• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    • Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    • Rhett Zane Colt - Morticia
    • Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    • Ruby Maeve Valentina - Morticia
    • Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    Quinto Thomas Reynolds.

    "Maar eh, dan moeten we maar gaan slapen," zegt ze. "Je kan wel in Maya's of Delphine's bed slapen," vervolgt ze.
    Mijn blik gaat langs de verschillende bedden.
    "Alleen eh, waar ga je in slapen?" vraagt ze aarzelend.
    "Ik zie geen verschil tussen de vier bedden. Welke is van jou?" vraag ik met een kleine glimlach.

    Nicole

    'Ik zie geen verschil tussen de vier bedden. Welke is van jou?' Vraagt Quinto met een lichte glimlach.
    Ik bijt op mijn volle onderlip om niet zachtjes te lachen. 'Ik bedoelde in wat voor kleding je gaat slapen, aangezien ik zover ik kan zien je niet echt iets bij je hebt,' glimlach ik.'En er zijn drie bedden, geen vier," vervolg ik dan met een kleine lach. 'Maar goed, dit is het bed waar ik inslaap," zeg ik terwijl ik op het bed ga zitten dat tegen de rechtermuur staat.

    [Ik heb trouwens zo'n idee dat Delphine dood is:p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cloudbreaker schreef:
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Ik voel haar hand op mijn onderbroek liggen. Het voelt fijn, maar toch ook raar. Vanochtend heb ik Nicole gepakt, vanmiddag heb ik met Delphine liggen woelen en nu heb ik een heerlijke avond met Maya.
    Maya laat zich een stukje naar beneden zakken om mijn broek uit te trekken en buigt zich vervolgens over me heen om me een hartstochtelijke kus te geven.
    Ik zoen gewillig terug en trek haar weer naar me toe. Ze zit nu zo op me, dat ze duidelijk de bobbel door haar broek heen moet voelen. Ook bijt ik plagend op haar onderlip.
    Het liefste ruk ik alle kleding van haar lichaam en neem haar, maar dat is niet erg.. lieflijk.


    [Lol inderdaad, drie verschillende op éen dag. Knap werk. :'DDD]
    Maya
    De opwinding nam met de minuut toe.
    Ik had niet veel tijd nodig om mijn broek uit te krijgen, en nu lagen we beiden in onze ondergoed.
    Ik verbrak de kus en plantte mijn lippen in zijn nek. Ik liet een spoor van kusjes achter langs zijn sleutelbeen en borstkas, terwijl ik hem af en toe uitdagend aankeek.
    Een paar dagen terug had ik niet verwacht dat ik dit zou doen, en al helemaal niet met Drew. Ik dacht dat ik de komende jaren eenzaam in mijn cel zou doorbrengen, maar dit was stukke beter. Sowieso.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:02 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Bij wie gaat Ruby nu eigenlijk? Ze is een beetje aan het doodgaan.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ruby kan bij Maya, maar die is er nu niet. Ik kan haar tijdelijk bij Nicole en Quinto doen? Dan heb je tenminste iets te doen. ;D)

    (Ja, bedankt, anders verveel ik me echt dood.. Moet ik een post schrijven of doe jij dat?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (Ja, bedankt, anders verveel ik me echt dood.. Moet ik een post schrijven of doe jij dat?)


    (Je mag een post schrijven dat je door een andere cipier naar Nicole en Quinto gebracht wordt. De deur is opslot, maar die opent de cipier voor je.)

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Wanneer ook Maya haar broek uitgewurmt heeft, hou ik me bijna echt niet meer. Ik wil haar!
    Ik voel hoe Maya haar lippen over mijn nek, sleutelbeen en richting mijn borstkas laat glijden.
    Ik grijns breed en begin ik met het elasthiek van haar slipje te spelen en laat daarna mijn handen op haar kont rusten. Met een speelse, plagerige blik in mijn oog kijk ik haar aan. Zo'n blik die smeekt; Mag ik?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 20:39 ]

    Stiles schreef:
    Nicole

    'Ik zie geen verschil tussen de vier bedden. Welke is van jou?' Vraagt Quinto met een lichte glimlach.
    Ik bijt op mijn volle onderlip om niet zachtjes te lachen. 'Ik bedoelde in wat voor kleding je gaat slapen, aangezien ik zover ik kan zien je niet echt iets bij je hebt,' glimlach ik.'En er zijn drie bedden, geen vier," vervolg ik dan met een kleine lach. 'Maar goed, dit is het bed waar ik inslaap," zeg ik terwijl ik op het bed ga zitten dat tegen de rechtermuur staat.

    [Ik heb trouwens zo'n idee dat Delphine dood is:p]


    Quinto Thomas Reynolds.

