• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik knipper met mijn ogen en kijk om me heen. Het was licht, dus maakte ik er uit op dat het dag was. Hoe laat was het? Ik gaap en kijk op. Waar was ik wakker van geworden? Het was niet mijn wekker... Ik draai me op mijn zij en trek de dekens over mijn hoofd. Ik hoor weer hetzelfde geluid en grom. Mijn bed uitkomen ging soms goed en soms niet. Nu niet dus. Ik mompel protesterend en sluit mijn ogen weer. Laat me gewoon slapen!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wees niet zo ongeduldig. Chinouk heeft naast Q. ook nog een sociallife. (cat) Dat jullie nou na vier uur 's ochtends door willen gaan >.<]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:41 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chàrline
    Licht.. ik wil slapen..
    Ik draaide me om om terug te keren naar dromenland, maar in plaats van slapen werd ik klaarwakker doordat ik met een harde bonk op de grond belandde.
    Ik vloekte luid, bleef even gedesoriënteerd liggen en stond toen slaapdronken op. Ik wreef pijnlijk over mijn kont, en slaakte een diepe zucht.
    Yep, Chàrline is weer wakker geworden. ''Verdomme.'' mompelde ik slaperig, en nam even plaats op mijn bed om wat wakkerder te worden.

    Sam
    Door een bonk werd ik langzaamaan wakker. Ik had nooit moeite gehad met opstaan, dus ik stond zonder enkel probleem op, pakte wat kleding en baande me een weg naar de badkamer.
    Ik kleedde me uit, en stapte onder een warme douche.
    De warme stralen begroetten mijn koude huid, en ik wist dat ik er voorlopig nog niet onderuit zou komen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Ik lig echt heerlijk warm, en dan voel ik ineens adem bij mijn oor. 'Alice,' fluistert een stem, Cam. 'Ik moet gaan. Ik wil niet dat we in de problemen komen hier mee,' en hij aait me zachtjes even over mijn wang. Ik knipper even met mijn ogen en mompel wat onverstaanbaars. Dan wrijf ik in mijn ogen en kijk naar Cam. 'He?' zeg ik zacht. Dan realiseer ik me wat hij zei. 'O.. Ja tuurlijk.' zeg ik dan. 'Dat begrijp ik. Dankje Cam, dat je er weer voor me bent voor de zoveelste keer.' en ik kijk hem aan. Ik druk een kus op zijn wang en kom dan half overeind. Niemand heeft ons in de gaten, gelukkig. Ik voel even aan mijn voet, het voelt al beter, maar nog wel pijnlijk. 'ga maar gauw,' glimlach ik. 'Ik zie je snel wel weer.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Houd op met die geluiden,' mompel ik in mijn kussen, maar wel hard genoeg zodat iedereen me kan horen. Eerst een klap, toen voetstappen, een wekker achtig iets, stemmen. Dit was dus het echte nadeel met zijn alle in een kamer. Ik sla de dekens van me af en wil in mijn bed gaan staan. Ik knal met mijn hoofd tegen het bed boven mij. 'Holy...' Ik kan een reeks scheldwoorden binnen houden. 'Goedemorgen allemaal,' mompel ik en kijk met een slaapkop om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach kort naar haar "Always" fluister ik en ik voel hoe ze een kus op mijn wang drukt en mijn lippen krullen weer omhoog 'ga maar gauw,' glimlacht ze 'Ik zie je snel wel weer.' ik grinnik "At breakfast my darling" zeg ik en druk een kusje op haar hand voordat ik geruisloos en met grote passen de zaal uitbeen en de jongenszaal binnen glip en snel een shirt over mijn hoofd trek en een slokje water neem van het flesje naast mijn bed en ga met een klein zuchtje zitten. Ik strek me even uit en gaap nog een keer, wat had ik een pest hekel aan vroeg opstaan en ik kreeg ook altijd een rot humeur als er iets gebeurde wat me niet zinde maar gelukkig was mijn humeur nog goed en probeerde ik wat wakkerde te worden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik ben nog niet helemaal wakker maar ben dat wel gelijk als ik een bonk onder me voel. 'Holy...' het is Amy.'Goedemorgen allemaal.' hoor ik. Ik ga met mijn hoofd over de rand heen hangen en kijk haar ondersteboven aan. 'Goedemorgen Am,' zeg ik glimlachend. 'Gaat alles wel goed?' en ik kom overeind en laat me van het bed afglijden. 'Volgens mij moet dat aardig pijn doen,' en ik knik naar haar hoofd. Ik probeer mijn voet uit en merk dat hij nog wel pijn doet, maar dat ik er wel op kan staan. Ik zucht opgelucht. 'Dankje nog voor vannacht.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik grinnik en ga naast haar staan. Nu pas zie ik haar krukken en kijk naar haar enkel. 'Ja, graag gedaan, maar wat heb jij gedaan?!' Ik kijk haar verbaasd aan. Ik ben gelukkig al een stuk wakkerder. Ik glimlach even naar haar. 'Cam is net weggegaan, toch?' Ik kijk haar vragend aan en loop naar mijn tas om daar een setje kleren uit te pakken en kijk naar de badkamer. Er waren er drie, zo kon iedereen sneller doorstromen. Eentje was al bezet. 'Ik ga zo even douche,' glimlach ik naar Alice. Ik had geen zin om nog lang te wachten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    'Ehmm.. Wat ik gedaan heb,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Ik probeerde iets nieuws uit, met dansen. En ik werd een beetje overmoedig toen het de eerste keer gelijk goed ging.' en ik pak ondertussen ook wat kleren. 'En toen viel ik. Maar gelukkig kon Cam me komen halen.' en ik pak ook een handdoek. 'Ik ga mee douchen,' glimlach ik. 'En ja, Cam is net weg.' en ik loop samen met Amy naar de douches. We kunnen er precies beide nog in. Gelukkig, niet wachten. 'Ik ben benieuwd hoe deze dag eruit gaat zien,' zeg ik tegen haar. Ik ga een douche in. Je kan dan nog steeds doorpraten omdat de bovenkanten open zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik doe mijn kleren uit en leg ze veilig uit het natte gedeelte. 'Ja, ik ook. Kan je dan wel dansen?' Ik zet de douche aan en laat het warme water over me stromen. Ik sluit genietend mijn ogen. 'Ik heb zin in de les vandaag,' glimlach ik. Ja, ik had er echt zin in! Dansen, Jamie, muziek... Deze school was gewoon geweldig! Ik grijns en pak mijn shampoo. Ik begin mijn haren te wassen. De geur van shampoo gaat mijn neus in en ik glimlach tevreden. Ik begin zachtjes te zingen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    'Ja ik ook. Kan je dan wel dansen?' vraagt Amy. Ik zet mijn douche ook aan. Maar ik kan nog net op tijd uitwijken voor de stralen. Ik moet het verband nog van me enkel afhalen. Ik doe het snel en stap dan onder de douche. 'Ik ga gewoon dansen,' zeg ik zelfverzekerd. 'Ik zet gewoon even door en dan gaat het hopelijk lukken. Ik hoef in iedergeval die rotkrukken niet meer te gebruiken.' en ik pak de shampoo en zeep mijn haren in. Ik hoor Amy zachtjes zingen en ik glimlach. Amy is een lief meisje. Een lief schattig meisje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik houd even op met zingen om antwoord te geven. 'Succes dan maar.' Ik glimlach en laat het zeep uit mijn haar spoelen. 'Je kan bellen als er iets is. Ik heb mijn mobiel we op stil zijn tijdens de les, maar je kan me toch bellen. Moet ik je zo wel even mijn nummer geven, maar dat is zo gedaan.' Ik pak nu de douchegel en zeep mijn lichaam in. 'Als je pijn hebt kom ik je halen. Ik mag vast wel eventjes weg.' Ik herpak het zingen weer en zing zachtjes door. Normaal zing ik harder, maar nu doe ik dat maar niet. Aangezien er meerdere mensen zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel.

