• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    Rhett Zane Colt - Morticia
    Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    Ruby Maeve Valentina - Morticia
    Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    Little Bump


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daar ben ik dan, opgeroepen door Cheryl. :'D


    Your make-up is terrible

    Yaay ;)

    Okee samenvatting: Delphine is zo ongeveer dood, ze was flauwgevallen en raakte met haar hoofd de grond. Quinto slaapt bij Nicole in de cel omdat ze bang is voor Luca en Drew, Ruby is daar ook net heen gebracht door Rhett. Maya en Drew liggen te vrijen in Drews kamer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ah, Nikki! Jij ook hier? :Y)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 18:43 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I once was, a long time agoooo. (cat) Hahaha wat een gezelligheid. Uh oké, waar mag ik mijn enge Luca dan heen sturen?


    Your make-up is terrible

    Naar Ruby mag wel? Ik verveel me namelijk dood. (krul) Ik vertrouw op je inspiratie qua of ze elkaar al kennen, wat er wel/ niet tussen hun gebeurd is, wat hun relatie is, blablabla.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eh, maybe kan hij herrie gaan maken dat Quinto of Rhett er heen gaat? Het is nu avond btw, rond 12 uut


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ruby was toch naar Nicole en Quinto gegaan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, kan ik dan niet naar iemand anders? (cat) We always have Rhett nog.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tuurlijk wel, maar dat gaat nogal lastig als je in een cel zit ;p misschien kan Rhett dan Luca naar de cel van Quinto Nicole en Ruby brengen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yea, Nicole would love that, wouldn't she? (krul)


    Your make-up is terrible

    Hm, dan moet er wel iets gebeurd zijn, aangezien jou personage, Nicole toch liever niet in zijn buurt wil komen? D: Ach ja, we can try.
    Eerst moet Nikki maar even een post schrijven, denk ik. Dan weet ik wat ik kan schrijven met Rhett.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Of course she would -sarcasm-

    Ik ben wel zo eten btw


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, dan komt hier een zorgvuldig geschreven post van Luca, ik hou nogsteeds van hem. Stiekem. (krul)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 18:59 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb hem trouwens even in het nieuwe rollentopic geplaatst.

    Luca Jones

    Ik draai me op mijn zij en open mijn ogen langzaam aan. Ik knipper even en besef dat ik zojuist wakker ben geworden, wat moet betekenen dat ik ook in slaap gevallen ben. Ik kom overeind en kijk om me heen maar er is nog altijd niemand in de buurt. Ik ben gewoon in slaap gevallen van vervelen, verdomme. Ik haal mijn hand door mijn haar en glimlach wat tevreden als ik merk hoe goed het nog zit. Niemand die mij dit overtreft.
    Ik gaap even en sla mijn benen over de rand heen waarna ik geheel opsta en mezelf al krakend en piepend uitrek. Mijn ledematen kraken gevaarlijk, mijn handen raken het plafond bijna. Daarna trek ik mijn verschoven kleding even recht en bedenk ik me dat het zeker al middennacht moet zijn. Het is behoorlijk stil en ik verveel me nu alweer. Slaap heb ik nu gewoon niet meer. Ik loop naar de deur toe waar ik even tegen aan leun. Er is vast wel een manier om wat aandacht te krijgen hier. Misschien verstoring van de orde om deze tijd?
    Ik werp een blik door het kleine luikje waar ik niemand door heen kan zien. Er is dus gewoon niemand in de buurt. Ik krab even slaperig aan mijn achterhoofd en begin dan allerlei dingen er door heen te roepen. De meest vieze woorden en de meest beledigende scheldwoorden passeren de revue. Mijn stem klinkt behoorlijk rauw en vooral luid, het belangrijkste in dit geval. Ik vraag me af welke hond nu weer naar mijn cel gestuurd zal worden en of ze het dan nooit eens zat worden.


    Your make-up is terrible