    "Ik bedoelde in wat voor kleding je gaat slapen, aangezien ik zover ik kan zien je niet echt iets bij je hebt," zegt ze met een glimlach.
    "Ik ga wel in m'n onderbroek en hemd slapen. Als je dat niet erg vindt, natuurlijk," zeg ik tegen haar.
    "En er zijn drie bedden, geen vier,"
    Ik kijk opnieuw de cel rond. Het hoopje kleding in de hoek lijkt nou eenmaal op een bed..
    "Maar goed, dit is het bed waar ik inslaap," zegt ze, terwijl ze op het een van de bedden gaat zitten.
    "En deze, waar ik nu op zit?" vraag ik aan haar.

    Maya
    Mijn mondhoeken krulden omhoog bij het zien van de blik die Drew me wierp. Ik plantte mijn lippen weer op zijn huid en beet er zachtjes in, als teken dat ik hem toestemming gaf.
    Ondertussen verkenden mijn handen zijn lichaam, en liet ik mijn vingertoppen over het oppervlakte van zijn huid glijden wat kippenvel veroorzaakte.
    Ik streek met mijn slanke vingers een haarlok achter mijn oor, en ging weer verder met wat ik aan het doen was: kusjes geven, lager en lager.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ruby Maeve Valentina.
    Verdomme, ik word hier gek. Ik zit hier helemaal alleen in deze klote cel en ik heb honger. De gehele tijd heb ik heen en weer lopen woelen op het bed, maar nu rol ik me van mijn rug af en zet mijn voeten op de grond, waarna ik met snelle passen naar de tralies loop.
    Ik loop hard hierop te kloppen en te slaan, hopend om een beetje aandacht te krijgen van een cipier. “Hey!” Ik zag een mannelijke cipier langskomen en ik kon het niet laten te grijnzen, aangezien dit mijn redding was. Het was echter wel Rhett en ik mocht hem niet, evenmin voor de andere trouwens, maar goed. “Yo, Colt!” riep ik hem bij zijn achterna en sloeg nog een paar keer op de tralies, waardoor ik zijn aandacht kreeg.
    Verveelt keek hij mijn richting op en haalde zijn schouders op, waarna hij naar me toe kwam. “Wat moet je, Morbid?” Zelfs de cipiers noemde me nu bij mijn bijnaam, alleen maar omdat elke gevangene vind dat ik geen emoties of whatsoever heb. Wat natuurlijk belachelijk is.
    “Laat me hieruit, ik word gek hier en wil gezelschap… en eten,” voeg ik er iets zachter aan toe en Rhett draaide zich alweer om, om weg te lopen, maar ik riep hem weer en trapte hard tegen de tralies aan. Hierdoor draaide hij zich weer om, zuchtte geïrriteerd en deed de cel open om me ruw bij mijn arm te nemen en vervolgens de cel weer dicht te doen – zonder me los te laten. “Je kunt een dame heus wel beter behandelen hoor,” Nadat ik dit gezegd had, kreeg hij een perverse grijns op zijn gezicht en ik keek dodelijk naar hem. “Ja, ik kan je zeker beter behandelen,”
    “Niet eens in je ergste nachtmerrie,” Hij gromde wat door mijn antwoord en trok me ruw aan mijn arm mee, waarna we even later bij Quinto en Nicole aankwamen. Rhett liet me weer hier ruw los en gooide me zowat praktisch gezien in deze cel. “Ze wilt gezelschap, Reynolds, volgens mij is dat jou werk,” Rhett rolde even zijn ogen en liep toen weg, waardoor ik even de cel uitrende en keihard riep: “Je kunt beter met één oog open slapen, Colt!” Hierna liep ik weer de cel in en keek naar Nicole en Quinto. Ik kende Quinto nog wel en ik heb verhalen over hem gehoord waardoor mijn nekharen overeind gaan staan, iets dat Rhett heus wel wist, dus ga ik zo ver mogelijk bij hem vandaan zitten terwijl ik mijn ogen zijn richting op priem. Quinto had ik tot nu toe de hele tijd gemeden, omdat ik niet in zijn buurt wilde zijn. Zijn hele uitstraling vertelde me gewoon iets, hetzelfde bij Drew eigenlijk. Telkens riep ik voor een andere cipier en als Quinto tegen me begon te praten, zei ik gewoon niets. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik zijn tattoos gaaf vind.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 19:15 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    'Het eten is er slecht.' Sorry even mierenneuken haha, maar ik ben deze zomer naar Alcatraz geweest, en het stond juist bekend als de gevangenis met het beste eten. :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Stiles schreef:
    [Kunnen Maya, 3uby en Nicole niet in een cel want Frodo/Delphine reageert toch niet meer...]


    (Yep. Ik zal het even veranderen in de beginpost. (: )

    Marble schreef:
    'Het eten is er slecht.' Sorry even mierenneuken haha, maar ik ben deze zomer naar Alcatraz geweest, en het stond juist bekend als de gevangenis met het beste eten. :3


    (Mierenneuker.. XD
    Maar dat weet ik allemaal niet, maar dit is niet het echte verhaal. Het is namelijk ook geen jongere gevangenis. Ik heb Alcatraz als gevangenis gekozen en verder mijn fantasie gebruikt.)