• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    De jongen pakt mijn kin vast en kijkt in mijn ogen.
    Dan laat hij mijn kin weer los. 'Nou, als jij het zegt Cássie'. Hij benadrukt mijn naam. Geweldig, ik kan er nu wel vanuit gaan dat hij weet dat ik lieg.
    'Zolang je maar geen Skyler bent, want dan ga je het merken,' lacht hij vals.
    'Dan is het maar goed voor mij dat ik geen Skyler heet niet,' antwoord ik nonchalant terwijl ik even naar de tattoos in zijn nek kijk. 'Wat is er met die Skyler dan?' vraag ik onschuldig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Yana Bennett |Sterveling|
    'Niet te geloven dat ik dit ga doen.' mompel ik en pak mijn gsm. Ik toets een nummer in. 'Hallo met Olivia, ik ben er nu niet want ik heb wel wat beter te doen dan oppakken voor jullie losers. Als je geen loser bent, spreek dan wat in na de piep. PIEEP.' Ik zucht. Natuurlijk. Nu heb ik eens die bitch haar hulp nodig en pakt ze niet op. Haar vader is een geleerde en ik wil wat weten over wolfskinderen aangezien Wolvenkind er wel op wijst dat hij een wolfskind is. En wikipedia vertelt bijna alleen onzin. Ik laat me op het schoolplein op een bank vallen. Wat nu weer gedaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik doe mijn kap en zonnebril af en besluit wat van de stilte en de zon te genieten aangezien hier toch niemand is. Olivia belt wel terug. Ze kan het niet laten me met iets te pesten of me iets in te wrijven.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 22:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyson Rush, vampier.
    'Dan is het maar goed voor mij dat ik geen Skyler heet niet,' antwoordde ze met nonchalante toon terug. 'Wat is er met die Skyler dan?' Vroeg ze onschuldig.
    Ik glimlachte. “Oh, nee. Niets hoor.” Ik kreeg een plan en zei doodkalm. “Ik heb gehoord van mijn vader dat ze mijn verloofde is. Ik word namelijk uitgehuwelijkt aan anderen – dat is de traditie in onze familie.”
    Mijn sigaret bracht ik weer naar mijn mond, nam een hijs en blies deze toen vlak voor haar gezicht uit alsof het de normaalste zaak ooit was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LostMagic schreef:
    Tyler Jacob Loghwood
    Nu is het mijn beurt om rood te worden. Al mijn gedachten? Dus ook die van het lager? Oke dit is zo genant. Ik zucht. Ik weet nu niet dat ik opgelucht moet zijn dat ze geen veela of zo is. Niet dat ik iets tegen veela's heb maar bij hen moet je altijd opletten wat je zegt. Maar ook een beetje bang omdat ze alles hoort wat ik denk en dat kan tot genante situaties leiden en fuck waarom denk ik zoveel op dit moment?


    Adora Witchsinner

    'Je moet rustiger gaan denken joh, ik kan er geen touw aan vast knopen Ty.'
    [kunnen ze tot morgen ff zo blijven? ik ga naar bed en kom morgen rond 12 uur weer online]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [oke, even wel nog antwoorden]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [oke, even wel nog antwoorden]

    [kee]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'Wat ben ik blij dat we onze gedachtes leren afschermen morgen. Het kan genante momenten voorkomen.' mompel ik. 'En ik ben blij dat je ze niet verstond.' grijns ik erachter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Tyler Jacob Loghwood
    'Wat ben ik blij dat we onze gedachtes leren afschermen morgen. Het kan genante momenten voorkomen.' mompel ik. 'En ik ben blij dat je ze niet verstond.' grijns ik erachter.


