• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Kurt stopte met waar hij mee bezig was en ging bij me vandaan zitten. Snel doe ik mijn boxer en broek aan. En dacht ook ergens aan op mijn stijve te verminderen. Ik zie dat Kurt met zijn mobiel bezig is en uiteindelijk aan mij gaf. Ik las het en knikte, waarop ik het Kurt weer gaf. 'Ik vind het goed dat ze haar excuses heeft aangeboden, maar ik vind het nog steeds niet oke, wat ze heeft gedaan' zeg ik tegen Kurt en ik zucht. Ik bestuurde vrvolgens het bootje om naar de uitgang te varen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar Finn's telefoon gesprek en hij hing op, waarnaar hij naar mij keek. 'Tuurlijk Finn' zeg ik bezorgd en leg mijn hand op zijn arm voor troost. 'Ik hoop niet dat er iets ergs met Rachel en de baby zelf is' zeg ik bezorgd. Ik mocht Rachel niet, maar ik hoopte dat de baby oke is. En voor Finn was ik er gewoon. Ik pakte zijn hand, als steun dat hij niet alleen is.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rosalia

    'Botsauto's?' vroeg ik lachend. Ik vond dat ook altijd wel leuk. Op zich was ik niet zo'n meisje dat stil zat. In tegenstelling tot andere meiden hield ik van actie. 'Maar dan moet jij wel rijden, want ik ben daar niet zo goed in.' lachte ik terwijl ik een hand door mijn haren liet gaan.

    Kurt

    'Ik sluit me er voor 100 procent bij aan,' verzuchtte ik. Wat ze deze keer had gedaan vond ik moeilijk om zomaar te vergeven. We stapten samen uit en ik pakte zijn hand en liep naar Finn en Isabella toe. Ik voelde me een klein beetje rood worden, wat als ze vroegen waarom we zo lang wegbleven? Ik besloot om maar gewoon te doen alsof mijn neus bloedde. Ik zag ineens dat ze hand in hand stonden en keek vluchtig naar Blaine en daarna weer naar Isabella en Finn.'Dat was een leuk boottochtje, niet?' vroeg ik een beetje plagend.

    Finn

    'Dank je, Bella.' zei ik, en kreeg onbewust kippenvel van haar aanraking, ik voelde haar hand in de mijne en glimlachte onbewust. Ik voelde weer een warm gevoel in mijn buik en zag Kurt en Blaine aan komen. 'Dat was een leuk boottochtje, niet?' vroeg Kurt plagend, ik besloot om zijn opmerking te negeren en keek ze aan. 'Rachel ligt in het ziekenhuis omdat ze bijna is verdronken. Ze moet nog onderzocht worden om te kijken of er niks met de baby aan de hand is. Bella en ik gaan er naar toe.' zei ik. Ik hoopte dat er niks met de baby was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "Mitch vind je ook niet dat ze wel erg lang wegblijft?" ik kijk hem vragend aan. Hij was echt overbezorgd bij haar maar zelfs ik vond het erg lang duren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik liet haar weer los.
    'Is goed.' zeg ik, en kijk rond.
    Waar is dat?


    El Diablo.

    [Waarom heb ik zin om een bendelid te maken hier >.< ]


    El Diablo.

    [ahahhaah droog ga je gang]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ja, ze blijf nu wel heel lang weg,' zei ik lichtelijk bezorgd. Ik probeerde om niet bezorgd over te komen en keek Lizz aan. 'Zal ik haar bellen?' vroeg ik aan haar. Ik wachtte niet op antwoord en toetste Rachels nummer in en hoorde hoe de telefoon over ging.


    Rosalia

    Ik keek ook even rond en liep daarna gewoon ergens naar toe. Ik had geen idee waar de botsauto's waren maar we zouden het vanzelf wel vinden.

