• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -


    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

    Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Klaine4Ever schreef:
    Perciën Villemon

    "Wat doe je!" Roep wanneer ze iets in mijn arm steekt, ik grijp ernaar met mijn hand, maar zie dat de verwonding verdwijnt. Met open mond staar ik er naar, ik voelde nieteens de pijn...
    Ik kijk Arlynn verbijsterd aan en slik. "Wacht- Het is geen lulkoek verhaal? Maar hoe kan ik een halfgod zijn? En waarom heeft mijn moeder nooit vertelt dat ik een zus heb?" Vraag ik en blijf haar aankijken. Ik snap er niets meer van, hoe kunnen die verwondingen ineens verdwijnen, en voelde ik het niet?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Elaine Athalia Ephira

    Elaine knuffelde haar terug, jaren lang was ze enigs kind geweest, en nu uit het niets had ze een zus. Elaine keek haar aan. "Arwin Somerled...Dus...dus je bedoeld dat dát niet mijn echte vader was...is?". Elaine hield haar hoofd een beetje schuin en keek haar aan.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik zucht. Hij moet blij zijn dat hij tenminste een moeder heeft gehad in zijn jeugd. 'Je moeder wist waarschijnlijk niet eens dat ik nog leefde. Dat hoop ik in ieder geval voor haar,' zeg ik nors. Ik stop mijn drietand weer weg in de waterzak en draai mij om.
    'Je moet naar de directeur.' Ik loop zonder verder iets te zeggen het kamp in, op zoek naar de directeur, die net niet in zijn hut was. Waar zou hij zijn?


    Happy Birthday my Potter!

    Celeste Celena Ephira
    [Moet die vader dan niet Arwin Ephira heten?]
    'Nee, zo bedoel ik het niet, maar ik heb dus een vader?' vraag ik. 'En een zus?' vervolgde ik. Ik zette een grote glimlach op, eindelijk. Deze dag kon niet meer stuk. Ik trok Elaine mee het kamp in, 'Je zult het hier vast leuk hebben' riep ik naar haar. 'Wat zijn jou krachten eigelijk?' vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:39 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Perciën Villemon

    "Wacht!" Ik loop achter Arlynn aan. "Directeur?" Ik kijk haar vragend aan. "Hoeveel weet jij eigenlijk over 'onze, vader'?" Vraag ik dan. Oké, ik vraag te veel, maar ik kan er nog steeds niet aan wennen, dat ík de zoon ben van een god, en dat ik een zus heb... "Ik heet trouwens Perciën, voor als ik dat nog niet gezegd had." Glimlach ik licht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Elaine Athalia Ephira

    Grinnikend liep Elaine achter Celeste aan. "Uhm, nou, ik ben aardig goed met raadsels, en...met pijl en boog heb ik nog nooit gemist." Elaine dacht terug aan haar afgelopen vakantie toen ze ging boogschutten met haar vader, elke keer midden in de roos en nog nooit gemist. "En de jouwe?"

    {haha oh ja XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Celeste Celena Ephira
    Ik concentreerde me weer en zag haar gedachte, ze had dus booggeschoten met haar vader. 'I.. ik kan ook goed raadsels oplossen' zeg ik 'Was het leuk, het boogschieten met je vader?'vervolgde ik. Dat ik als ik me concentreerde gedachtes kon lezen en stukjes verleden van iemand kan zien, zou ze zo wel achterkomen, dat hield ik nog even voor me.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:48 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [sorry me ma wil met me naar het bos met de hondjes ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flo Yasmin McLiney
    Toen ik merkte dat niemand van plan was mij een rondleiding te geven of zelfs maar te verwelkomen en te zeggen wat er aan de hand was en of mijn vader gelijk had gehad. Zuchttend begon ik de boel zelf maar te verkennen. "Typisch mannen. Eerst sleuren ze je mee naar een of ander raar kamp en dumpen ze je en moet je jezelf maar zien te redden." Mompelde ik tegen mezelf. Mokkend liep ik zo een stukje door. ik trapte tegen een blaadje en bedacht me toen iets. Ik wist dat ik de dieren hun wil niet mocht afnemen, maar op dit moment vond ik het noodzakelijk. ik liep alleen op onbekend terein. Wie weet wat er kon gebeurden. Ik voelde me in ieder geval niet bepaald veilig.
    Ik stond stil en concentreerde me. Niet veel later kwam er een das uit de bosjes gelopen. Ik ging op mijn hurken zitten en wachtte tot het dier bij me was. "Hee, lieverd. Vind je het erg me even gezeldschap te houden?" De das snufte alleen maar wat en ik besloot dat hij er geen problemen mee had.
    Zo liepen de das en ik een beetje over het terein en uiteindelijk kwamen we het echte kamp binnen. Ik zag vanuit min ooghoek twee meiden lopen (Celeste en Elaine). "Hee! Wacht even!" Roep ik naar ze. Rennend ga ik naar ze toe, de das hobbelt rustig mee. Als ik bij de twee meiden aankom steek in even groetend mijn hand op. "Hee! Sorry dat ik naar jullie schreeuwde, maar ik ben hier nieuw en hoopte eigenlijk of iemand mij kon vertellen of alles wat ik de afgelopen tijd hebt gehoord waar is, of dat het één grote grap is." Toen bedacht ik me dat het misschien wel raar stond als ik met een das naast me met een stel mensen zat te praten en zei mentaal tegen het dier dat hij wel mocht gaan. Angstig door de nieuwe mensen rende hij weer naar het bos toe. Ik keek hem nog even na en richtte toen mijn aandacht weer op de meiden.


