• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -


    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

    Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Perciën Villemon

    "Misschien moeten we maar naar mijn hut gaan. Hij lijkt binnenkort flauw te gaan vallen." Zegt Chiron tegen Arlynn, die naar mij kijkt en daan wegloopt. Ik loop maar nietswetend achter haar aan, terwijl ik me steeds raarder ga voelen. "E-en echte Ken-Kentaur?" Vraag ik verward aan Chiron en kijk naar hem. Ik leg mijn hand op mijn voorhoofd als ik even het gevoel heb weg te zakken. Mijn benen lijken ook wel van rietjes gemaakt, want het lopen vergaat me steeds moeilijker. Ik voel allemaal ogen op mij gericht, van allemaal andere mensen hier. Nouja, mensen? Wat zij het nou echt? Halfgoden toch? Maar dan zijn het toch ook mensen...
    Ik loop achter Arlynn aan naar binnen, ik zie haar gaan zitten en ze maakt een gebaar dat ik naast haar kan gaan zitten, wat ik ook meteen doe.
    "Dus wat moeten we nu met hem?" Hoor ik haar aan Chiron vragen. Verward kijk ik naar de twee.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 15:30 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    'Ja een echte Kentaur. Maar weet je moeder dat je hier bent?' hoor ik Chiron zeggen. Ik sta op en vul een grote kom met water. Dat zal Perciën vast goeddoen. Ik zoek in de kastjes een grote lap en leg die erin. Vervolgens loop ik weer terug naar de bank.
    'Komt hij hier wonen?' vraag ik hoopvol en ik knijp de doek uit. Ik druk de doek tegen het voorhoofd van Perciën.
    'Hier, water. Dat moet helpen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Perciën Villemon

    "Ja een echte Kentaur. Maar weet je moeder dat je hier bent?" Ik kijk naar Chiron. O ja mijn moeder! "N-Nee! Ik ben geïrriteerd van huis weggelopen toen ze vertelde dat ik de zoon van Poseidon ben, ik vond het een verhaal voor kleine kinderen." Zeg ik beschaamd.
    "Komt hij hier wonen?" Hoor ik Arlynn vragen, ik kijk even naar haar en voel dan een koude doek met water tegen mijn voorhoofd. "Hier, water. Dat moet helpen." Zegt ze dan. Ik leg mijn hand tegen de doek zodat hij blijft liggen. Langzaam maar zeker trekt het bijna-flauval-gevoel weg. Ik voel daarvoro in de plaats kracht komen om weer verder te gaan. Ik trek de doek van mijn voorhoofd en kijk er met grote ogen naar. "Grapje zeker." Zeg ik en geef de doek aan Arlynn.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chiron

    'We moeten het natuurlijk even met zijn moeder,' ik kijk even naar Arlynn, 'Correctie; jullie moeder overleggen. Al lijkt het mij wel het verstandigst. Alle halfgoden komen hier te wonen.' Ik kijk van Arlynn, die hevig knikt, naar Perciën die zich inderdaad een stuk beter lijkt te voelen.
    'Ja, hier kun je leren om met je krachten om te gaan. Het is echt super grappig in het begin, omdat je alles uit moet testen. We willen wel weten wat je allemaal kunt natuurlijk,' zegt Arlynn vrolijk. Ik heb haar de laatste tijd niet meer zo blij gezien.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik moet even gaan)


    Happy Birthday my Potter!

    Perciën Villemon

    Ik kijk even naar Chiron en knik op wat hij zij, het is wel verstandig om hier te komen wonen dan, denk ik. Maar mijn, sorry, onze moeder moet dat ook weten.
    "Ja, hier kun je leren om met je krachten om te gaan. Het is echt super grappig in het begin, omdat je alles uit moet testen. We willen wel weten wat je allemaal kunt natuurlijk." Zegt Arlynn vrolijk.
    "Eh... Oké?" Zeg ik met een vragende blik. "En hoe moet ik weten wat ik kan?" Vraag ik dan en kijk van Arlynn naar Chiron. Ik kán toch helemaal niets? Oké, dat die doek met water me al beter liet voelen, dat vond ik wel raar. Maar dat is toch niets. "Ik wil dit allemaal echt heel graag geloven, en dat doe ik ook wel want daar staat een échte Kentaur, maar als ik niet weet wat ik kan hoe moet ik mijn kracht dan weten?" Vraag ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Okee, tot zo. Mijn moeder is nu boodschappen doen, maar wanneer ze terug is moet ik van de computer af :S


