• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    • Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    • Rhett Zane Colt - Morticia
    • Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    • Ruby Maeve Valentina - Morticia
    • Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    [Oké. Bedankt voor de samenvatting.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    Jaja, ze lagen half te neuken. Nou goed?

    Klinkt inderdaad wat beter, ghehehe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Heerlijk, dankjewel," zegt ze en kijkt me aan. "Hoef jij niks?" vraagt ze.
    Ik haal mijn schouders op. "Ik heb al gegeten, maar als je aandringt.." zeg ik met een grijs en pak een stuk pizza van het bord. Ik neem een aantal happen. "Hmm, pizza smaakt altijd beter om kwart voor twaalf," zeg ik met een grijns.

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maya
    Ik lachte.
    Ik pakte zelf ook nog een puntje, en at die op mijn gemakje op.
    ''Ik wist niet dat het al zo laat was.. De tijd gaat snel.'' mompelde ik, en keek hem even aan. Dat laatste had ik de laatste tijd niet echt kunnen zeggen.
    Dag in, dag uit in de zelfde ruimte zitten.. Verschrikkelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Ik wist niet dat het al zo laat was.. De tijd gaat snel," mompelt ze en kijkt me opnieuw aan.
    "Al moe?" vraag ik met een scheve grijns en trek haar een klein stukje naar me toe. "Of zal ik er een filmpje in doen?"

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:58 ]

    Michelangelo Xavier Faelds
    Ik zucht en kijk naar de muur van de cel.
    "Wat is jouw naam?" vraag ik aan mijn vrouwelijke celgenoot.
    Ik herinner nog hoe mijn moeder altijd zeurde dat ik sociaal moest worden en nu pas volg ik haar advies op. Ik mis haar ongelofelijk veel en ik heb het verkloot. Ik kan mijn daad niet meer terugdraaien, helaas. Ik voel me een monster, die vrouw had vast ook gewoon kinderen en een man of vriend.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [en trek me een klein stukje naar me toe
    .. :'D
    Hahaha, ik reageer zo, momentje. :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ruby Maeve Valentina
    “Wat is jouw naam?” Ongelooflijk dat ik een mannelijke celgenoot had, godverre. Ik kon die cipiers wel vermoorden dat ze mij dit aandeden, ze zouden heus wel weten dat ik ze niet vertrouwde, maar ja, wat boeide hun dat nu?
    Hun hoeven geen rekening met mij te houden, met niemand hier, ze waren allemaal gewoon harteloze rotzakken.
    “Dat gaat je geen flikker aan, jochie,” sneerde ik geïrriteerd en ijsbeerde heen en weer, waarna ik naar de tralies liep en hierdoor heen probeerde te kijken of er een cipier aankwam, omdat ik echt wilde ruilen.
    Ik gaf de jongen geen blik waardig en leunde doods met mijn rug tegen de muur terwijl ik mijn armen over elkaar deed. Op het moment kon ik de boel wel bij elkaar schreeuwen, maar dat deed ik maar niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Jezus, ik doe je niks aan en je begint te bitchen," mompel ik.
    Waarom doen de cipiers me dit aan? Ik zit liever in een cel samen met mijn zus haar vriendinnen.
    Ik zucht en kijk weer naar de celmuur. Ik heb het mooi verkloot. En nu zit ik in de gevangenis, met een meid die vreselijk arrogant is en ik zit hier nog wel even.
    Goeie zet, Mike, goeie zet. Nu verkloot je ook je band met je celgenoot.

    Vanity Valeriya Cerena McCarthy
    Ik loop rondjes in de cel. Ik had nooit moeten hacken. Ik zou nu kunnen studeren en succesvol zijn.
    Ik zou een gezin kunnen krijgen, een goede baan. Stop, Vanity, je maakt jezelf straks nog depressief, denk ik.
    Ik ga hier zeker dood. Mooie dood. Hij lijkt zo ver.
    Misschien ga ik morgen wel dood of volgende week. Ik moet hiervan genieten, hoe dan ook.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Maya
    Ik zette het bord van me weg, en keek hem grijnzend aan.
    ''Moe? Niet echt. En dat ligt er aan, aan wat voor soort film dacht je?'' zei ik hem veelbetekenend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Damn.. Ik wil nog een cipier aanmaken.. Zal ik dat doen? (:]

    Ruby Maeve Valentina
    “Niet zeiken,” gromde ik weer geïrriteerd terwijl ik dodelijk naar hem keek. “Je hoeft me ook niets te doen, je bent een jongen, dat is al erg genoeg.” Vervolgde ik verder op een zeer dodelijke en spottende toon. Verder hoefde hij ook helemaal niets te weten, ik zeg nu alweer te veel.
    Jezus zeg, als ik een cipier tegen kom, mag degene verwachten dat ik tegen hem/ haar ga flippen, vooral als het een man is eigenlijk. Ze denken altijd dat ze alles kunnen maken, maar als een meisje terug ‘bitcht’, is het gelijk oorlog. Eikels.
    Mijn blik glijd weer door de kleine cel en ik vraag me af wanneer we naar buiten mogen of in ieder geval iets waardoor die gast en ik gescheiden worden, aangezien als het nog langer gaat duren ik zeker weten ga flippen.
    En dat is geen fijn gezicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cloudbreaker schreef:
    [Damn.. Ik wil nog een cipier aanmaken.. Zal ik dat doen? (:]

    Haha, van mijn part mag je, dan kan je misschien met mijn cipier praten of whatever. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Dat sommige idiote eikels je wat dan ook hebben aangedaan, betekend niet dat ik hetzelfde ga doen," zeg ik opeens akelig kalm.
    Ik voel me eigenlijk best gekwetst, want ze ziet me als één van die eikels. Hoe kunnen die eikels zo'n mooi, onschuldige meid pijn hebben gedaan? Ze komen anders wel uit de vagina van een vrouw. En dan behandelen ze een vrouw slecht, je hoort vrouwen met respect te behandelen.
    Dit soort eikels wil ik het liefst slaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.