• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lizz
    Ik kijk hem even niet begrijpend aan tot de woorden doordringen `ja ik frij` zeg ik snel als hij zo was ging hij mooi niet rijden. Senjl liep ik gewoon nog in mijn bikini naar de auto die ik starte.

    Rachel
    Great alsof ik zin had in mensen nee dus. Ik hoopte dat Finn niet zou proberen te komen want dan zou hij gelijk weten dat ik hem niet meer hoef te zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik knikte en liet achter haar aan, ik deed snel een shirt aan over mijn zwembroek en stapte in, daarna reden we richting het ziekenhuis.

    Finn

    Ik kwam ineens tot de ontdekking dat ik mijn mobiel vergeten was bij Rachel, ik liep snel weer terug naar de kamer, waar ik ineens tegen werd gehouden. Er werd tegen me verteld dat ik niet meer in de buurt mocht komen van haar. Wat?! Wat had ik verkeerd gedaan? Ik voelde me weer boos worden, het was toch mijn dochter ook?! Vervolgens liep ik weer terug naar Isabella, mijn mobiel zou ik later wel terug krijgen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Terwijl hij uitstapt bij het ziekenhuis bedacht ik me dat ik niet in een bikini kon rondlopen `mitch ik heb alleen mijn bikini aan, bel me als ik je moet komen ophalen` zeg ik tegen hem.

    Rachel
    Ik bedacht me dat het wel klote voor Finn zou moeten zijn, niet erin mogen zonder een echte reden. Finn sorry maar ik heb even tijd nodig voor mezelf, als er iets is met je dochter laat ik het je gelijk weten. hopelijk snap je me even smste ik snel. IN mijn kamer hoorde ik zijn ringtone afgaan. Ik keek rond en zag het ding liggen op de stoel. Great. Ik riep een dokter die het in de gaten zou houden en zei hem dat hij de mobiel terug moest geven aan Finn als die hier was en zo niet terug aan mij moest geven. dan zou ik Kurt of Blaine wel smsén om het door te laten geven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Is goed, tot zo en bedankt!' zei ik waarna ik Finn en een onbekend meisje ineens zag staan. 'Hey, welke kamer ligt ze?' vroeg ik aan ze. '12b, kan je misschien meteen mijn mobiel meenemen? Ik mag namelijk niet meer naar binnen.' verzuchtte Finn waarna ik hem verbaasd aankeek. Hij deed aardiger tegen mij dan normaal gesproken. 'Tuurlijk.' zei ik waarna ik naar Rachels kamer liep en binnen kwam. Ik ging naast haar bed zitten en pakte haar hand vast. 'Hoe gaat het nu?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    De dokter kwam terug hij kon hem niet vinden. Op het moment dat ik Kurt een sms wou sturen kwam Mitchell binnen en pakte mijn hand `hoe gaat het nu=` vraagt hij. `het gaat` zeg ik zacht. Ik pak de telefoon `wil je deze aan Finn geven, zeg maar dat ik in de sms heb staan waarom hij niet mag komen` ik slik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Is goed, hij had het al gevraagd of ik zijn mobiel wilde halen.' zei ik waarna ik zijn mobiel even in mijn zak stopte en haar aan keek. Ik zag dat ze niet goed in haar vel zat, maar zei niks. Ik zou afwachten totdat ze zelf haar hart wilde luchten.

    Kurt

    Knipperend opende ik mijn ogen en keek ik tegen Blaine aan. Was het al ochtend? Ik bewoog me een beetje zodat ik naar het raam kon kijken en zag dat het nog donker was. Normaal gesproken werd ik niet zo snel wakker. Ik voelde dat ik ineens een droge mond had. voorzichtig sloeg ik de deken van ons af en stond ik op. Ik dekte Blaine weer voorzichtig in om hem niet te wekken en drukte zachtjes een kus op zijn lippen. Hij was toch zo schattig als hij sliep. Ik pakte een kam, en al kammend liep ik de trap af naar de keuken toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte even en staar voor me uit.
    Dit keer had ik geen zin om mijn verhaal te vertellen, ik heb hem al met teveel dingen opgezadeld .
    `waarom breng je hem anders niet even eerst naar hem zodat hij weer verder kan met wat hij deed en kom je terug` stel ik voor. Dan kon ik heel even alleen zijn en nadenken en Finn was blij.

    Lizz
    Ik rekte me even uit toen ik de auto terug geparkeerd had. Ik ko hier beter gaan wonen. Een beetje misselijk heid kwam naar boven. Snel pakte ik een pilletje en liep ik naar de keuken om een glas water te apkken zodat ik mijn pil kon innemen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Oké,' zei ik waarna ik opstond en naar Finn toe liep om zijn mobiel terug te geven. Ik stelde me voor aan het meisje dat bij hem stond en gaf zijn mobiel terug. 'Er staat een sms'je in voor je.' zei ik tegen hem. Hij knikte en las het, ik keek naar zijn blik maar merkte dat hij toch een beetke gefrustreerd was.

    Kurt

    Ik voelde dat ik klaarwakker geworden was en zuchtte. Ik pakte een pan, en zette het fornuis aan. Vervolgens goot ik er wat melk in en liet ik het koken, ineens zag ik Lizz de keuken in komen. 'Hi Lizz,' zei ik waarna ik haar even omhelsde en haar aankeek. 'Hoe gaat het?' vroeg ik met een vriendelijke glimlach aan haar.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 16:26 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Zullen we straks naar de volgende dag?]


    El Diablo.

    ïk vind het goed.* miss. kan julia dan bij hun slapen zodat we iets meer met haar doen
    Rachel
    Even was ik alleen en genoot ik van de korte rust. Ik dacht na wat wou ik zoeizo een goede bant met Finn daar aan zou ik echt gaan werken.

    Lizz
    Kurt is ook bezig in de keuken en omhelsd me "goed hoor beetje misselijk maar met de pil erin is het zo klaar" grinnik ik en slik de pil snel door. "met jou?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [in het nieuwe topic een nieuwe dag]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Is goed, maar dan maken we het wel even snel af.]

    Kurt

    ik liep weer terug en roerde goed in de pan, en toen de melk warm was goot ik het in een beker en nam ik een paar slokjes. 'Goed, alleen over mijn slaap heen geraakt.' zei ik en genoot van de warme melk. Ik hield echt van warme melk. Het was een wondermiddel, als ik deze beker op had zou ik zo in slaap vallen. 'Het is al laat, blijf je hier slapen?' vroeg ik aan haar.

    Finn

    Ik bracht Isabella naar huis toe, omdat het laat werd. We zouden elkaar nog bellen over morgen, maar ik wist dat het wel goed kwam en ging terug naar de villa. Ik ging naar bed en viel al snel in slaap.

    Mitchell

    Ik liep terug naar Rachel's kamer en ging in de stoel zitten, ik voelde me al slaperig worden. Ik sms'te Lizz dat ik in het ziekenhuis bleef slapen voor Rachel. Desnoods viel ik in slaap in de stoel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ja idd]
    lizz
    Ik glimlach "kan dat dan? mitch is in het ziekenhuis bij Rachel en ik heb geen idee wanneer hij terug kwam. Precies op dat moment hoorde ik mijn sms toon. "oke die slaapt dus daar"

    Rachel
    Ik merkte dat Mitchell in de stoel in slaap viel, maffe jongen. Ik kon hellaas niet in slaap raken. IK verligde me maar het hielp niet. Uiteindelijk zette ik zacht muziek van mijn telefoon aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [NIEWE DAG BEGINT eghehhe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga eten en het topic is vOL


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan