• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Catherine - demon
    Ik lachte even, en besloot niks te nemen; voor mij had het toch geen effect.
    Dat was wel een nadeel van het hele demon-zijn, dat moest ik toegeven.
    Ik ging naast Eeron zitten, en leunde achterover in mijn stoel.
    ''Eet smakelijk.'' grinnikte ik.


    kisses from Catherine :"D
    Je bent gemeen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xEques schreef:
    Adora Witchsinner

    'Nope, ik ben niet Alex. Adora Witchsinner,' stelde ik me voor aan de jongen.


    Tyler Jacob Loghwood
    'Tyler Loghwood, maar zeg maar Ty.' zeg ik beleefd. Ik neem haar even nieuwsgierig in me op. Ik heb haar hier nog niet gezien op school. 'Zat je hier vorig jaar ook op school?' vraag ik dan maar om een gesprek te kunnen beginnen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Eet smakelijk.' Zei ze grinnikend terwijl ze op een stoel ging zitten, 'Geen honger?' Vroeg ik haar, meer omdat ik niets anders wist te zeggen dan dat ik er nieuwschierig naar was. terwijl ik al snel de helft van mijn broodje ophad.



    {I like you to (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyson Rush, vampier.
    Ze trekt me aan mijn schouders weer naar haar toe. Zo zo, fel meisje. 'Hoe bedoel je dat ik niet veel keus heb?' Vraagt ze. 'Ik bepaal toch zelf echt wel of jij je tanden in mijn nek zet of niet.'
    Ik had op mijn rooster gekeken, want daar stonden ook de kamerindelingen op. Ik grinnikte vals. Goed, ik zat samen met een meisje en een gozer op een kamer. Gezellig, maar goed, het is niet zo dat zij veel van me zouden horen ofzo – ik was namelijk het liefst op mezelf.
    “Wat is je naam, mensenmeisje?” Vroeg ik haar op minachtige toon – totaal niet van plan om verder op dat van haar er op in te gaan. Ze zal er pas achter komen wat ik bedoelde als ze haar naam had gegeven en anders niet.
    Ik wierp een korte hallo-blik naar de demon en wachtte ongeduldig op de naam van 't meisje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Madeleine Price

    "Je ouders, zijn die ook vampier? Want je zei dat je ouders het er mee eens waren dat je op school zit." Plotseling besefte ik dat ik haar naam niet eens wist. "Meid, ik weet je naam niet eens. Sorry, ik ben Madeleine. En jij bent?"

    Noah Price
    "Doei." Zei ik tegen Elena toen ze wegliep. Eindelijk, een gewoon mens gevonden waar ik mee kon praten. Ik ging weer verder met tekenen, en ik hoopte dat Molly snel terug zou komen, want hij was bijna af.


    If we burn, you burn with us. <3

    Catherine - demon
    Ik grinnikte met een lichte frons.
    ''Niet in die troep van de 'monsterschool','' gaf ik toe, en grijnsde even.
    Ik legde mijn voeten op de stoel tegenover me, en haalde het elastiekje uit mijn haren om mijn kapsel vervolgens een beetje te fatsoeneren.
    ''Smaakt het?'' grinnikte ik.


    I think she's gorgeous :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adora Witchsinner

    'Mja, jij niet dan?' Ik neem hem in me op. Volgens mij was hij een van de jongens die ik vroeger krachten had gegeven. Dat gezicht, die haren. Perfect. In een waas van gedachten liep ik naar hem toe en drukte mijn lippen op de zijne. Ik schrok er zelf van. Wat had ik net gedaan? 'S-sorry,' stamelde ik.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:29 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Eeron Edward Johnson

    'Gaatwel... Voor eten van de monsterschool is het nog best te eten' Zeg ik grijnzend terwijl ik het laatste stuk van mijn broodje opeet en werp dan een blik door het raam naar buiten, ik wist dat het vanavond volle maan zou zijn.. Gezellig kijken hoeveel weerwolfen er dan in het bos rondliepen.



    I think he's gorgeous :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    xEques schreef:
    Adora Witchsinner

    'Mja, jij niet dan?' Ik neem hem in me op. Volgens mij was hij een van de jongens die ik vroeger krachten had gegeven. Dat gezicht, die haren. Perfect. In een waas van gedachten liep ik naar hem toe en gaf hem een kus. Ik schrok er zelf van. Wat had ik net gedaan?


    Tyler Jacob Loghwood
    Ik schrik als ze me kust. Ik heb 1 keer een meisje gekust en dat was in de lagere school. Ik was heel verlegen en dat is maar deze vakantie een beetje verandert. 'Ehm- jawel ik zat hier vorig jaar op school.' zeg ik nog steeds een beetje verbaast en moet me vasthouden aan de deur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner

    'Het spijt me echt, gaat het wel?' vroeg ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [LostMagic, vind jij het goed dat Ty en Adora iets krijgen?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ja :P]

    Tyler Jacob Loghwood
    'Ja, ik was gewoon een beetje overvallen.' glimlach ik zwakjes. 'Ik ben dit niet echt gewoon.' voeg ik er aan toe. 'Doe je dat bij iedereen?' vraag ik nu een beetje lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 22:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xEques schreef:
    Adora Witchsinner

    'Het spijt me echt, gaat het wel?' vroeg ik.

    Kan je wat langere posts schrijven? ._.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LostMagic schreef:
    [ja :P]

    Tyler Jacob Loghwood
    'Ja, ik was gewoon een beetje overvallen.' glimlach ik zwakjes. 'Ik ben dit niet echt gewoon.' voeg ik er aan toe. 'Doe je dat bij iedereen?' vraag ik nu een beetje lachend.


    Adora Witchsinner

    'Nee, alleen bij mensen die ik heel erg mag. Zoals jij bijvoorbeeld.' Ik voelde dat ik rood werd en dat ik het liefst daar was gestorven, maarja dat ging nou eenmaal niet. Godinnen kunnen nou eenmaal niet sterven en Gedachtengodinnen kunnen zelfs niet verwond worden.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen