• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    FlowingFancy schreef:
    [welke tijd is het nu in het verhaal? abo]


    [Ongeveer 's middags, rond lunchtijd.]


    If we burn, you burn with us. <3

    Madeleine Price

    Oke, ze was dus een vampier. "Hoe oud ben je dan? Je echte leeftijd bedoel ik."


    If we burn, you burn with us. <3

    Francina Starks vampier
    Het was even stil, ik hield er niet van om nieuwe mensen te vertellen wat ik was of hoe oud ik ben. Ik was al te vaak bedrogen of verraden, Ik zuchtte.'312 jaar oud.'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:11 ]


    On wednesdays we wear black

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Ik bepaal zelf wel of ik rustig blijf of niet,' zegt Vigro terwijl hij wat meer onderuit gaat zitten. 'Jij kwam hier zitten?' vervolgt hij met een onschuldige blik.
    'Hmmm, that's true,' mompel ik waarna ik aanstalten maak om op te staan. 'Maar volgens mij stel jij mijn gezelschap niet heel erg op prijs dus dan kan ik beter gaan'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madeleine Price

    "Wauw." Ik keek haar bewonderend aan. "Ik wil je niet beledigen, maar het lijkt me geweldig om eeuwig zo jong te blijven. Ik ben dan wel een manifestator, maar ik word gewoon ouder." Ik keek naar mijn handen. "Ooit zullen mijn handen vol rimpels zitten, en mijn gedachten zullen trager worden. Ik zal me minder goed kunnen concentreren op het manifesteren, en wat moet ik dan? Jij blijft altijd zoals je bent." Ik zuchtte.


    If we burn, you burn with us. <3

    Francina Starks vampier
    'Agh lieverd, vampier zijn is alles behalve leuk.' Ik sloeg mijn armen om mijn benen, was dit meisje nouw zo naief? ik zuchtte en keek weer naar het meisje. ' Misschien dat je voor eeuwig jong blijft en mooi, maar denk eens aan je familie die je ziet overlijden en dan heb ik het nog nieteens over de bloeddorst, die is nooit gestild.'

    Virgo Dules demon
    'nee blijf, ik hou er gewoon niet van als mensen me commanderen dat ligt vast in mijn aard.' Jeetje virgo was je opeens aardig geworden ofzo? eerst elena getroost en nu aardig tegen een ander meisje? Ik schudde even verward met mijn hoofd. Meestal gebruik ik ze en daarna dump ik ze.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:32 ]


    On wednesdays we wear black

    -

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyson Rush, vampier.
    Ik had een felle blik naar de monsters gegeven die mij vijandig aan probeerden te kijken en ik liet mijn hoektanden zien. Als ze nu wat zouden zeggen, die vieze demon, belandt ie straks ergens buiten in de vuilnisbakken.
    Ik had mijn jacket weggegrist en hoorde toen een bekende meisjesstem ergens achter mij vandaan. Ze was in een gesprek met iemand anders, een andere demon. 'Maar volgens mij stel jij mijn gezelschap niet heel erg op prijs dus dan kan ik beter gaan'.
    Ik grinnikte vals. Ja, dit is dat meisje dat zo graag wilde weten waar ik mijn motor vandaan had gehaalt. Ik liep naar haar toe en zei toen ik achter haar stond in haar oor: “Ik neem even een bijt uit je, heerlijke nek.”
    Mijn vingers had ik over haar nek gewreven en vervolgde toen: “Vind je vast niet erg.” Het was eigenlijk meer een statement dan een vraag, want ze kon er eigenlijk niet zoveel over zeggen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'nee blijf, ik hou er gewoon niet van als mensen me commanderen dat ligt vast in mijn aard,' zegt Vigro.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Heb ik je gecommandeerd dan?' vraag ik op een onschuldige toon, maar voor zover ik weet heb ik hem niet gecommeandeerd.
    'Ik neem even een bijt uit je, heerlijke nek,' fluistert ineens iemand in mijn oor en ik voel hoe er vingers over mijn nek glijden. 'Vind je vast niet erg'.
    Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van de jongen van de motor. 'En wat als ik het wél erg vind?' vraag ik terwijl ik zijn vingers van mijn nek duw en hem uitdagend aankijk. Hij is blijkbaar ook een vampier, net als Will maar hij is vast geen vegetariër.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {No... :Y)}

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Waarschijnlijk de kantine' Andwoorde ik, mijn mobiel lach in mijn tas en die weer op mijn kamer en ik betwijfelde dat hier een pizza koerier zou komen en ten tweede had ik geen auto of ander vervoersmiddel meegenomen aangezien het geen zin heeft als ik als wolf twee keer zo snel ga. 'Eens kijken wat de monster accademie te bieden heeft qua eten'


    [FFFFFFF- :9~:9~]
    Catherine - demon
    Ik knikte instemmend.
    ''Ik denk het ook,'' grinnikte ik zachtjes, en liep samen met Eeron naar de kantine. Ik lachte even om zijn verwoording voor de school, en keek nieuwsgierig wat ze allemaal hadden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Bibliotheek heb ik al gedaan.' glimlach ik. 'Maar ik zal even bij een leerkracht gaan. Dank je Noah.' glimlach ik en sta op met het bandje in mijn handen. 'Ik zie je wel nog eens.' zeg ik en trek mijn kap weer over mijn hoofd en zonnebril op mijn neus voor ik de kamer uitloop. Waar vind ik hier een leerkracht? Ik zucht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyson Rush, vampier.
    Ze draaide zich om en keek recht in mijn gezicht. 'En wat als ik het wél erg vind?' vraagt ze, terwijl ze mijn vingers van haar nek duwt en mij een uitdagende blik geeft.
    Ik haalde mijn schouders op. “Je hebt niet zoveel keus.” Grinnikte ik. Ik ging weer rechtop staan en nam een hijs van mijn sigaret die ik nog steeds in mijn hand had.
    “Maar geen zorgen, ik val je niet aan..” Ik draaide me om en likte over mijn lippen. “Nu nog niet.” Mompelde ik zachtjes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [iemand die Elena bij een leerkracht of zo kan brengen? Of die zelf Runes kan lezen?]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    Ik werp even een blik op Vigro en kijk dan weer naar de jongen.
    'Je hebt niet zoveel keus,' grinnikt hij schouderophalend en hij neemt een trek van zijn sigaret.
    'Maar geen zorgen, ik val je niet aan,' vervolgt hij waarna hij zich omdraait en iets mompelt, maar ik versta niet wat.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op, kom overeind en draai de jongen aan zijn schouders weer naar me toe. 'Hoe bedoel je dat ik niet veel keus heb?' vraag ik. 'Ik bepaal toch zelf echt wel of jij je tanden in mijn nek zet of niet'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Blijkbaar niet veel..' Mompelde ik toen ik een blik wierp op het eten, 'Als ze ons toch willen laten verhongeren maak er dan een snelle dood van' Zei ik terijl ik een broodje en een niet gekneusde appel pakte en op één van de tafels ging zitten.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling