• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -


    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

    Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flo Yasmin McLiney

    Mijn ogen werden groot van verbazing. Half omdat ik een half-godin was, althans dat nam ik aan, anders zou ik hier denk ik niet zijn, en half omdat mijn vader niet hald gelogen, voor de eerste keer zo ongeveer. "Het is echt waar, er zijn meerdere..." Zei het andere meisje, waarvan ze de naam nog neit wist. Ze klonk alsof ze het zelf aardig vreemd vond klinken.

    "Dus...kom je met ons mee?" Vroeg het meisje. Ik glimlachte blij. "Als ik geen last ben, graag. Ik weet niet of jullie hier voor het eerst zijn, maar ik in ieder geval wel en ik wil wel meer van het kamp zien." Zei ik. Een twinkeling verscheen in mijn ogen. Ik had eindelijk een verklaring voor mijn 'anders zijn, ook al had ik nog mij tweifels, maar die uitte ik niet. Vrolijk lachtte ik naar beide meide.


    First things first, but not necessarily in that order

    Celeste
    'Je bent ons niet tot last, hoe meer zielen, hoe meer vreugde' zeg ik glimlachend. 'Toch?' vraag ik voorzichtig en ik kijk Elaine even aan. 'Maar of je het geloofd of niet, wij zijn alledrie halfgodinnen' zeg ik tegen Flo. Ik was benieuwd naar Flo haar kracht en zei 'Welke kracht heb jij eigelijk?'


    That is a perfect copy of reality.

    Perciën Villemon

    "Eh ja, dat weet ik wel zo een beetje." Zeg ik en loop achter Arlynn aan. we komen een jongen tegen die lijkt weg te willen rennen.
    "Hé jij. Zou ik niet doen als ik jou was. Ik zoek trouwens alleen de directeur, dus je hoeft niet bang te zijn hoor." Zegt Arlynn. Ik hou me een beetje stil.
    Weg rennen, het liefst wat ik zou willen doen, ja...
    "Eh- wie is de directeur?" Vraag ik dan aan Arlynn en kijk haar vragend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Elaine Athalia Ephira

    Elaine keek van de een naar de ander, maar was toch wel erg benieuwd naar het kamp waar ze de rest van haar tijd aan zou besteden. "Dus...gaan we nog naar dat kamp?" Ze keek van Celeste naar Flo.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Lol, ebn dus terug, moest me hond vier keer uit het water redden omdat het randje te hoog was om er zelf uit te klimmen xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik kijk even naar mijn broer. 'Chiron, nou ja, hij is meer activiteiten directeur. Je moet in ieder geval naar hem toe. Hij is overigens een Kentaur, dus schrik niet,' zeg ik droogjes. Alsof Perciën nog niet genoeg over zich heen heeft gekregen. Eigenlijk best grappig hoe hij het nieuws verwerkt.
    'Maar ja, je weer toevallig niet waar Chiron is?' vraag ik de bange jongen. Die wijst trillend in de richting van het meer. Ik knik dankbaar naar hem en loop weer verder.


    Happy Birthday my Potter!

    [Centaur ;) ik dacht, ik zeg het maar even :}]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Klaine4Ever schreef:
    [Centaur ;) ik dacht, ik zeg het maar even :}]


    (*kuch* Kentaur is het oorspronkelijke. Dat is namelijk de oud-griekse versie. Het woord is overgenomen door de Romeinen en in het Latijn werd het Centaur. Ik gebruik liever het oorspronkelijke. En aangezien je ook de Griekse namen van de goden gebruikt...)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 14:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Perciën Villemon

    "Kentaur? Dat zijn toch half paard of zo met een mensenromp? Bestaan die echt?" Vraag ik en loop achter Arlynn aan. "Die leven toch alleen maar in die Harry Potter films?" Vroeg ik met een verbaaste uitdrukking op mijn gezicht.
    Vreemd genoeg begin ik dit verhaal steeds meer te geloven. Ik beedoel, als zij over een Kentaur praat en niemand er raar over opkijkt, daar bedoel ik mee de bange jongen. Ik sta even stil om om me heen te kijken, alsnel wandel ik weer naar Arlynn toe. Het is hier echt appart.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 14:59 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik lach om zijn vergelijking met Harry Potter. 'J.K. Rowling heeft van alles uit de mythologie gebruikt. Haar spreuken komen overigens uit het Latijn.' Als ik in de verte het achterwerk van een paard zie bij het meer, laat ik een grote golf over hem heen spoelen. Verschrikt kijkt Chiron op en begint te lachen als hij mij ziet.
    'Altijd weer die charmante manier van begroeten, Arlynn. Maar waar heb ik dit bezoek aan te danken?' Ik grijns. Chiron is één van de leraren waar ik het meeste respect voor heb. Ik mag hem al vanaf het begin. Plus dat hij mij zo'n beetje alles geleerd heeft. Hij was de vader voor mij, die Poseidon nooit geweest is.
    'Chiron, dit is Perciën. Perciën, dit is Chiron,' stel ik ze elkaar voor. Dan kijk ik met serieuze blik naar de kentaur. 'Hij heet Villemon van zijn achternaam.'


