• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'Rij je auto?' vraag ik
    en kijk haar aan met een goedkeurende blik in mijn ogen.
    Zij gaat vanavond nog van mij worden..

    Alex grey:
    Ik laat Rachel recht op zitten en ondersteun haar
    daarna klop ik op haar rug zodat het water wat dwars zit
    in haar luchtpijp los komt..


    Music is my life

    Julia.
    Ik knik, " ik ben aleen te voet gekomen dus die moeten we even halen" zeg ik tegen gem.

    Rachel.
    Ik voel hoe iemand me oendersteunt en net voor ik begin te hoesteb word ik recht gezet.
    Tijdens het hoesten komt er best veel water mee en mijnkeel doet nog meer pijn dan eerst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'Is goed' zeg ik en kijk even rond..
    ik meen het. al draait het uit op een gevecht met die brath
    deze avond is julia van mij!

    Alex Grey:
    Er komt gelukkig veel water mee dus dat zit al niet meer dwars
    en zou ze niet meer in kunnen stikken.
    ik til haar op en breng haar naar mijn auto.
    'ik breng je naar het ziekenhuis' zeg ik
    gelukkig weet ik waar het is omdat ik er vanochtend toevallig langs reed..


    Music is my life

    Julia.
    Ik trek hem mee aan zijn hand " ijn huis is drie strsten verder" ik lac even huis, beter gezegd villa.

    Rachel.
    Vaag merk ik dat ik word opgetild en dat we beginnen te rijden.
    Dan hoor ik Alex stem ineens zeggen dat we naar het ziekenhuis ga an.
    In een halve wazige wereld staar ik vermoeid voor me uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'ben benieuwd. als het net zo'n villa is als dit gaat het nog leuk worden..' grijns ik en loop met haar mee
    en hou haar hand vast..

    Alex Grey:
    Ik leg haar voorzichtig op de achterbank en rij met een rot vaart naar het ziekenhuis.
    Als ik daar kom stap ik uit en til ik haar weer op en breng haar naar binnen
    al gauw word ze weggebracht en moet ik in de wachtkamer blijven..


    Music is my life

    Julia
    Ik grijns, tadaaa roep ik lachend als we voor mijn huis staan en kijk even naae hem.

    Rachel.
    Ik merk amper hoe hij me naar binnen brengt en ik meegenomen wordt.
    Ze doen at dingen met me die ik amper begrijp . Daarna word ik in een wit bed gelegd met het verhaaltje dat. Een nachtje hier moet slapen zodat ze allles weer goed kunnen brengen zoals zout en vocht gehalte en kinken of mijn dochtertje gezond is. Daarna gaan ze weg om iemand te halen wie kan komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brb aankledien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'ziet er goed uit. net zoals jou natuurlijk' lach ik..
    wat een geweldige huizen hebben die lui toch..

    Alex Grey:
    na een tijdje word ik door een zuster naar Rachel gebracht
    ik zie dat Rachel in een bed ligt.
    Ik loop naar haar toe en ga bij haar zitten
    'alles goed?' vraag ik..


    Music is my life

    Julia
    Ik grinnik even " dankje zelf ingericht." zeg ik trots.ja ik was echt trots opmdit huis.

    Rachel.
    Alex komt naar me toe " alles goed?" vraagt hij. Ik knik zwak ja. " dankje Alex" breng nik er schor uit.
    Waar was ik geweest als Alex niet zo eigenwijs was geweest?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'mooi' zeg ik glimlachend
    en kijk nog een keer rond..

    Alex Grey:
    'ik was het je verschuldigd na alles wat ik je heb aangedaan' zeg ik simpel
    ik heb er echt spijt van en doe echt mijn best om te veranderen
    al is dat echt moeilijk..


    Music is my life

    Julia
    Ik glimlach even enpak de autosleutels van de tafel af.
    "let's go" zeg ik gilmlachend terwijl iik naar de garage loop naar mijn auto waar i in stap

    Rachel
    IK knik even. "zou je Finn willen bellen of smsen?" vraag ik zacht. Mocht er iets zijn met ons dochtertje moest hij het ook weten, hij meost erbij zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik kreunde verlangend en genoot van hem. Ik liet mezelf afzakken en deed zijn shirt omhoog zodat ik kusjes kon geven op zijn gespierde buik en ging met een baan van kusjes steeds verder omlaag. Ik knoopte zijn broek los en trok zijn broek tot zijn knieën naar beneden, gevolgd door zijn boxer en zette mijn lippen op zijn eikel.

