• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    Wanneer de wekker gaat, ben ik nog altijd doodmoe. Ik heb die avond niet geslapen en zit er niet op te wachten Charlie onder ogen te komen. Ik had hem dat kusje niet moeten geven, al was het maar een kusje op de wang. Charlie was die avond gewoon aardig en ik had er niets achter moeten zoeken. Het was verdomme één avond!
    Terwijl ik mezelf blijf bekritiseren met zulke gedachten, kleed ik me aan en doe mijn haar en mijn make-up.Vervolgens schiet ik in mijn zwarte vans en dan ben ik klaar om te gaan. Ik sluit de deur van mijn appartement en loop niet veel later opnieuw het terrein van Alvida Resort op.


    everything, in time

    Stornoway schreef:
    (...)

    Sorry!


    Maakt niet uit ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Hou trouwens de samenvatting in de gaten :]


    help

    [Misschien kun je daar een kadertje omheen maken? Dan valt het meer op, mhihi.:3]


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Mijn ouders hadden erop gestaan dat ik vandaag met hen zou ontbijten maar ik lan mijn gedachten er niet bij houden. Ze praten over zaken die mij niets intereseren en ik ben blij als ik aan het werk kan. Ik krijg een naam plaatje van mijn leidinggevende en tot mijn teleursteling staat er: Charles M. A
    Geweldig ik wil geen Charles genoemd worden...

    Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Activiteitenbegeleider || Parking
    Ree kruipt nog steeds wat slaperig uit haar wagen en loopt over het Alvida terrein richting de cafétaria, om alles een beetje in goede banen te leiden en eventueel mee te helpen. De koude ochtendbries waait over haar huid, maar ze voelt er niets van. Voor haar is het alsof het een gewone zomerdag is.


    help

    Lise Sophie Knight
    Ik neem plaats aan een grote lange tafel waar de meeste serveerder, serveerders en andere personeelsleden ook aan zitten. Ik ken een aantal gezichten van gisteravond, maar Charlie zit er niet tussen. Mijn gevoel twijfelt of het nu teleurgesteld of opgelucht moet zijn en ik besluit er maar gewoon geen aandacht aan te besteden en te ontbijten.


    everything, in time

    Damen Scagotti

    Enigsins slaperig neem ik een slok van het rode drankje dat ik vanmorgen uit de koelkast heb gehaald, het smaakte nou eenmaal niet heel lekker: zelfs niet na een eeuw. Het bleef dezelfde bittere smaak hebben. Toen ik binnen was keek ik om me heen om te kijken of ik ook iemand van de mensen kende maar geen van de gezichten herkende ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    Ree gaat naar de inchekbalie en ontvangt haar naamkaartje, speld het op haar topje en gaat dan naar de cafetaria, waar ze niemand tegenkomt die ze kent. Alleen dat meisje dat gisteren bij Charlie kwam staan. Er beginnen pretlichtjes in haar ogen te branden en een glimlach vormt zich op haar gezicht, maar ze zegt enkel hallo tegen het meisje.


    http://www.youtube.com/watch?v=CAsRnFa4NlY&feature=related

    I will be listening to this all day long.


    help

    Charlie Matthew Alvida

    Ik loop de ontbijt zaal in om wat bij te praten voor we daadwerkelijk gingen werken mijn oog valt op Lise. Ik droeg net als zij zwart wit alleen droeg ik een witte blouse met opgerolde mouwen, een zwarte stropdaa en zwarte schoenen, broek. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. 'Hey' glimlach ik.

    [Oh hell no, da's zo niet mijn muziek!:'D Ik denk btw dat ik verslaafd ben aan deze RPG. (nerd)]

    Lise Sophie Knight
    Net als ik een hap van mijn broodje heb genomen, komt Charlie naast me zitten. Ik verslik me bijna, maar kan mijn voedsel nog net op tijd inslikken waardoor ik niet in een complete hoestbui uitbarst.
    'Ook goedemorgen,' zeg ik als mijn mond weer netjes leeg is. 'Jij bent laat voor het ontbijt. Wacht even, ik ben zo terug,' ratel ik aan een stuk door en verlaat de tafel naar de meisjes wc. God, wat ben ik moeilijk aan het doen, maar alleen bij zijn blik smelt ik al bijna weg. Ik moet mezelf eerst onder controle krijgen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 17:03 ]


    everything, in time

    [YAY! Nice to hear! Niet dat van die muziek, wel dat ander ^^ Y U NO SAY HI TO REE?]


    help

    [O DAAR HAD IK OVERHEEN GELEZEN. OMFG, nu praten er twee mensen tegen me. Maar Ree kent Charlie ook, dus dat wordt zo eventjes gefixed. Wacht maar.:Y)]


    everything, in time

    http://www.youtube.com/watch?v=1i0wQQV7H_g
    Dit ben ik aan het luisteren (A)


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik vind haar ook niet zo goed, eerlijk gezegd. Ze kijkt zo.. zelfverzekerd, maar dan té erg.:'D

    Ik heb trouwens mijn bericht aangepast, dus nu kan Ree er eventueel achteraan gaan? (:]


    everything, in time