vrolijk dan daarnet. Het beeld van die ochtend komt weer op zijn netvlies drijven. Op die koude winterdag. Waarom moest het zij zijn? Had hij niet een beetje hoffelijkheid kunnen tonen door haar wat van zijn eigen kleren te schenken?

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    "Geweldig", zegt Riv glimlachend. "Al zit ik hier wel enorm te hopen dat ik het niet ga verpesten als activiteitenbegeleider", mompelt ze daarna. "Wat ging jij ook alweer doen van job?", vraagt ze snel.


    help

    Charlie Matthew Alvida

    "Wat ging jij ook alweer doen van job?" Ik glimlach. 'Ik serveer en sta in de avonden achter de bar.' Antwoord ik en kijk een beetje rond. Mijn oog valt op een meisje met bruin/rood haar. Ze was een stuk kleiner dan ik was maar ze intrigeerde me om de een of andere reden.

    Lise Sophie Knight
    Nu kijk ik hem met één opgetrokken wenkbrauw aan. Iemand hier heeft veel zelfmedelijden. Of maakt hij een grapje? Omdat ik er niet zeker van ben, zeg ik maar niets.
    'Pft, liefde van mijn leven. Ik heb hem één keer gezien en goed, hij heeft zijn uiterlijk mee. Maar mooie appels hebben ook een rotte binnenkant.' Kon ik die woorden maar terugnemen, want ze slaan nergens op.
    Reed kijkt dromerig voor zich uit. 'Eh, Reed? Contact?' vraag ik terwijl ik met mijn hand voor zijn ogen zwaai.


    everything, in time

    Steven Reed Hastings
    "Hoeft toch niet altijd?", zegt Reed, klaarwakker en tegelijkertijd diep in gedachten verzonken. "Mooie appels kunnen best de lekkerste appels zijn die je ooit hebt gegeten..." Er klinkt een beetje pijn door in zijn stem. "Excuseer. Ga jij maar naar je don juan." In het op weg gaan naar de wc, trekt hij Lise met zich mee en zet haar bij Rivera en Charlie. "Veel plezier", zegt hij nog moeilijk, terwijl hij maakt dat hij in de toiletruimte is.


    help

    [Ik ga wat tv-kijken. xd]


    help

    [Is goed, veel plezier!]


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ik hoor voetstappen en zie een jongen met het meisje naar ons toe komen. Ik kijk van de jongen die weg loopt naar het toilet terug naar het knappe meisje met roodbruin haar. 'Hey.' Glimlach ik wat verlegen.

    Lise Sophie Knight
    'Excuseer. Ga jij maar naar je Don Juan,' zegt Reed en trekt me mee. 'Ho, nee, wat doe je? Laat l-.' Voor ik het weet, sta ik bij de jongen en een meisje. 'Goedenavond,' piep ik. 'Sorry voor het storen, ik ging net weg.'


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ik glimlach bij het horen van haar woorden. 'Je hoeft niet te gaan hoor, ik neem aan dat je hier ook komt werken?' Ik draai me naar haar toe. 'Ik ben Charlie trouwens.'