    Happy Birthday my Potter!

    Perciën Villemon

    "Ow..." Zeg ik als ze dat over J.K. Rowling vertelt.
    We komen aan bij het meer en Arlynn laat een golf over hetgeen dat daar staat gaan. Wanneer ik zie dat het daadwerkelijk een Kentaur is valt mijn mond open van verbazing.
    "Chiron, dit is Perciën. Perciën, dit is Chiron." Vertelt Arlynn. "Hij heet Villemon van zijn achternaam."
    Ik kijk Chiron aan. "Eh- Hoi..." Stamel ik en kijk even naar Arlynn. "J-Ja, Perciën, dat ben ik." Zeg ik dan met een klein lachje naar Chiron. Ik slik even. Ik sta hier tegenover een échte Kentaur? O heckjes! Ik voel het zweet me uitbreken, ik heb echt het gevoel dat ik zo flauwval of zo iets.
    Ik bijt op mijn lip.

    [Van mij mag je de rol van Chiron wel op je nemen al je wilt ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Klaine4Ever schreef:
    Perciën Villemon

    "Ow..." Zeg ik als ze dat over J.K. Rowling vertelt.
    We komen aan bij het meer en Arlynn laat een golf over hetgeen dat daar staat gaan. Wanneer ik zie dat het daadwerkelijk een Kentaur is valt mijn mond open van verbazing.
    "Chiron, dit is Perciën. Perciën, dit is Chiron." Vertelt Arlynn. "Hij heet Villemon van zijn achternaam."
    Ik kijk Chiron aan. "Eh- Hoi..." Stamel ik en kijk even naar Arlynn. "J-Ja, Perciën, dat ben ik." Zeg ik dan met een klein lachje naar Chiron. Ik slik even. Ik sta hier tegenover een échte Kentaur? O heckjes! Ik voel het zweet me uitbreken, ik heb echt het gevoel dat ik zo flauwval of zo iets.
    Ik bijt op mijn lip.

    [Van mij mag je de rol van Chiron wel op je nemen al je wilt ;)]


    (Moet ik die dan ook invullen in het rollentopic?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Nee hoor, hoeft niet persé, als je het wilt mag het, maar is niet verplicht.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chiron

    Ik kijk van Arlynn, die duidelijk geen grap maakt, naar de nieuwe jongen. Ik wist dat er nog een zoon van Poseidon was, maar niet dat hij ook daadwerkelijk de gehele broer van Arlynn was. Hij lijkt in ieder geval nog niet gewend aan het halfgoden gebeuren.
    'Misschien moeten we maar naar mijn hut gaan. Hij lijkt binnenkort flauw te gaan vallen,' zeg ik tegen Arlynn. Ze kijkt even verbaasd naar haar broer, draait zich dan om en loopt richting de vertrekken. Ze kan ook zo onverschillig overkomen. Maar ja, ze is tenminste wel een halfgodin met pit. Ze leeft hier dan ook al haar hele leven. Ik weet nog toen we haar als kleine baby van haar vader kregen. Het is best zwaar voor haar geweest, maar ze is uitgegroeid tot één van de krachtigste halfgodinnen van het kamp.


    Happy Birthday my Potter!

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik kijk bezorgd naar mijn broer, die alles duidelijk te veel vind worden. Snel ga ik richting de hut van Chiron. Ik weet echt niet wat ik met mijn broer aan moet. Ik ben echt heel blij dat ik nu echte familie heb. Natuurlijk heb ik mij altijd goed gevoelt bij Chiron, hij heeft mij alle aandacht gegeven die ik nodig had, maar zonder familie leven blijft zwaar.
    'Dus wat moeten we nu met hem?' vraag ik Chiron. Ik stap de hut binnen en plof neer op de bank. Ik klop naast mij, om Perciën aan te geven dat hij naast mij kan komen zitten.


    Happy Birthday my Potter!