• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rosalia

    Toen ik mijn Churros op had, gooide ik het lege zakje in de prullenbak en gaf ik hem plagend een duw tegen zijn schouder. 'Je hebt een punt.' zei ik lachend. Ik hield van zijn attitude.

    Mitchell

    Ik lag ineens in het water en trok Lizz vervolgens weer naar boven, om haar vervolgens weer onder te duwen en lachte om haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    lizz
    Grikjnzend kwam ik weer boven water. "hehe dat was even leuk zeg"

    [lolz ze zitten bij iemand anders in het zwembad zonder iemand]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik beantwoorde zijn zoen en hij ging weer goed liggen op me. ‘Ik hou ook van jou, Kurt’ zeg ik zachtjes en zie dat hij in slaap valt. Ik pak een lichte deken en leg het over ons heen. Ik geef hem nog een kus op zijn voorhoofd en bekijk hem lief. Vervolgens doe ik mijn ogen dicht en val ook binnen no-time in slaap.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik voel dat Finn mij tegen zich aandrukte, waardoor ik klein beetje rood wordt. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en luister naar de gesprek en kijk naar buiten. Het voelde zo goed met Finn. Alleen we zijn vrienden meer niet en anders zat ik maar in de weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik grinnik, en eet de laatste churro op.
    Daarna gooi ik de zak weg, en kijk weer rond.
    Wat nu?


    El Diablo.

    [Hahahah, ja echt erg eigenlijk XD]

    Mitchell

    'Het was wel weer even lachen, ja.' gaf ik toe, en werd toch weer bezorgd om Rachel, maar probeerde om niks te laten merken aan Lizz.

    Rosalia

    'We kunnen ook iets anders gaan doen,' zei ik schouderophalend. Voor mijn hoefde de boksauto's niet echt perse meer. We konden ook ergens anders heen gaan als hij dat wilde.

    Finn

    Ik voelde ineens dat Bella haar hoofd op mijn borst legde waardoor ik lichtjes verschoot van kleur. Ik hoopte maar niet dat ze mijn hartslag opmerkte op dit moment. Vervolgens keek ik naar Rachel. 'Waarom ging je dan zwemmen als het avond is? Je weet toch dat er dan vloed komt?' vroeg ik rustig. Ik zei het gewoon op een normale en aardige toon. Niet aanvallend of zo.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [hahaha ik dacht net zo en ik dacht wtf]
    Lizz
    "lus je iets te drinken broertje??" wijzend naar mijn tas waar drinken inzat.
    Ik pakte de flesjes "kom je"

    Rachel.
    "niet over nagedacht eigenlijk omdat ik boos was" zeg ik zacht en sla mijn ogen neer. Great mijn vermoedes werden bevestigd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Als jij het zegt' zeg ik.
    Ik kijk haar aan, en glimlach...


    El Diablo.

    Rosalia

    Ik grinnikte en keek hem aan en besloot om de stoute schoenen aan te trekken. 'Wil jij nog ergens heen, of ga je me uitnodigen in jouw huis?' vroeg ik met een speelse glimlach op mijn gezicht.

    Mitchell

    'Ja, lekker.' glimlachte ik en trok een flesje drinken uit haar hand en begon te drinken. Eigenlijk had ik best wel dorst.

    Finn

    'Wat is er verder nog gebeurt?' vroeg ik, ik had niet zoveel energie om mijn vraag te verduidelijken. Maar ze zou vast wel snappen wat ik bedoelde. Hoe is ze bijvoorbeeld uit het water gehaald, en waarom was Alex eigenlijk bij haar. En wat was er eigenlijk met Jesse gebeurt? Zoveel vragen en weinig antwoorden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    IK pakte ook snel een flesje en dronk het ook snel leeg terwijl ik nog mijn opilletje in neem. niet dat ik nog ziek was maar voor de zekerheid.

    Rachel
    Ik slik even en bijt op mijn lip. "Puck mitchell en ik waren elkaar irriteren en toen smste ik hem waarom hij het uitmaakte of het een grap was en toen sms'te hij misschien. Dus ik besloot even naar het strand te gaan om uit te waaien ofzo. Alex kwam ik tegen en die liet mij niet met rust en toen ging ik zwemmen, de stroming was sterker dan ik gedacht en gemerkt had en toen ik terug wou kreeg Alex het in de gaten en toen daarna is alles zwart dus ik denk dat ik toen flauwgevallen ben. Hij heeft me naar het ziekenhuis gebracht enzo" zeg ik zacht. Na fijn weet iedereen gelijk dat ik forever alone ben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Ik heb geen huis hier.' lach ik.
    Ik kijk haar aan, en grinnik..


    El Diablo.

    Mitchell

    Ik zag dat ze een pilletje in nam en keek haar onderzoekend aan. 'Voel je je eigenlijk nog ziek?' vroeg ik aan haar

    Finn

    Dus het was uit met Jesse, ik wist het wel. Maar eerlijk gezegd vond ik dat het haar eigen schuld was dat dit nu gebeurt was. Natuurlijk dat ze niet bijna verdronken was, maar dat Jesse haar gedumpt had. Ik had haar nog gewaarschuwd voor dit en ze wilde niet luisteren. Ze dumpte mij gewoon keihard voor hem en nu weet ze eens hoe ik me voelde. En ik meende wat ik zei, dat ze niet bij mij hoefde uit te komen janken. Ik zou normaal en aardig tegen haar doen vanwege onze dochter maar een relatie zou ik niet meer aangaan met haar. 'Ik ga even aan een arts vragen hoe het gaat met de baby.' vroeg ik en wachtte op haar goedkeuring.

    Rosalia

    'Het huis waar je verblijft dan,' zei ik lachend en keek hem met een speelse glimlach aan. 'Of verblijf je onder een brug?' grapte ik en keek hem plagend aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik schud mijn hoofd "nee maar ik neem ze in zolang het voorgeschreven is want ik ben het een keer vergeten en toen voelde ik me niet lekker dus ze helpen wel" zeg ik tegen hem.

    Rachel
    Ik knikte " is goed, ik wil het eigenlijk ook weten" zeg ik en verdwijn weer in gedachtes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik grinnik, en loop naar de uitgang.
    'Ik ben een Smythe, Smythes verblijven in luxe.' grijns ik..


    El Diablo.

    Mitchell

    'Dat is inderdaad het verstandigst. Het kan in geval geen kwaad om ze in te nemen.' zei ik waarna ik mijn flesje drinken helemaal op dronk.

    Finn

    Ik knikte en liep weer naar de gang om een arts te zoeken. Ik hoopte dat ze hier een beetje Engels spraken want als ik Spaans moest spreken kwamen we niet ver. Ik hield een dokter aan en merkte dat hij gebrekkig Engels praatte en mee liep naar de kamer van Rachel. Wat ik er uit had verstaan was, dat hij een echo ging maken.

    Rosalia

    'Zo'n vermoeden had ik dus al.' glimlachte ik en liep met hem mee naar de uitgang. Ik was benieuwd naar hun huis.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik lach, en open de auto.
    'Entrez' grijns ik, en stap ook in..


    El Diablo.