    Adora Witchsinner
    'A, tegen mij kan niemand op. Godin, duhuh. En B, ik kan het verstaan hoor. Ik ben niet dom, maar het was van het ene naar het andere. Nu mag je blij zijn dat ik geen Veela ben.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Shit. 'Sorry.' zeg ik snel. Ik schud even mijn hoofd. Dit is zo verwarrend. Ik kijk even op in haar mooie blauwe ogen. Ze zijn zo diep als een oceaan. Oke niet meer denken, niet meer denken. Denk aan een.... vogel? Moet lukken. Ik grijns even en denk dan aan een zwaluw.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Oh, nee. Niets hoor,' glimlacht hij. 'Ik heb gehoord van mijn vader dat ze mijn verloofde is. Ik word namelijk uitgehuwelijkt aan anderen – dat is de traditie in onze familie,' zegt hij daarna op een kalme toon.
    Bullshit. Mijn ouders zouden me nooit laten trouwen met één of andere halfgare vampier. 'Interessant,' antwoord ik. 'Dan hoop ik voor je dat jullie een beetje met elkaar op kunnen schieten en dat ze er leuk uit ziet'.
    Hij brengt de sigaret weer naar zijn lippen en blaast vlak voor mijn gezicht de rook uit.
    Ik trek een vies gezicht en doe een stap naar achteren waardoor ik tegen de tafel aan knal. 'Gatverdamme,' mompel ik. 'Waag het niet om dat nog een keer te doen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyson Rush, vampier.
    'Interessant,' antwoord ze. 'Dan hoop ik voor je dat jullie een beetje met elkaar op kunnen schieten en dat ze er leuk uit ziet.' Zegt ze dan vervolgens.
    Ik grinnikte. Ik wist dat ze zoiets zou gaan antwoorden.
    “Náh, ik heb gehoord dat ze lelijk is.” Zei ik laconiek schouderophalend.
    'Gatverdamme,' mompelt ze dan als ik de sigarettenrook vlak voor haar gezicht uitblies. 'Waag het niet om dat nog een keer te doen.'
    Hierdoor kwam er een bulderend gelach uit mijn mond rollen. “En wat wil je dan doen, kleintje?” Grinnikte ik. “Wil je nou serieus een 238-jarige vampier uitdagen?” Ik lachte minachtend en bracht de sigaret naar mijn mond toe, nam de laatste hijs en trapte deze toen uit op de grond. Toen blies ik nog een keer deze vlak voor haar uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Náh, ik heb gehoord dat ze lelijk is,' zegt hij schouderophalend.
    Klootzak.
    'Nou, dat is dan heel erg jammer voor je,' zeg ik op een sarcastische toon.
    Hij begint hard te lachen als ik heb gezegd dat hij op moet houden met die sigarettenrook. 'En wat wil je dan doen, kleintje?' grinnikt hij. 'Wil je nou serieus een 238-jarige vampier uitdagen?' lacht hij er minachtend achteraan.
    'Hou je kop toch, spleetoog,' mompel ik.
    Hij neemt weer een trek van zijn sigaret waarna hij die op de grond laat vallen en die uittrapt. Ik trek een vies gezicht als hij weer de rook vlak voor mij uitblaast maar nu kan ik helaas niet verder naar achteren aangezien ik al tegen de tafel aan sta.
    Als de rook weg ik kijk ik hem geïrriteerd aan. 'Ik zei níet doen,' sis ik waarna ik hard met mijn vinger op zijn borstkas prik, hoewel hij daar waarschijnlijk niks van voelt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vigro Dules demon
    'Problemen vampiertje?' ik besloot skyler te helpen en stond op uit mijn stoel. Ik ging voor de vampier staan en keek hem aan.' Ga even een badeend leegzuigen ofzo.'

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 1:17 ]


    On wednesdays we wear black

    Francina Starks vampier
    'Mijn naam is francina, maar iedereen noemt me gewoon "frans". Ik glimlach naar haar. 'En nee, mijn familie is allang overleden,' Ik kijk even droevig uit mijn ogen en staar naar de horizon.
    'Met familie bedoel ik meer....mijn vrienden, we leven ongeveer met zen 5ven bij elkaar en we zien onszelf praktische als familie.' Ik grinnik, ze betekenen heel veel voor me.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 1:49 ]


    On wednesdays we wear black