• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lizz
    Ik knik en grinnik "zuipschuit" ik prik hem in zijn zij.

    Rachel
    Finn kwam na een paar minuten terug met een arts. Vaag begreep ik dat ze zo zouden kijken hoe het met haar zou gaan. IK was nu al zenuwachtig, wat als ze iets zou hebben, het zou wel mijn schuld zijn.

    Julia
    Met Puck in de auto herinnerde ik me dat Damon ook zou komen in de avond Bro rij je mee of niet??? Ben nu toch in de buurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rosalia

    Ik glimlachte en stapte in,
    echt een mooie auto had hij.

    Mitchell

    'Het is tenminste geen alcohol.' grijnsde ik, ik had daar best wel een afkeer tegen, mensen die zich voor de lol gingen bezatten.

    Finn

    Ik ging zitten en hield Isabella's hand stevig vast, het kom me even niks schelen als Rachel haar er liever niet bij wilde hebben. Het stelde me gerust als zij erbij was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "there we go again" grinnikte ik. De grootste afkeer van hem was alcohol en drugs.

    Rachel
    Ze deden het niet in de kamer nee ze gingen me natuurlijk eerst verplaatsen wat nergens opsloeg. Aleen de vader en moeder van het kindje mochten komen voor de rest niemand. ik was benieuwd of Finn haar alleen zou laten . Ze hdaden me weggereden naar de goede3 afdeling en zouden zo vragen of Finn de vader was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Als jij maar nooit zo gek gaat doen,' zei ik. Kijk, af en toe dronk ik ook een alcoholisch drankje, maar ik zou nooit expres dronken worden. En hoopte dat Lizz dat nooit zou doen.

    Finn

    Ik zuchtte gefrustreerd en omhelsde Isabella even kort. 'Ik ben zo terug, dat beloof ik.' zei ik waarna ik naar de kamer ging waar Rachel heen gebracht werd. Ik hoopte maar dat Isabella het niet erg vond. Ik wilde gewoon weten of alles in orde was met de baby.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "weet ik broertje en zoiezo het meurt een uur in de wind" ik glimlach even.

    Rachel
    ik zag Finn binnenkomen, hij zag er gefrurstreert uit. Vast door mij. Het vrouwtje ging met het apparaat over mijn buik en ik zag haar. De vrouw begon te parten "jullie dochter is gezond, ze kan bij haar geboorte en daarna wel ademhalingsproblemen krijgen maar geen extreme meer als astma en bronchites" legde ze uit en ik zuchtte van opluchting.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Mooi zo, brave meid.' zei ik lachend en wreef haar plagend door haar haren heen.

    Finn

    Ik zuchtte net als Rachel uit opluchting, gelukkig was het niks ernstigs. Normaal gesproken zou ik Rachels hand vastpakken, haar zoenen. Maar nu keek ik naar haar met een emotieloze blik in mijn ogen. Mijn gevoelens waren gewoon weg door wat ze me had aangedaan. Ik had echt gevoelens gekregen voor Bella.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    LIzz
    "mihitch blijf van mijn haar" roep ik terwijl ik mijn haren goed doe.

    Rachel
    Opgelucht keek ik even naar Finn, hij staarde emotieloos voor zich uit.
    Ik had het echt verpest.
    Toen we weer terug konden pakte ik even Finns hand vast voor zijn mijn bed wegreden "ben je gelukkig met haar Finn?" vraag ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Neehee,' zei ik lachend op dezelfde toon terug als haar en ging nog een keer door haar haren heen.

    Finn

    Ik voelde dat ze mijn hand pakte en keek haar aan met een emotieloze blik. Ik haalde mijn schouders op, op haar vraag en keek haar doordringend aan. Ik kon niet echt goed opmaken uit haar gedrag of zij nog gevoelens voor mij had. 'We hebben nog niks..' zei ik naar waarheid. Ik had gevoelens voor haar, maar ik wist niet of zij ook op mij was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Met moeite krijg ik het uit mijn mond "word gelukkig Finn met haar, ze is op je dat garandeer ik je" zeg ik zacht. Daarna leg ik mijn hoofd weer in de kussen en draai ik me weg van hem terwijl een paar tranen over mijn wangen stromen. IK wou dat hij gelukkig was.

    Lizz
    Ietswat bozig kijk ik hem aan "mitch dat is echt niet leuk en dat weet je" mopper ik en probeer het weer goed te doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Aahh, wat je nu boos?' vroeg ik lachend. Soms was het echt leuk om mijn zusje te plagen. Daar was ik haar broer voor, toch?

    Finn

    Ik zag dat ze zich weg draaide, en zuchtte. Waarom kreeg ik medelijden met haar? Ik zou gewoon weg moeten lopen naar Bella toe en haar in de steek moeten laten, net zoals ze bij mij deed. Maar zo was ik niet, ik kon het gewoon niet. 'Gaat het?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Imk kijk hem aan en uit het niets duw ik hem het water in ": hopelijk leert je dat.
    Rachel
    Als hij vraagt of het gaat draai ik me langzaam aan. "waarom zou jke dat nog vrfagen na alles" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik grijnsde en hees mezelf op de kant. 'Kom je niet winnen?' vroeg ik plagend en keek haar lachend aan.

    Finn

    Ik zuchtte en keek haar aan. 'Als je je hierdoor beter voelt, ik heb me de hele dag ook vreselijk down gevoeld.' zei ik naar waarheid, ik was echt gebroken door wat er gebeurt was. 'Maar je ontmoet echt wel iemand, die echt van je houdt en waar jij ook genoeg van houdt.' zei ik in een poging om haar op te beuren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd "jullie hadden telkens gelijk over alles en ik luisterde niet nou dat betekent wel wat he in 1 dag dat het uitraakt en al je vrienden enzo kwijt raakt" IK zucht even.

    Lizz.
    "nee" zeg ik en steek mijn tong uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dat betekent dat wij niet voorbestemd waren voor elkaar.' zei ik rustig. Anders zou ze niet zo snel naar Jesse gaan en het uitmaken. Maar misschien was het ook wel de waarheid, we hadden best vaak ruzie de laatste tijd. Maar dat kwam door de stress.

    Mitchell

    'Mooi,' zei ik en bleef in het water drijven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "bommetje!!" riep ik en sprong vlak voor zijn gezicht in het water.

    Rachel
    "of het betekend dat ik een egoïstische zelfzuchtige trut ben" zeg ik zacht.
    ik waou het allemaal niet meer. Verdrietig draaide ik weg. Ik hield nogsteeds van hem maar hij werd alleen maar ongelukkig van me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan