• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte zwak naar Finn en knikte dat ik het begreep. Finn en Isabella liepen weg en Kurt knuffelde me en drukte een kusje op mijn wang. Ik zoen hem teder, waarna hij dat zei. 'Ik hou van je' zeg ik lief en gemeend. 'Ik kan het gewoon niet, Kurt. Er gebeurt weer iets, ik word er echt moe van' zeg ik zuchtend en kijk hem aan. Ik ben nu blij dat ik gewoon alles aan het zeggen ben tegen Kurt en dat ik niets meer opkrop. 'Zullen we naar huis gaan?' stel ik aan Kurt voor.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    We rijden naar de ziekenhuis en nog steeds hou ik zijn hand vast. Ik kijk naar Finn en glimlach zwak. 'Het komt goed, Finn' zeg ik troostend en vol steun. Voorzichtig plaats ik mijn lippen op zijn wang en geef hem een teder kusje, waarnaar ik hem lief aankijk. De chaffeur zegt tegen mij dat we er zijn en ik bedank hem in het spaans. Waarnaar we beiden uitstappen en ik pak gelijk zijn hand beet om vervolgens naar de ziekenhuis te lopen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    Ik grinnik even "weetje wat pas leuk is" als hij antwoord wilt geven duw ik hem onderwater.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik haal mijn schouders op.
    'Churros?'


    El Diablo.

    Kurt

    'Ik hou ook van jou.' zei ik tegen hem, met een verliefde blik in mijn ogen en vervolgens knikte ik begrijpend. 'Ik word er eerlijk gezegd ook moe van, het zou al de zoveelste keer zijn. Het is voor ons beiden niet goed, en we moeten nu even aan onszelf denken.' zei ik. En daarbij, in Rachel had ik nu echt geen zin. Wat ze gedaan had vond ik echt niet door de beugel kunnen. Jesse had haar vast gedumpt, dat ze ons weer nodig had. 'Is goed.' zei ik terwijl ik zijn hand pakte en met hem naar de auto liep. Deze keer ging ik maar rijden, omdat Blaine al zo vaak reed en reed weer terug naar de villa.

    Finn

    'Bedankt dat je mee wilt gaan, ik ben echt blij dat je bij me bent.' zei ik naar waarheid. Ik wist eigenlijk niet hoe ik me moest gedragen bij Rachel. Ze had me namelijk echt gekwetst en ze deed echt gemeen. Ik besloot om gewoon neutraal tegen haar te doen. Ik sms'te Alex nog even om te vragen welke kamer ze lag. 12B dus, ik hield Isabella's hand nog steeds vast en zag dat Rachel sliep. Ik zuchtte en voelde me weer geïrriteerd worden, als ze niet snel wakker zou worden, ging ik gewoon aan een arts vragen hoe het ging met de baby. Ik was er echt niet voor haar, als ze dat soms dacht.

    Mitchell

    Ik grijnsde toen ik boven kwam en keek haar uitdagend aan. 'Weet je wat nog leuker is?' vroeg ik waarna ik haar zelf onderwater duwde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rosalia

    'Jaaa, churros!' zei ik vrolijk, ik hield echt van churros, ze waren gewoon zo lekker. Ik trok Sebastian mee naar een churros kraampje en bestelde twee puntzakken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grinnik, en loop mee.
    Ik wacht op de churros, en kijk haar aan..


    El Diablo.

    lizz
    Proestend kom ik boven water "heey doe eens lief" daarna begint er een klein gevechtje met elkaar te soppen.

    Rachel
    Door een vieze smaak van een infuus met zeezout gemengt word ik wakker. Ik zie dat ik dit keer niet alleen ben maar Finn met nog een meisje. "hoi" zeg ik zacht en kijk ze beide aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Kurt reed naar de villa en ik keek uit het raam, uiteindelijk zijn we weer bij het huis. We stappen uit en ik pak zijn hand. We lijken nog steeds een koppel, maar ik vond dat heel eerlijk niet erg. Zoizo vond ik het niet erg, ik wou weer een relatie met Kurt hebben, omdat ik van hem hield. We liepen naar Kurt's kamer toe en ik plof op zijn bed en staar vermoeid naar de plafon.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Daar zijn vrienden voor Finn en ik wou je steunen en bij je zijn' zeg ik lief en gemeend. We kwamen aan bij haar kamer en we zagen Rachel in bed liggen, ze sliep. Ik hoorde Finn zuchten en ik werd weer ongemakkelijk. Ik werd altijd van dit soort sittuatie's ongemakkelijk. Ik hield me maar stil en zei niets. Ik zag dat Rachel wakker werd en 'hoi' zei. Ik knikte als bevestiging ook een hoi en werd weer stil.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rosalia

    We kregen beiden een zak churros en meteen begon ik te eten. Churros smaakten altijd zo goed, ik vond het echt heerlijk altijd.

