• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aragog schreef:
    [Oh, he is. Indeed.
    Catherine - demon
    Ik volgde zijn blik naar buiten. Er moest een tijd dat ik moest eten, ongeacht of het nou volle maan was of niet; als ik te lang niet at, werd ik zwak. En dat wou ik liever voorkomen, dus vanavond moest het maar.

    [sorry, ik weet niet echt iets wat ze kan zeggen ;c]



    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'En nu?' Vroeg ik haar toen ik mijn eten ophad en het klokhuis van de appel in de prullebak gooide die tegen de muur aan de overkant van de kantine stond, ook zij had naar buiten gekeken maar waarschijnlijk niet om dezelfde reden als mij.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Tyler Jacob Loghwood
    Shit. 'Sorry.' zeg ik snel. Ik schud even mijn hoofd. Dit is zo verwarrend. Ik kijk even op in haar mooie blauwe ogen. Ze zijn zo diep als een oceaan. Oke niet meer denken, niet meer denken. Denk aan een.... vogel? Moet lukken. Ik grijns even en denk dan aan een zwaluw.


    Adora Witchsinner
    'Bedankt voor het compliment en serieus? Een zwaluw? Ty, kip saté.' Ik ging tegenover hem zitten en gaf hem een knuffel. 'Denk je dat het iets zou kunnen worden tussen ons twee?' vroeg ik langzaam en onzeker. Ik bloosde weer, iets wat ik nog nooit van mijn leven had gedaan.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik bloos even. 'Ik weet niet. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.' maar ik hoop van wel, voeg ik automatisch eraan toe. Ok normaal doe je dat omdat mensen dat niet verstaan maar hier kan ik het even goed luidop zeggen. 'Als ik je wil verrassen weet je het al.' zeg ik nu met een pruillipje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [elena zit haar buiten te vervelen op een bankje... iemand?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    | Iemand Will of Naya? |
    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas grinnikte en stond op. "Ofcourse." zei hij en liep door de muur heen. De gang was zoals altijd verlaten en Lukas stak zijn hand in zijn broekzak. "Where to begin miss?" vroeg hij aan Avelin.


    kindness is never a burden.

    Catherine - Demon
    Ik haalde mijn schouders op, en sprong op.
    ''Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik moet mijn kamer nog vinden.'' niet iedereen hoefde te weten dat ik mijn koffer heb laten brengen. Ja, in zulke gevallen was ik een ontzettend lui persoon.
    ''En ik heb geen idee waar alles zit in deze school, en aangezien jij mijn gids bent, mag je me de weg wel even laten zien.'' grijnsde ik, en ik sloeg zelfvondaan mijn armen over elkaar.


    hahaha


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    | Lol, d'r gezicht. XD |


    kindness is never a burden.

    [:'D I know, ik moest lachen toen ik die gif zag haha :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Catherine - Demon
    Ik haalde mijn schouders op, en sprong op.
    ''Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik moet mijn kamer nog vinden.'' niet iedereen hoefde te weten dat ik mijn koffer heb laten brengen. Ja, in zulke gevallen was ik een ontzettend lui persoon.
    ''En ik heb geen idee waar alles zit in deze school, en aangezien jij mijn gids bent, mag je me de weg wel even laten zien.'' grijnsde ik, en ik sloeg zelfvondaan mijn armen over elkaar.


    hahaha


    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Dus ik zal moeten weten waar jouw kamer is?' Vroeg ik haar grijnzend, dat werd waarschijnlijk zoeken, mischien dat ik daarbij wat vals kon spelen met mijn weerwolfenkrachten.



    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine - demon
    ''Kamer 166B.'' grijnsde ik, nadat ik even op de sleutelbos had gekeken waar zo'n dingetje aanhing met de kamernummer. Ik haalde mijn schouders op, en keek hem afwachtend aan.


    [Ik heb maar gewoon even een random kamernummer genomen, haha]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 11:47 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aaron Edward Night || Weerwolf

    'Kamer 166B.' Andwoorde ze grijnzend, Waarom zou ik haar ook alweer rondleiden? Omdat ik zonodig moest zeggen dat ik nooit verdwaalde, maar dat alleen aangezien ik daarvoor zo mijn krachten had. Iets wat best onhandig was als je probeerde een geur op te pikken als er een meisje naast je stond. 'Dat word zoeken dus' Zei ik zuchtend terwijl ik met mijn hand aan mijn achterhooft krapde.



    Don't be like the rest of them, darling

    [N'aaaaw dat plaatje is lieffff]
    Catherine - Demon
    Ik grijnsde. Als je mij eenmaal iets hebt gezegt, haal ik het ook niet meer uit mijn hoofd.
    ''Dus.. Welke kant, gids?'' vroeg ik hem plagend, en de grijns op mijn gezicht kon ik niet onderdrukken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Dus.. Welke kant, gids?' Vroeg ze vervolgens plagend, 'Links' Andwoorde ik willekeurig, als ik niet wist welke richting ik opmoest koos ik meestal voor links, ik was dan ook linkshandig. Terwijl we aan de linkerkant lang een paar kamers liepen zag ik al snel het nummer 166B. 'Alsjeblieft' Zei ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Naya Wednesday, Weerwolf.
    Naya werd de kamer beu en zette de stereo uit. Ze deed haar oortjes in de Ipod en stopte die in haar oren. Zuchtend slenterde Naya naar buiten waar ze ene meisje met bruin haar op een bank zag zitten. Zo te zien genoot ze van de zon. "Mooi weertje hé." zei Naya en bewoog haar hoofd mee op het ritme van de muziek.


    kindness is never a burden.

    Catherine - demon
    Ik fronste even.
    ''O..ké.'' stamelde ik, en opende klunzig het slot.
    Ik had een hekel aan sleutels, negen van de tien keer braken ze bij mij af of zo. Ik had geluk dit keer.
    Ik sloeg de deur open, en keek Eeron schijnheilig aan.
    ''Hoe wist je dat?'' vroeg ik hem wantrouwend, maar tegelijkertijd geamuseerd.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''