    Finn

    'Ik heb het ook naar mijn zin,' zei ik naar waarheid. Als ik om die dingen heen keek wat Rachel en Jesse allemaal deden tenminste. 'Ik ben heel erg blij dat ik jou heb leren kennen.' zei ik gemeend, als zij er niet was, zou ik waarschijnlijk nog niet over Rachel heen zijn.


    Blaine Anderson:

    Ik kreunde zijn naam zachtjes, maar werd toch nerveus. 'Kurt, we zijn nu wel lang weg, misschien moeten we dit bij de villa doen' zeg ik nerveus, maar genoot er wel van. We waren lang weg en ik wou niet dat de rest zich zorgen ging maken, we konden dit wel thuis doen. Gelukkig, was dit geen punt, waar ze mee gingen kijken, maar ik had er geen goed gevoel over.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    We waren uitgestapt en Finn hielp me, we stonden nu bij de uitgang en ik keek naar Finn. 'Ik ben ook blij dat ik jou heb leren kennen, Finn. Ik ben echt blij dat we vrienden zijn' zeg ik glimlachend. Dit deed pijn om dat te zeggen. Ik was verliefd op het geworden, meer dan verliefd. Ik liet niets merken en glimlachte naar hem, dat ik het meende. Hij was verliefd op Rachel en ik kon er niet tussen komen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebtana schreef:
    Sebastian

    Na een tijdje stopt het, en gaat het weer langzaam draaiend naar beneden.
    'Was leuk toch?' grinnik ik...


    Rosalia

    'Het was leuker dan ik dacht,' gaf ik toe en glimlachte. 'Maar het was tegelijkertijd ook echt doodeng.' zei ik naar waarheid.

    Kurt

    Ik stopte en besefte dat hij gelijk had. Ik ging van hem vandaan zitten en probeerde om ergens anders aan te denken in de hoop dat de bobbel in mijn broek zou verminderen. Soms was het gewoon zo moeilijk om van Blaine af te blijven. Ik pakte voor afleiding mijn mobiel maar even en zag dat ik een sms'je had van Rachel waarin er stond dat ze haar excuses aanbood van alles wat er was gebeurt en in het spookhuis. Ik gaf mijn mobiel aan Blaine zodat hij het sms'je ook kon lezen.

    Finn

    'Ik ben ook heel erg blij dat we vrienden zijn.' glimlachte ik naar haar. Het liefste zou ik haar willen vertellen dat ik verliefd op haar was, dat ik van haar hield. Maar dat zou verwarrend zijn voor haar omdat het zo vroeg was. Maar ik wist het zeker, ik hield onvoorwaardelijk veel van Isabella. Ineens ging mijn telefoon af, misschien waren het Kurt en Blaine want ze waren echt lang weg. Ik nam op zonder te kijken, maar het waren Kurt en Blaine niet, maar Alex. Hij vertelde dat Rachel in het ziekenhuis lag omdat ze bijna verdronken was. Ik zuchtte en hing op en keek vervolgens naar Isabella. 'Wil je zo misschien meegaan naar het ziekenhuis?' vroeg ik aan haar, ik wilde namelijk liever niet alleen gaan. 'Rachel ligt in het ziekenhuis, straks is er iets met de baby aan de hand.' verzuchtte ik. Waarom moest deze avond nou weer zo eindigen? Maar ik moest wel gaan, niet voor Rachel, maar voor het kindje. Ik wilde wel sowieso even op Kurt en Blaine wachten, misschien dat ze ook meegingen en anders wilde ik niet zomaar 'verdwijnen' zonder iets te zeggen tegen ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grinnik, 'zoals beloofd.' lach ik.
    Ik geef haar een knuffel, 'waar wil je nu heen?' vraag ik zonder haar los te laten.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik horde vaag hoe Alex met Finn belde en alles even uitlegde.
    Dankbaar keek ik even naar Alex die daarna wat drinken ging halen.
    Langzaam viel ik met mijn nog brandende longen in slaap.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan