• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    Aiden James Evans
    Voordat ik antwoord geef op haar vraag laat ik haar een rondje onder mijn arm doordraaien. 'Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in activiteiten. Of misschien toch wel, ik weet het eigenlijk niet.' Stotter ik verward als we allebei weer terug in positie zijn. Ik richt mijn blik naar mijn schoenen omdat ik even niet weet hoe ik het gesprek weer op gang moet krijgen. Na enkele ogenblikken recht ik mijn hoofd weer wel haar blik ontwijkend,


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    Waarom begint hij zo te stotteren? "Wat is er?", zegt Rivera een tikkeltje geamuseerd. "Iets te verbergen of zo?", grapt ze. De muziek veranderd naar een slow nummer. Geweldig.


    help

    Reed is lonely agaaaaain.


    help

    Aiden James Evans
    'Dit valt niet bepaald onder de term amusement.' Zeg ik streng terwijl ik haar strak aankijk. 'Trouwens ik heb niks te verbergen, alleen praat ik er gewoon niet over.' Eindig ik mijn betoog. 'En jij dan mevrouw de activiteiten begeleider, je hebt me niet verteld dat je uit Frankrijk komt. Nog meer geheimen?'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Haha, tja er moeten nog mensen een rol aanmaken. Of laat hem/haar? zich bij ons voegen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Lise Sophie Knight
    Als ik bijna de deur achter me heb gesloten draai ik me abrupt om. Ik ga niet langer weglopen, er moet iets gedaan worden aan mijn verlegenheid en wel nu. Met sterke passen loop ik terug, maar houd me in voor ik de zaal weer in loop, anders zou het er belachelijk uitzien. Met andere passen loop ik naar binnen en stap gelijk op Reed af.
    'Ik heb me bedacht, ik hoef eigenlijk nergens heen. And guess what: ik ben hierheen gelopen zónder tegen iemand aan te lopen.'


    everything, in time

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    "Je kan me vertrouwen, hoor. Ik ben geen roddeltante. En tuurlijk heb ik nog meer geheimen, maar dat wil toch niet automatisch zeggen dat ik die wil delen met iemand die ik helemaal niet ken? Maar goed. Ik kwam in de Franse straten terecht toen ik tien was. De jaren daarvoor zijn nogal vaag", begint ze, een beetje fluisterend omdat het volume van de muziek die nu speelt niet zo heel erg luid is.


    help

    Progeny schreef:
    Lise Sophie Knight
    Als ik bijna de deur achter me heb gesloten draai ik me abrupt om. Ik ga niet langer weglopen, er moet iets gedaan worden aan mijn verlegenheid en wel nu. Met sterke passen loop ik terug, maar houd me in voor ik de zaal weer in loop, anders zou het er belachelijk uitzien. Met andere passen loop ik naar binnen en stap gelijk op Reed af.
    'Ik heb me bedacht, ik hoef eigenlijk nergens heen. And guess what: ik ben hierheen gelopen zónder tegen iemand aan te lopen.'


    Steven Reed Hastings
    Reed staat een beetje rond te kijken wanneer Lise terug op hem komt afgelopen. "Is dat zo?", vraagt hij met opgetrokken wenkbrauwen, spelend dat hij haar niet geloofd.
    "Ik ben trots op je!" Hij zet zijn glas water aan de kant en geeft haar spontaan een knuffel.


    help

    [Mijn topics en wat heb ik gemist??]

    lluvia schreef:
    [Mijn topics en wat heb ik gemist??]


    [Niets. xd Kom maar binnenvallen op het feest, Rivera gaat opgelucht zijn als haar beste vriend komt opdagen. ^^ Is het goed als hij weet dat ze een elf is?]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 17:23 ]


    help

    [Hahah Reed is echt genius!:'D]

    Lise Sophie Knight
    Ik ben al bijna beledigd dat Reed me niet geloofd, tot hij me spontaan een knuffel geeft. Eerst weet ik mezelf geen houding geven, maar dan knuffel ik hem gewoon terug. Als ik hem weer los heb gelaten, strijk ik wat haar achter mijn oor. 'Zo, dat heb ik nog nooit iemand meegemaakt,' grinnik ik. 'Heb je wat goed te maken of zo?'


    everything, in time

    Aiden James Evans
    'Oke, oke' Ik breng mijn hand omhoog tot op haar ooghoogte en wijs met de wijsvinger van mijn linkerhand een ring om mijn ringvinger aan mijn rechterhand aan. 'Blijkbaar vindt mijn verloofde niet alleen mij interessant.' Voorheen zat mijn stem vol met zelfmedelijden nu onderdruk ik het. Ik wil geen medelijden. 'Dus besloot ik op reis te gaan om na te denken. Eigenlijk heb ik gewoon het lef niet om haar weer onderogen te komen.' Dat laatste ik niks meer dan een fluistering. Schaamte neemt een groot deel van mijn lichaam over en ik wijk opnieuw mijn blik af.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Goed, ik moet zo gaan]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Charlie Matthew Alvida

    Ik parkeer mijn auto voor het resort en stap uit. Ik was later dan gepland maar ik wilde niet met mijn ouders naar het feest komen. Ik doe de deur dicht en loop het feest binnen. Het is behoorlijk druk maar opzicht is dat niet zo erg.

    Steven Reed Hastings
    "Nee, waarom zou ik? Ik ken je net een halfuur of zo", zegt Reed. "Nog spannende dingen meegemaakt in die tien minuten dat je weg was?"


    help