• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    Ja ik snapte dat ook niet hoor, haha


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    yeah i'm a angel and i life in the heaven :)


    Do what people say you can't.

    Gosh, La Noyee is moeilijk om te spelen... Wil er iemand naar Riv of Reed?


    help

    Ik wel! Maakt niet uit wie. :3


    everything, in time

    Aiden James Evans || 25 || Ingang
    Met grote passen loop ik in een reuze tempo naar de balie waar ik verwacht word. 'Er staat een reservering voor meneer Evans.' Mijn toon hangt ergens tussen boos en teleurgesteld met een woedende ondertoon. Ik glimlach zo vriendelijk mogelijk terwijl ik mijn kamerdeur sluit en mijn koffer op de grond gooi. Zonder me verder om te kleden voor het welkomstfeest, ik had namelijk niks over een dresscode gehoord, loop ik mijn hotelkamer weer uit.


    [Someone who want's to talk?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Thomas van Eyk || 18 || Ingang
    Ik word afgezet met de auto van mijn oom. Ik stap uit en kijk waar ik een tijdje zal verblijven. 'Doei Thomas!' roept mijn oom nog achter me. 'Doei!', en ik zwaai heb uit. Naar binnen dan maar he? Ik loop door de poort en check in.


    Do what people say you can't.

    Adores schreef:
    Aiden James Evans || 25 || Ingang
    Met grote passen loop ik in een reuze tempo naar de balie waar ik verwacht word. 'Er staat een reservering voor meneer Evans.' Mijn toon hangt ergens tussen boos en teleurgesteld met een woedende ondertoon. Ik glimlach zo vriendelijk mogelijk terwijl ik mijn kamerdeur sluit en mijn koffer op de grond gooi. Zonder me verder om te kleden voor het welkomstfeest, ik had namelijk niks over een dresscode gehoord, loop ik mijn hotelkamer weer uit.


    [Someone who want's to talk?]


    [RIV! RIV WANTS!]


    help

    Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Activiteitenbegeleider || Feestzaal
    Rivera strijkt even vluchtig over haar kleren. Niet dat ze veel om haar uiterlijk heeft, maar eerlijk gezegd is ze een beetje zenuwachtig. Dat is ze altijd om nieuwe mensen te leren kennen. Ze is minder gesloten dan vroeger, maar het is nog steeds een beetje eng om met zo'n groot geheim nieuwe mensen te leren kennen.


    help

    Aiden James Evans || 25 || Feestzaal
    Met ingehouden adem loop ik de ruim opgezette zaal in. Tot mijn opluchting lopen de meesten gewoon in hun alledaagse kledij en val ik niet totaal buiten de boot. Mijn blikt valt op een leuk uitziend meisje dat zich duidelijk niet erg op haar gemakt voelt. 'Volgens mij kun je wel wat gezelschap gebruiken.' begroet ik haar en steek wat afwachtend mijn hand uit om mezelf voor te stellen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Nog iemand die kan praten toevallig?:3


    everything, in time

    [Meisje nu ook precies weer niet. xd]

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    Riv schrikt zich rot wanneer wanneer één van de gasten haar aanspreekt.
    "Oh", mompelt ze, als ze zich omdraait. "Valt wel mee hoor... Wat ik eigenlijk bedoelde was: 'Hallo, ik ben Rivera, leuk je te ontmoeten!'", zegt Riv, terwijl ze zich uit alle macht op de temperatuur van haar gezicht concentreert. Gelukkig lukt het om niet rood te worden. En dat heeft ze niet echt aan haar krachten te danken.


    help

    Progeny schreef:
    Nog iemand die kan praten toevallig?:3


    Reed. Die is lonely. xd


    help

    Aiden James Evans
    Ik moet onwillekeurig glimlachen om haar verwarrende introductie. 'Uh, ja het genoegen is wederzijds.' Ik schud haar hand uiteindelijk toch maar zonder dat ze hem zelf aanpakt. 'Aiden. Aiden Evans.' Haar blik kijkt me wat beschamend aan wat ik verder wegwaai. 'Dus, ook een gast hier. Of moet jij mij de komende tijd vermaken.' Probeer ik voorzichtig een gesprek aan te knopen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Lise Sophie Knight
    Ik schaam me dood. De meeste mensen hebben intussen al een praat-partner en ik sta nog altijd alleen. Mijn eigen schuld natuurlijk, want ik stap zelf ook op niemand af. Dit was een vergissing, ik moet gewoon aan mijn werk beginnen en dit feest overslaan. Ik draai me net om, maar bots tegen iemand aan. 'Pardon,' zeg ik geschrokken en durf niet op te kijken.


    everything, in time

    Eva Felicia Coeur
    Ik kom de feestzaal in gelopen en ik zie dat bijna iedereen al iemand heeft om te praten. Ik mompel iets wat lijkt op een 'hoi' maar zeg verder niks.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 16:14 ]


    Do what people say you can't.