• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik kreeg spetters in mijn gezicht door haar en grijnsde naar haar. 'Eigenlijk is het best vaag dat we hier gewoon in iemands zwembad aan het zwemmen zijn.' zei ik lachend.

    Finn

    'Wat je gedaan hebt is ook best laag.' zei ik voorzichtig, om haar niet te kwetsen. 'Maar dat heb je zelf al ingezien en het spijt je. Dat is al een goede stap.' zei ik en staarde voor me uit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik grinnik even "e igenlijk wel, maar het is wel leuk" glimlach ik en begin hem onder te spetteren.

    Rachel
    Ik luisterde naar hem en negeer het verder. Vanbinnen was ik letterlijk tot moes geslagen als dat zou kunnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ze begon naar me te spetteren en ik spetterde terug naar haar.

    Finn

    Ze negeerde wat ik verder zei, en ik hield me ook gewoon stil. Ik wist even niet zo goed wat ik moest doen op dit moment. Ik vond het lullig om ineens weg te gaan, maar aan de andere kant vond ik het ook raar om te blijven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "broertje meisjes plagen is kusjes vragen" ik loop met getuitte lippen op hem af.

    Rachel
    Ik knipperde even teegn de waas van tranen die voor mijn ogen zaten.
    Ik voelde me zacht gezegd klote. Waarom bleef hij eigenlijk nog? "ga maar naar je vriendin toe" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Dat is meestal wel waar, tenzij dat meisje mijn zusje is.' grijnsde ik waarna ik haar onderwater duwde.

    Finn

    Ik zag dat ze het moeilijk had en zuchtte, ik kon niks doen om haar pijn weg te nemen. Ik keek haar aarzelend aan, ik wilde graag naar Isabella toe maar kon ik haar zomaar alleen laten? Ik negeerde wat ze zei en veranderde subtiel van onderwerp. 'Dus Alex heeft je gered.' begon ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik grinnikte toen ik boven kwam "jij argh" riep ik uit en lachte.

    Rachel
    Ik zuchtte even toen hij bleef en over Alex begon. Hoezo ik probeer een ander onderwerp aan te snijden "hja" zeg ik kortaf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Wat ik argh?' vroeg ik lachend aan haar.

    Finn

    Ik zuchtte nogmaals, omdat ik merkte dat ze kortaf deed. Ik denk dat ik beter kon gaan. 'Ik denk dat ik beter kan gaan..' zei ik rustig waarna ik opstond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "jij bent argh" glimlach ik. Tuurlijk hield ik van hem maar een spelletje was ook wel eens leuk.

    Rachel
    Ik kniikte "veel geluk met haar" wens ik hem nog toe.
    De verpleegster rijd me gelukkig weer weg van hem. "ik heb liever niet dat hij nog komt"zeg ik zacht en ze knikt "ik zal het doorgeven"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Nee, jij bent argh.' zei ik lachend waarna ik weer naar de kant zwom en Rachels nummer weer in toetste, misschien nam ze nu wel op.

    Finn

    Ik liep terug naar Isabella en omhelsde haar. 'Alles is goed met de baby, ze houdt er niks ernstigs aan over maar ze kan er wel ademhalingsproblemen aan over houden maar dat is niet ernstig.' vertelde ik aan haar. Ik bekeek Isabella en voelde een warm gevoel in mijn maag.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hoorde mijn mobiel over gaan die op het kastje bij mijn bed lach en nam maar op. "rachel" zeg ik snel.

    Lizz
    Ik grinnik `en als argh nou betekent dat ik lief ben`


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Dan ben je lief.' zei ik nog net voordat Rachel de telefoon op nam. 'Hey Rach, gaat alles goed? Je bent best lang weg.' zei ik opmerkend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hoor Mtichels stem `ik lig eve3n in het ziekenhuis, bijna verdronken als Alex er niet was, alles gaat goed met het kindje ook.` zeg ik snel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik schrok me rot en keek Lizz geschrokken aan. 'Wat? Wanneer? En hoe dan?' vroeg ik kriskras door elkaar heen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even `toenstraks ging ik zwemmen, niet op de stromming gelet dus toen kon ik niet meer terug kwam Alex me helpen en ben ik flauw gevallen daarom lig ik in het ziekenhuis door het vele zout` zeg ik emotieloos. Heel de tijd dacht ik aan finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'We komen nu meteen naar je toe.' zei ik waarna ik ophing, en richtte me op Lizz. 'Rachel was bijna verdronken in de zee en ligt nu in het ziekenhuis. Ga je mee?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.