    [Omdat je ook verzot bent op drama? (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik keek naar Finn en vluchtig naar Kurt, hoe zijn reactie was, maar zuchte. Ik had hier helemaal geen zin in. Elke keer moest er iets gebeuren en nu weer iets met Rachel. Met haar was er de laatste tijd wel vaker aan de hand. Ik vond het natuurlijk niet leuk voor haar of de baby, maar ik had nu geen zin in. Ik wou niet naar het ziekenhuis gaan, was de laatste keer wel vaker er geweest. Ik keek naar Finn en keek hem veronschuldigend aan. 'Het spijt me Finn. Ik weet dat ik je nu moet steunen en bij je moet zijn, maar ik kan nu echt niet naar het ziekenhuis' zucht ik en kijk naar Kurt. 'Jij kan gaan, Kurt. Als jij dat wilt, maar ik kan het gewoon niet' zeg ik en ijk naar de grond. Ik wou natuurlijk voor Finn zijn, ik was tenslotte zijn beste vriend, maar nu kon ik het gewoon even niet. Het was vakantie en dat komt er ook nog bij.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar het gesprek en keek Kurt en Blaine aan. Blaine zei wat en ik luisterde aandachtig mee. Ik snapte Blaine natuurlijk, misschien was hij bang voor ziekenhuizen of had hij er geen zin in. Ik vond het echt erg voor de Baby en ik keek Finn aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    Voor ik iets kon zeggen of doen had hij al gebeld.
    "en?" vraag ik nieuwsgierig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Blaine dat geeft niks, ik begrijp het.' zei ik gemeend. Hij had de laatste tijd al zoveel ziekenhuizen meegemaakt dat ik het wel begreep. En tenslotte was Bella ook bij me. Ik omhelsde Blaine even Kort en keek hem aan met een blik dat het niet erg was, vervolgens omhelsde ik Kurt ook even en keek ze aan. 'Dan zie ik jullie later deze avond wel weer, en zou ik jullie wel even laten weten hoe het gaat met de baby.' zei ik. 'Tot zo dan.' zei ik tegen ze en liep met Bella naar de weg om een taxi aan te houden en liet hem ons naar het ziekenhuis brengen.

    Kurt

    Na en omhelzing met Finn knuffelde ik Blaine en drukte ik een kusje op zijn wang. 'Ik blijf natuurlijk bij jou,' zei ik lief tegen hem. Ik zou Blaine altijd blijven steunen. En ik was het ziekenhuis ook meer dan beu, eerst was ik er voor Blaine, daarna voor mezelf, daarna voor Santana en daarna weer voor Blaine. Ik was het gewoon echt zat en wilde gewoon eens rust hebben. Tenslotte zou Finn ons op de hoogte houden en als hij ons echt nodig had wist hij dat hij ons altijd zou kunnen bellen.

    Mitchell

    De telefoon ging lang over, maar na een tijdje kreeg ik haar voicemail. Ik zuchtte en keek Lizz aan. 'Voicemail..' zei ik en ging op een strandstoel zitten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    LIzz
    Ik zucht even "misschien heeft ze haar geluid enzo uit staan en hoort ze je niet bellen" zeg ik in een poging hem gerust te stellen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Dat kan,' zei ik en glimlachte om Lizz' poging om mij gerust te stellen. Maar misschien had ze gelijk en was er niks aan de hand.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik kijk rond, en daarna naar Rosalia.
    'Zullen we eerst wat eten ofzo halen?'

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:29 ]


    El Diablo.

    Lizz
    "zie je en als je wilt gaan w desnoods over het strand lopen tot we haar zien" zeg ik en sla een arm over zijn schouder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rosalia

    Ik begon inderdaad honger te krijgen en knikte. 'Waar heb jij zin in?' vroeg ik aan hem terwijl ik hem aan keek.

    Mitchell

    'We kunnen beter hier wachten, ze zou ook wel denken dat we haar volgen of zo.' zei ik lachend en keek Lizz dankbaar aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.