• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aragog schreef:
    (...)
    Kan je wat langere posts schrijven? ._.

    [ja, tuurlijk ;D]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Oh, he is. Indeed.
    Catherine - demon
    Ik volgde zijn blik naar buiten. Er moest een tijd dat ik moest eten, ongeacht of het nou volle maan was of niet; als ik te lang niet at, werd ik zwak. En dat wou ik liever voorkomen, dus vanavond moest het maar.

    [sorry, ik weet niet echt iets wat ze kan zeggen ;c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik glimlach. 'Je bent schattig als je bloost.' Ik schrik van mijn eigen woorden. Waar komt dat plots vandaan? 'Maar logisch is het natuurlijk niet. Je kent me...' ik kijk even op mijn gsm. '3 minuten?' Ik blijf glimlachen. Er is iets aan haar dat me doet glimlachen om elk klein dingetje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Tyler Jacob Loghwood
    Ik glimlach. 'Je bent schattig als je bloost.' Ik schrik van mijn eigen woorden. Waar komt dat plots vandaan? 'Maar logisch is het natuurlijk niet. Je kent me...' ik kijk even op mijn gsm. '3 minuten?' Ik blijf glimlachen. Er is iets aan haar dat me doet glimlachen om elk klein dingetje.


    Adora Witchsinner
    Ik ging op de grond zitten en klopte op het bed. 'Kom zitten, dan zal ik je een verhaaltje vertellen.' Ik grinnikte bij het woord "verhaaltje". Alsof hij een klein kind was. 'Of nouja, een soort van geschiedenis. Mijn geschiedenisje.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood |halfbloed|
    Ik grinnik en ga op het bed zitten. 'Is het doornroosje of assepoester? Of misschien roodkapje?' Ik kijk haar onschuldig aan. Maar he? Bij verhaaltjes denk ik aan sprookjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Tyler Jacob Loghwood |halfbloed|
    Ik grinnik en ga op het bed zitten. 'Is het doornroosje of assepoester? Of misschien roodkapje?' Ik kijk haar onschuldig aan. Maar he? Bij verhaaltjes denk ik aan sprookjes.


    Adora Witchsinner
    Ik geef hem een tik. 'Kip, maar je zit aardig in de buurt met sprookjes. Geloof jij in goden en godinnen?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'Welke precies? Er zijn er zoveel dat ik niet weet in welke ik moet geloven. Je hebt God, Allah, Jahwe, de griekse goden, de romeinse goden, de egyptische goden, de goden van de ketters zoals ze hen noemden.' Ik denk even na. Welke goden bestaan er nog?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Maakt niet uit welke. Geloof je dat ze bestaan?' Ik trommelde met mijn vingers op de vloer. Ik ordende mijn gedachten en zocht mijn geschiedenisje.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik haal mijn schouders op. 'Ja één groep zal vast wel de echte zijn.' zeg ik en kijk haar nieuwsgierig aan. Waar wil ze naar toe met dit gesprek over of ik geloof of goden wel of niet bestaan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Ach, maakt niet uit. Je zal hierna vast wel geloven dat goden bestaan. Toen ik geboren werd was het volgens mij ergens in de romeinse tijd. Ik was een meisje, zoals ik nu ben. Iedereen vond mij raar en anders. Ik werd gepest door de andere kinderen uit die tijd. Mijn ouders waren vermoord toen ik tien was. Ik kwam achter mijn geheim. Het geheim dat mij geen gewone sterveling maakt.' Ik nam een adempauze.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik wacht geduldig tot ze verder gaat en denk even na over hoe het is als je je beide ouders verliest. Ik heb mam, pap en Alex nog en ik zou niet weten wat ik zonder hen zou moeten. Het moet vreselijk voor haar zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    De jongen grinnikt vals.
    'Wat is je naam, mensenmeisje?' vraagt hij minachtend zonder in te gaan op wat ik zei.
    De drang is groot om een valse naam te zeggen en dat is dan ook wat ik doe, als hij daar achter komt zal hij er waarschijnlijk niet zo blij mee zijn maar pech. Hij kan me niet zomaar aanvallen zonder van school gestuurd worden.
    'Ik heet Cassie,' zeg ik, de eerste naam die zo snel in me opkomt. Ik werp Vigro een waarschuwende blik toe dat hij me niet moet verraden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adora Witchsinner
    'Zo erg was het niet hoor,' giechelde ik. 'Maar mijn geheim bracht ellende met zich mee. Ik ben de Gedachtengodin. Ik kan jouw gedachten horen, ze veranderen en mijn gedachten naar de jouwe over laten stromen. Ik geef kleine kinderen gedachten en herinneringen. Degene hier op school, net zoals jij, met magische krachten hebben ze van mij gekregen.' Ik zuchtte. 'Dat was wel een beetje mijn verhaal heel erg samengevat.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyson Rush, vampier.
    'Ik heet Cassie,' zegt ze en ze wierp de demon een blik toe. Ik begon te lachen om haar antwoord en schudde toen mijn hoofd. Ze was me er eentje.
    Ik pakte haar kin vast en keek toen bestuderend in haar ogen of ze loog. Ik wist ook wel dat ze loog. Op de kamerindelingen stond namelijk geen enkele Cassie.
    Ik liet haar kin los en ging weer normaal staan. “Nou, als jij het zegt Cássie.” Benadrukte ik haar naam en ik nam een hijs van mijn sigaret. Ik nam een stap van haar vandaan, want ik bleef hier niet staan.
    “Zolang je maar geen Skyler bent, want dan ga je het merken.” Lachte ik vals. Ik wist stiekem ook wel dat ze waarschijnlijk Skyler zou heten en als mijn intuïtie gelijk zou hebben – zou dit echt lachen worden.
    Ik wreef even over mijn nek, waar de tatoeages ook zichtbaar waren, en bedacht me toen dat ik even snel terug moest naar mijn motor voor een check.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tyler Jacob Loghwood
    Nu is het mijn beurt om rood te worden. Al mijn gedachten? Dus ook die van het lager? Oke dit is zo genant. Ik zucht. Ik weet nu niet dat ik opgelucht moet zijn dat ze geen veela of zo is. Niet dat ik iets tegen veela's heb maar bij hen moet je altijd opletten wat je zegt. Maar ook een beetje bang omdat ze alles hoort wat ik denk en dat kan tot genante situaties leiden en fuck waarom denk ik zoveel op dit moment?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'