    Mitchell

    Ik grijnsde en met gemak duwde ik Lizz nog een keer onder. Ik was natuurlijk veel sterker dan haar en soms was dat handig om haar te plagen.

    Kurt

    Blaine plofte op mijn bed, en ik trok wat kleding uit omdat ik het warm had. Ik had nu nog alleen een hemd aan en natuurlijk mijn broek en plofte naast hem op bed. Ik kroop dicht tegen hem aan en liet mijn hoofd op zijn borstkas rusten. Ik keek naar zijn gezicht en streelde liefdevol zijn wang. 'Misschien moet je proberen wat slaap te vatten.' zei ik lief tegen hem, hij was natuurlijk nog steeds ziek en ik wilde dat hij gezond was. En gelukkig, als je om een paar dingen heen keek was het best een leuke avond.

    Finn

    'Is er al nieuws?' vroeg ik neutraal aan Rachel, ik deed niet eens moeite om haar te begroeten, maar op één of andere manier werd ik gewoon opgelaten omdat ik haar zag. Ik hield Isabella's hand steviger vast en keek naar Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd "niet dat ik weet" .
    Great dus we zouden het zo gaan doen, fijn heel fijn.

    Lizz

    Weer ga ik een kopje onder. Terwijl hij me onderduwd zwem ik onder water dichter naar hem en trek ik hard aan izjn been


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik lach, en begin ook met eten.
    Ondertussen kijk ik wat rond.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik sloeg gelijk mijn armen om hem heen en ik voelde zijn hand mijn wang strelen, waardoor ik kippenvel kreeg. Waarnaar hij dat zei, gaapte ik. 'Misschien beter van wel, ja' zeg ik vermoeid en gaap weer. 'Ga jij ook slapen?' vraag ik zacht en kijk hem met kleine oogjes aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hield me maar stil en luisterde naar het gesprek. Ik voelde dat hij mijn hand steviger vast hield, wat ik prettig vond. Hij was me dan 'soort' niet vergeten. Ik kijk naar Rachel en keek vervolgens doelloos in het rond.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mitchell

    Ineens schrok ik omdat ik iets aan mijn been voelde, het was dus Lizz. Ik grijnsde en probeerde haar los te 'schoppen'.

    Rosalia

    'Het is echt een leuke avond,' zei ik naar waarheid. Ik vond het echt gezellig met hem en at verder aan mijn Churros.

    Kurt

    'Ja, ik denk dat ik ook zo weg ben.' glimlachte ik lichtelijk vermoeid. Er was vandaag ook zoveel gebeurt. Gelukkig sliep ik wel echt vast. Dus als ik eenmaal in slaap was gevallen werd ik niet zo snel meer wakker van geluiden om me heen. Ik kroop nog iets verder over hem heen zodat ik hem hartstochtelijk kon zoenen op zijn lippen en liet mezelf vervolgens weer met mijn hoofd op zijn borst rusten en sloot mijn ogen. 'Ik hou van je.' fluisterde ik nog slaperig tegen hem. Sneller dan ik verwachte sloeg de slaap alweer toe.

    Finn

    'En hoe gaat het met jou?' vroeg ik al liet aardiger aan Rachel. Ik drukte op gegeven moment Isabella dichter tegen me aan, omdat ik me zorgen maakte om de baby. Het voelde gewoon fijn om haar dicht tegen me aan te hebben. Ik hoop maar niet dat ze het erg vond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz [yeey 1 verkeerd knopje en poef alles weg
    Toen hij door had dat ik het was begon hihj te schoppen.
    Better had hij dat niet gedaan want ik duwde hem en trok aan zijn been zodat hij in het water lag.

    Racchel
    "op mijn brandende keel na wel goed, tenmiste vind ik" ik ag dat hij en het meisje dichterbij aar elkaar zijn. Hij had een ander meisje, tuurlijk ik bedoel wie was ik het viel mee dat hij toen voor me gekozen had. Vanbinnen was ik eigenlijk gebroken door alles maa rik liet niets aan hem merken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Weet ik' zeg ik, en kijk haar aan.
    'Je bent met mij.' grijns ik..


    El Diablo.