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik lach. 'Gewoon uitproberen! Trouwens, je hebt een heel goed voorbeeld.' Ik maak een mooie ijssculptuur in de vorm van een dolfijn uit het water in de kom. Vervolgens vorm ik het om tot een drietand en gooi die in de muur, die ik wel vaker gebruik om naar de gooien. Het hout wordt langzaam donkerder en lijkt te rotten. Vervolgens stuur ik de drietand er weer uit en wordt het hout weer normaal.
    'Volgens mij ben jij de genezende kant van ons twee en ik de verwoestende. Zoals mijn drietand geen effect op je had en het water je geneest. Het is anders dan mijn krachten. Normaal genezen de wonden van mijn drietand niet, tenzij ik dat wil.'


    Happy Birthday my Potter!

    [Naar wie kan ik Grace of Aiden sturen? Moet mijn eerste pos nog maken en weet niet of ik al wat gemist heb.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Heb ik iets gemist? Ik ben namelijk nogal druk x3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leannan schreef:
    [Naar wie kan ik Grace of Aiden sturen? Moet mijn eerste pos nog maken en weet niet of ik al wat gemist heb.]


    [Je hebt niet echt veel gemist, sommige waren al in kamp halfbloed en andere zijn er net achter (:]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Flo Yasmin McLiney

    Opgelucht haalde ik adem. De twee meiden leken me wel aardig en ze wilden me mee hebben op hun 'tocht'. Wie ben ik dan om dat te weigeren? "welke kracht heb jij eigenlijk?" Daar moest ik even over nadenken. Ik had me daar nooit zo mee bezig gehouden, omdat ik toen nog niet wist dat ik een half-god was. Uiteindelijk dacht ik het te weten. "Ik kan loepzuiver schieten met pijl en boog, heb nog nooit gemist. Ook kan ik dieren, laat maar zeggen, laten doen wat ik wil."
    Dat laatste kwam er een beetje aarzelend uit. Ik vond het zelf nogal raar klinken, maar alles vandaag en om mij heen was raar, dus zij zouden daar vast niet van opkijken. "En die van jullie?" Vroeg ik nieuwsgierig.
    Dus...gaan we nog naar dat kamp?" Ik keek Elaine aan. "Ja, tuurlijk! Laten we gaan, ik hou ons alleen maar op." zei ik met een lach in mijn stem. Misschien was dit hele kamp en alles er omheen zo slecht nog niet. Laten we het hopen.


    First things first, but not necessarily in that order

    [Wilt iemand een uitleg geven wat er gebeurd is? Ik was naar Amsterdam.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Wilt iemand een uitleg geven wat er gebeurd is? Ik was naar Amsterdam.]


    (oeh, was het leuk? Er is volgens mij nog niet echt iets gebeurt. Een paar zijn al aangekomen en sommigen hebben ondakt dat ze broer en zus of zus enzus o.i.d. zijn. Sommige weten pas net dat ze de zoon/dochter van eengod zijn en anren wisten het al en een paar, of 1iemand, dat weet ik niet, is/zijn als vaker op het kamp geweest. Volgens mij was dat het wel zo'n beetje)


    First things first, but not necessarily in that order

    Sunan Taylee

    Ik vergiste me. Niemand was er. Ik liep door het bos en was onder de indruk. Zelf kende ik hier niemand en dat maakte me niks uit. Toen ik stilstond, zag ik een jongen tegenover me staan. Gespierd, en voor een jongen niet lelijk.
    [Lol, mijn 2 personages komen elkaar tegen]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."