• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    dracoluvvv schreef:
    (...)
    (oke misschien kunnen de leraren info over een onderwerp van hun vak opzoeken?)(en dan dat samenvatten dus dan krijg je een soort les en dan verzin je gewoon wat huiswerk)

    [Ja, ff kijken of de spreuk werkt om Gred zijn lichaam terug te geven.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (haha ik ga nu wat opzoeken oke?)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    dracoluvvv schreef:
    (kunnen we doen dat het straks ochtend is als het steeds avond blijft is een leraar zijn eigenlijk niets)


    (Draco en Astoria zijn ook nog bezig, maar de gene die Draco speelt is er nu niet.)


    The expert in anything, was once a beginner.

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    "Ooit?" vraag ik. "Nu niet meer dan?".
    Ik kijk haar aan en twijfelde geen moment. "Laten we het maar gewoon proberen en zien of het lukt of niet" zeg ik vastberaden.


    Angel Siren Jackson
    'Je bent en blijft mijn beste vriend. Wat er ook gebeurt.' Ik pak mijn toverstok uit mijn zak en richt hem op Fred. Ik concentreer me en zeg de spreuk duidelijk. 'Corpus Reversus!' Een wit licht komt uit mijn toverstok en schiet naar Fred. Ik blijf kijken, ondanks het felle licht. Het licht vermindert en daar staat hij. Fred, maar dan in zijn eigen lichaam.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Je kan de doden toch helemaal geen lichaam geven? Perkamentus/ Dumbledore zei dat letterlijk in het vijfde boek toen Sirius dood was...]

    Luna Lovegood
    Luna kijkt even op naar Summer. "Oh... Goedenavond, professor Lockwood. Heeft u een goede eerste dag gehad?" vraagt Luna, waarna ze meteen ook antwoord geeft op Summers vraag. "Natuurlijk wil ik helpen met de dieren! Ik vind het prachtig hoe die kleine wezentjes zo kunnen evolueren zonder opgegeten te worden door Acromantula's of Runesporen," mompelt ze eerder tegen zichzelf dan tegen de leerkracht.


    help

    [Mijn nagels zijn rooooooze! ^^ Ik moet even eten. Ieman ideeën voor een This Means War schrijfopdracht?]


    help

    Stornoway schreef:
    [Je kan de doden toch helemaal geen lichaam geven? Perkamentus/ Dumbledore zei dat letterlijk in het vijfde boek toen Sirius dood was...]

    [maakt het wat uit?(niet gemeen bedoeld) Het is een RPG, daar wordt van alles verzonnen.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    [maakt het wat uit?(niet gemeen bedoeld) Het is een RPG, daar wordt van alles verzonnen.]


    [Mja, ik zou het eerlijk gezegd leuker vinden moesten we ons wat aan wat er in de boeken gezegd werd of werd gedaan - aangezien het ook een RPG is over die boeken - maar het is je eigen keuze hoe je speelt. :]]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 12:28 ]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Mja, ik zou het eerlijk gezegd leuker vinden moesten we ons wat aan wat er in de boeken gezegd werd of werd gedaan - aangezien het ook een RPG is over die boeken - maar het is je eigen keuze hoe je speelt. :]]

    [Het is voor mij al weer even geleden dat ik vijf heb gelezen. Ben nu weer van voor af aan begonnen. moet nu met drie beginnen]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Stornoway schreef:
    [Mijn nagels zijn rooooooze! ^^ Ik moet even eten. Ieman ideeën voor een This Means War schrijfopdracht?]

    [oja, ik moet mijn nagels ook nog lakken. misschien over dat verhaal, iets met een oorlog uitlokken ofzo.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    [Het is voor mij al weer even geleden dat ik vijf heb gelezen. Ben nu weer van voor af aan begonnen. moet nu met drie beginnen]


    [Haha, ik ben onlangs nog begonnen, maar dan waren er nieuwe boeken die ik wilde lezen dus is het een beetje uitgesteld geraakt. Ik herinner me alleen nog het stuk waar Harry me van alles en nog wat begon te smijten in Perkamentus' kamer omdat Sirius dood was.]


    help

    (ik heb mijn lesje gemaakt natuurlijk zo saai enzo want history of magic is boring!!)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Styx schreef:
    (...)
    [oja, ik moet mijn nagels ook nog lakken. misschien over dat verhaal, iets met een oorlog uitlokken ofzo.]


    [XD This Means War is een film en over die film moet ik een verhaal schrijven. ^^ Ik heb al 41 woorden...]


    help

    [En nu ga ik eten klaarmaken.]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    [XD This Means War is een film en over die film moet ik een verhaal schrijven. ^^ Ik heb al 41 woorden...]

    [*facepalm* Ken ik niet. Eet smakelijk]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen