• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    [Doe maar dat Rivera ergens anders heen loopt. xd]


    help

    Lise Sophie Knight
    Wanneer hij glimlacht en wat terugzegt, ontspan ik een beetje. Misschien is hij toch niet zo verschrikkelijk als ik dacht, maar ik juich vooral niet te vroeg.
    'Lise,' antwoord ik. 'En ik ga hier inderdaad werken. Serveerster.' Ik houd mijn hoofd iets schuin. 'Maar jij zegt "ook", dus ik neem aan dat je hier ook werkt dan?'


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ze houd haar hoofd een beetje schuin en vraagt of ik hier ook werk. Ik knik. 'Ik ga ook serveren en ik sta in de avonden achter de bar.' Ik haal wat ongemakkelijk mijn hand door mijn haar. 'Heb je hier al eerder gewerkt of niet?' Vraag ik haar.

    Lise Sophie Knight
    Het meisje wat erbij staat excuseert zich alvorens ze met iemand anders gaat praten.
    Charlie beantwoord mijn vraag en heeft een wat ongemakkelijke houding. Hierdoor heb ik meteen het gevoel dat ik hem alleen maar op houd en voel ik me ook ongemakkelijk.
    'Hm, gezellig, dan zie ik je misschien nog wel tijdens het werk.' 'Heb je hier al eerder gewerkt of niet?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik ben pas sinds vier maanden in Engeland. En jij? Werkte jij hier dan wel al voor alles was ingestort?'

    [Even eten. (:]


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ik schud mijn hoofd. Niet iedereen hoeft te weten dat ik hun zoon ben. 'Ia het feest een beetje leuk? Ik ben er nog maar net. ' zeg ik en kijk een beetje heen en weer.

    (hoe moet ik beginnen? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Zoek iemand met wie je kan praten? (: ]

    Lise Sophie Knight
    'Ik weet het niet. Iedereen praat met elkaar alsof ze elkaar al jaren kennen. Ik kan dat niet, wij Amerikanen zijn niet zo.. Hoe zeg je dat, open? Nah, komt erop neer dat feestjes niet zo mijn ding zijn.' God, nu klink ik vast heel sociaal. 'Maar hé, dat ben ik,' voeg ik er snel aan toe. 'Jij ziet er wel uit als iemand die van een feestje houdt.'


    everything, in time

    Samanta Springfield || 24 || Vampier ||
    Mijn taxi zat in de fille en ik was te laat toegekomen.Met grote ogen keek ik naar het gebouw"Hier zijn we dan." mompel ik in mezelf en ga naar binnen.Na een tijdje had ik dan ook eindelijk ingechekt.Waar moet ik nu naartoe?pijns ik in mezelf.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charlie matthew alvida

    Ik kijk naar haar en lach een beetje. 'En waar baseer je dat op?' Vraag ik nieuwsgieig. 'Ik ben zelf namelijk niet zo'n partyanimal.' voeg ik er aan toe.

    [Was eten]

    [Haha, is oké joh! :D]
    Lise Sophie Knight
    Oh, ik zit ernaast. Ik bekijk hem even en denk na. 'Je kleding, bijvoorbeeld. Het ziet eruit alsof je er veel tijd aan hebt besteed en iemand die er niets om geeft, zou dat denk ik niet doen. Daarnaast ook je social skills. Om social skills te krijgen, moet je veel onder de mensen zijn. En wat is nu de beste plek daarvoor? Een feestje,' leg ik uit.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:54 ]


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ik denk er even over na. 'Tja als je het zo bekijkt wel ja.' Ik kijk even naar mijn kleding. 'maar zo gestyled zie ik er toch ook weer niet uit?' Ik kijk naar haar. 'Ik denk dat jij meer het terug getrokken persoon bent die niet graag in de spotlights staat.'

    Lise Sophie Knight
    'Jawel, toch wel. Ik moet zeggend dat ik je heel anders ingeschat had toen je de kamer binnen kwam lopen.' 'Ik denk dat jij meer het terug getrokken persoon bent die niet graag in de spotlights staat.' Ik knik. 'Klopt, kan niet wachten tot iedereen gewoon aan het werk is en er meer wordt gelet op het eten en drinken dat ik serveer, dan op mij,' beken ik en glimlach een beetje ongemakkelijk.


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ik glimlach naar haar. 'Ik denk dat je hoe dan ook wel de aandacht zal trekken.' Glimlach ik en haal een hand door mijn bruine haar. 'Maar ik ben het wel met je eens. Ik heb het ook niet zo op dit soort feestjes.'

    Lise Sophie Knight
    'Ik denk dat je hoe dan ook wel de aandacht zal trekken,' zegt hij en ik voel mijn wangen kleuren. Daarna twijfel ik of dat eigenlijk wel een compliment is.
    'Ik was eigenlijk van plan net weg te gaan, het is dat ik tegen Reed opbotste. Letterlijk. Heb je misschien zin om mee buiten een luchtje te scheppen?'


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ik knik instemmend. 'Klinkt goed ja.' Antwoord ik. Dan zie ik mijn ouders binnen komen en trek ik haar vlug mee naar de deur. 'Zullen we nu gelijk maar naar buiten gaan.'