    First things first, but not necessarily in that order

    Arlynn Deonna Villemon

    Perciën hè? In ieder geval had zijn moeder wel stijl. 'Hij heeft mij hier gedropt en mij aan mijn lot overgelaten. Niet echt een verzorgend type dus. Verder is hij goed van de zee enzo, maar ik neem aan dat je dat al weet?' Ik loop richting het gebouwen complex en richt mij daar tot een random jongen. Ik geloof dat hij zoon is van één of andere onbelangrijke god.
    'Hé jij,' hij lijkt weg te willen rennen als hij mij ziet, 'Zou ik niet doen als ik jou was. Ik zoek trouwens alleen de directeur, dus je hoeft niet bang te zijn hoor.' Nog niet in ieder geval, denk ik er achteraan, maar ik zeg dat maar niet. Ik wil mijn broertje niet afschrikken.


    Happy Birthday my Potter!

    Celeste Celena Ephira
    'Hee! Wacht even!' hoorde ik iemand schreeuwen. Ik keek even en zag een meisje naar ons toe rennen. Ze groette ons en zei "Hee! Sorry dat ik naar jullie schreeuwde, maar ik ben hier nieuw en hoopte eigenlijk of iemand mij kon vertellen of alles wat ik de afgelopen tijd hebt gehoord waar is, of dat het één grote grap is." Ik wist niet waar zij het over had, dus ik vroeg 'Euh, wat bedoel je?' en ik keek even Elaine aan.


    That is a perfect copy of reality.

    Klaine4Ever schreef:
    [sorry me ma wil met me naar het bos met de hondjes ;)]


    (Ik moet ook weg :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Flo Yasmin McLiney

    Oké, ze snapten niets van wat ik zei. Even een beetje verduidelijking dus. "Dat gedoe van: 'een Griekse godin is je moeder en je wordt nu in een kamp gedropt met andere half-goden'." Hoopvol keek ik de twee meiden aan. "Sorry, nogmaals, als ik jullie gesprek onderbrak. Ik ben Flo, aangenaam." Ik vond het wel zo netjes om me even voor te stellen. Ik stormde al zo hun gesprek binnen met een voor hun wazige vraag en dan wisten ze mijn naam ook nog niet eens? Nee, dat werdt me iets te gek en bovendien ahd mijn vader me manieren geleerd.


    First things first, but not necessarily in that order

    Celeste Celena Ephira
    'En nog eentje die blijkbaar niet wist dat ze een halfgod was, en een god als moeder had' dacht ik. 'Celeste Celena Ephira, dochter van Athene, de godin van de wijsheid' zei ik. 'En dit is mijn zus' zei ik terwijl ik naar Elaine wees. 'Wij zijn halfgoden ja' zei ik als laatste. Toen besefte ik wat ze zei. Ik zei toen 'Dus ja ik geloof in "Dat gedoe" of hoe jij dat ook noemt'


    That is a perfect copy of reality.

    Elaine Athalia Ephira

    Elaine keek naar het andere meisje tegenover haar. "Het is echt waar, er zijn meerdere..." Nog steeds voelde het voor Elaine alsof ze gek was, elke keer als ze dit zei. "Dus...kom je met ons mee?"


    The expert in anything, was once a beginner.