• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    [Topics die mij toebehoren.(nerd)]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    [Topics die mij toebehoren.(nerd)]


    [Jij veranderd ook vaak van zin. NOG NIET BEGINNEN RP'EN. Ik heb het begin er nog niet op gezet]


    help

    [Beetje variatie in de Nederlandse Taal! En originaliteit, of course.
    Wees maar niet bang, ik schrijf nooit de eerste post. :3]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    [Beetje variatie in de Nederlandse Taal! En originaliteit, of course.
    Wees maar niet bang, ik schrijf nooit de eerste post. :3]


    [Ik ook niet, ook al ben ik topicowner... Het begin staat er op. :]]


    help

    [Mijn topics]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Ik moest wel goed zoeken naar het begin hoor. :3 Eh, dan moet je iemand zoeken die wel de eerste post wil schrijven!]


    everything, in time

    [*zucht* Dan doe ik het wel. xd]

    Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Activiteitenbegeleidster || Ingang
    Rivera stapt uit haar wijnrode auto en kijkt naar de ingang van het Resort. Een gigantische gietijzeren poort waarin gegrift staat: "Welkom bij Alvida Resort". Ze haalt even diep adem en zoekt naar bordjes die haar de weg wijzen naar de zaal waar het welkomstfeest plaatsvindt.


    help

    Celie Willow Crowe || 22 || Chef || Ingang
    Terwijl ik de vriendelijke taxichauffeur zijn geld geef probeer ik zoveel mogelijk van het hotel te zien. Ik strijk een los gekomen pluk haar achter mijn oor en loop met knikkend knieën naar de grote gietijzeren poort. Natuurlijk ben ik blij met mijn nieuwe baan, maar het is ook spannend en een grote uitdaging. Een feest is ook niet echt mijn ding, maar niet gaan is ook geen optie. Met een redelijk overtuigende glimlach kom bij een van de bordjes die me uiteindelijk naar het welkomstfeest zullen leiden.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 15:07 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Lise Sophie Knight || 22 || Serveerster
    'Hier moet het zijn,' mompel ik tegen mezelf terwijl ik het grote gebouw bekijk. Dan pas valt mijn blik op de poort en ik grinnik. Ja, dit is het zeker. Ik loop het terrein op en kijk om me heen. Als ik eenmaal één bordje met een pijl heb gevonden, heb ik al snel de juiste zaal gevonden. Voor ik de zaal binnen loop, strijk ik nog één keer over mijn jurk en twijfel. Is het niet te chique? Te opvallend? Hoe zou de rest gekleed zijn? Ik schud mijn hoofd, haal mijn handen nog één laatste keer door mijn haar en stap dan de zaal binnen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 15:13 ]


    everything, in time

    {myn topics}
    {schrijf je in een ik-vorm of???
    oh en ik ben toerist moet ik dan later komen?
    woa wat heb ik veel vragen!}

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 15:15 ]


    Do what people say you can't.

    Steven Reed Hastings || 19 || Toerist || Ingang
    Reed wordt afgezet door zijn adoptieouders en springt zo snel mogelijk uit de wagen, waardoor hij zijn bagage vergeet. Een beetje gegeneerd, maar ook erom lachend, loopt hij terug naar de auto en zegt nog verschillende keren "Ja. Nee. Tuurlijk. Tot ziens. Ik zal jullie-tuurlijk. Ja." Daarna neemt hij afscheid en gaat gaan inchecken in het hotel, waarna hij doorverwezen wordt naar de feestzaal.


    help

    lisalove1D schreef:
    {myn topics}
    {schrijf je in een ik-vorm of???
    oh en ik ben toerist moet ik dan later komen?
    woa wat heb ik veel vragen!}


    [1: Je mag kiezen.
    2: Nee, je mag gewoon nu komen, maar je moet eerst inchecken. Al maakt dat niet veel uit.
    3: Don't worry. Vraag maar wat je wilt. xd]


    help

    Eva Felicia Coeur || 19 || Engel ||
    Ik word naar benden gebracht, wel ergens dat niemand het kan zien. 'Doei mam!' roep ik naar boven. Dan loop in naar binnen om in te checken... Ik check in en dan moet ik achter iemand aanlopen naar de feestzaal.


    Do what people say you can't.

    lisalove1D schreef:
    Eva Felicia Coeur || 19 || Engel ||
    Ik word naar benden gebracht, wel ergens dat niemand het kan zien. 'Doei mam!' roep ik naar boven. Dan loop in naar binnen om in te checken... Ik check in en dan moet ik achter iemand aanlopen naar de feestzaal.


    [Oh. Ik heb nu pas het beneden en boven gedoe door... XD]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Oh. Ik heb nu pas het beneden en boven gedoe door... XD]

    haha XD


    Do what people say you can't.