    Met volle enthousiasme stond ik op. Geloof je het zelf ?
    Zuchtend wreef ik in mijn ogen en zwaaide mijn benen over de rand van mijn bed.
    Waar was ik ookal weer ?
    Een zucht verliet mijn mond voordat ik opstond en me naar de badkamer begaf.

    Chàrline
    Nadat ik had gedouched en mezelf had omgekleed, liep ik de slaapzaal uit.
    Een beetje doelloos sjokte ik door de gangen, die nog redelijk uitgestorven waren.
    Zo af en toe gaapte ik. Ik was nog niet helemaal wakker, ik was dan ook absoluut geen ochtendmens.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Ik zweer het je, Amy is echt lief. 'Is goed,' zeg ik glimlachend. Tot ik me besef dat ze mijn glimlach niet ziet. Als de shampoo goed is ingetrokken spoel ik het er weer uit. Ik hoor Amy zingen en luister. Her is niet duidelijk te horen door de douches maar het klinkt in iedergeval niet vals. Ik zeep me helemaal in en spoel me dan ook helemaal af. Daar ben ik al snel klaar mee en dan stap ik onder de douche uit en droog me af. Ik trek mijn kleren aan en verbind dan weer mijn enkel. 'Ik ga alvast, zie je zo bij het eten.' en ik loop weg. Ik drop mijn douchespullen en loop dan richting de eetzaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.