• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    Rhett Zane Colt - Morticia
    Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    Ruby Maeve Valentina - Morticia
    Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    Ruby Maeve Valentina
    Beledigd kijk ik gelijk weer op als ik zijn gemompel hoorde, ga als de donder weer normaal zitten en sis zachtjes.
    "Je wíst het gewoon?" Oké, misschien was het eerst ook wel zo, daar niet van, maar het deed me wel een beetje pijn omdat ik wel iets voelde daarna.
    And it scares me.
    "Moet je eens luisteren Faelds," begon ik grommend, "don't start with me. Je mag dan de eerste jongen zijn die ik mag in de ik weet niet hoeveel jaar, maar dat betekend niet dat je me mag beledigen."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds.
    "Je mag me?" vraag ik verbaasd.
    Wauw, ik dacht dat als ze de kans had om mij een kat een blowjob te geven, dat ze me het ook nog echt liet doen.
    Oké, ik begin seksueel na te denken over katten, way to go.
    Ik probeer me een kat met een penis voor te stellen en schud lachend mijn hoofd.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    Geïrriteerd rolde ik mijn ogen. Ik wist dat ik het niet moest zeggen! Nu krijgt hij een ego ook nog, net waarop ik zat te wachten..
    "Ja, maak er nu maar geen wereldnieuws van," Gromde ik en keek weer weg. "Zoveel stelt het echt niet voor.." mompelde ik zachtjes, terwijl het eigenlijk wel zo was, aangezien ik al heel lang geen jongen mocht en elke jongen uit schold voor alles en nog wat.
    "Ik ben toch een.." Nee, ik kreeg het niet over mijn lippen. Ik zuchtte diep, geïrriteerd en ging weer op het bed liggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds.
    "Ik lachte niet daarom. Ik lachte vanwege..kattenpenissen," zeg ik.
    Awkwaaard.
    Welke jongen denkt nou over kattenpenissen?
    Ik moest serieus blijven.
    Waarom gedraagt ze zich zo? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom?
    Is het omdat een lafaard haar verkracht heeft? Omdat haar hart gebroken werd?
    Of omdat ze mishandelt werd?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    Ik kuchte even toen ik hoorde wat hij zei en keek hem aan alsof hij gek was geworden, en ik dacht dat ik raar was! Hij dacht over... Ik schudde mijn hoofd en fronste even waarna ik opstond en naar hem toeliep om zijn voorhoofd te voelen of hij ziek was.
    "Lieverd, heb jij je pilletje geslikt?" Ik keek hem diep in zijn ogen aan, maar alleen om te kijken of hij iets had genomen en schudde vervolgens weer mijn hoofd. Ik had geeneens door gehad dat ik hem 'lieverd' noemde.
    "Waarom.. in hemels naam?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds.
    "Ik dacht over trouwen met een kat en toen kwam dat opeens," zeg ik.
    Nu lijk ik vast gestoord, maar iemand die om me geeft zou me accepteren hoe ik ben.
    Mijn droomkatvrouw heeft een wit met zwarte vacht en groene oogjes en is lui.
    Dat is mijn droomkatvrouw.

    [Ik zweer het, ik ben niet high. Ik ben nerveus omdat ik morgen moet inpakken en bang ben dat ik iets vergeet.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    Beledigd keek ik hem aan, alsof ik een bitchslap in mijn gezicht had gekregen.
    Ik gromde, draaide me om, maar liep toen weer naar hem terug. "Je wilt wel met een verdomde kat trouwen, maar niet met mij?" riep ik boos naar hem uit en gooide mijn armen in de lucht.
    "Nu weet ik al helemaal dat ik niets waard ben, dank je wel Michelangelo!" Dit keer draaide ik me wel om en sloot me op in de badkamer.

    (Haha, oké dan, if you say so. (A) Maak een lijstje anders?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds.
    "Ik dacht dat je dat niet zou willen!" roep ik.
    Geeft ze opeens om me? Het begint verwarrend te worden.
    Ik heb een idee. Ik begin op de deur van de badkamer te kloppen.
    "Morbid, doe open! Alsjeblieft, Morbid. Doe open, ik wil je iets vragen. Alsjeblieft!" roep ik.

    [Als ik een lijstje ervan maak, vergeet ik opeens alles D: .]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    Ik rol mijn ogen weer en zakte tegen de deur in elkaar, waarna ik mijn armen over elkaar deed.
    Toen hij opeens op de badkamer deur begon te kloppen, zuchtte ik. Mooi niet dat ik daarop zou reageren! Nu kan hij het krijgen ook, ik blijf niet bezig. En eerlijk? Ik begon er moe van te worden, van het gevoel dat het met zich mee bracht.
    "Ga weg!" Riep ik enkel, maar toch stond ik na enkele tellen op en vroeg voorzichtig erachter aan: "Wat wil je vragen dan?" Mijn verdomde nieuwsgierige karakter ook.

    (Seriously? Vraag aan je ouders dan?)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 0:58 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds.
    "Morbid, ik heb geen ring of zoiets, maar wil je met me trouwen?" vraag ik.
    Ik verbaas mezelf over het feit dat ik dat zojuist had gevraagd. Ik ken haar niet lang, maar met haar wíl ik oud worden.
    Als ze nee zegt, breekt mijn hart.
    Ik hoop dat ze onverwacht ja zegt.

    [Ik ga proberen een lijst te maken.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Oh my god, lol]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ruby Maeve Valentina
    Mijn mond valt open en ik ben blij dat hij het niet ziet, omdat de deur nog dicht zit. Mijn ogen zijn wijd open en ik weet niet wat ik moet doen of zeggen, waardoor er een ongemakkelijke stilte ontstaat.
    Tenzij...
    Ik doe de deur gelijk op en kijk hem aan, met een onzekere stem vroeg ik: "Meen je dat? Of zei je dat alleen vanwege wat ik net riep?" Ik beet op mijn onderlip en wendde mijn blik af, maar zocht toen zijn hand op en speelde nerveus wat met zijn vingers.

    (Ik hoop dat je geen dingen vergeet, doll. :') )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stiles schreef:
    [Oh my god, lol]


    [What? Oh..oh, yeah that.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Jullie weten dat in de regels staat dat het realistisch moet blijven xd?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michelangelo Xavier Faelds.
    "Ik meen het. Ik wil oud met je worden," zeg ik oprecht en ietwat bang dat ze nee zegt.
    Dit is mijn beste beslissing ooit. Ik ben nu serieus blij dat ik in de gevangenis zit, anders had ik Morbid nooit ontmoet en ik zou alles doen om haar te leren kennen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.