• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    And now a name...


    help

    Samuel Alexander Evermore || Indiaan || Meerminbaai
    Sam staart over het water uit en het zonlicht weerkaatst in zijn zeegroene ogen terwijl hij steentjes over het water keilt. Na een paar dagen geleden de stam uitgezet te worden, was hij maar gaan ronddwalen in het bos. En zo was hij hier aangekomen. Bij zijn geliefde vriendinnen die nu stenen op hun kop krijgen. Er komt een van de meisjes naar boven om hem uit te schelden en verdwijnt dan meteen weer. Sam zucht en ploft neer op een van de keien, terwijl hij nog steeds steentjes in het water gooit.


    help

    [Iemand die Sam met zijn of haar aanwezigheid wil bekogelen?]


    help

    |Freya bied zich aan maar ik moet strakjes gaan slapen... :/ Dus het zal niet veel uitmaken. |


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    |Freya biedT zich aan maar ik moet strakjes gaan slapen... :/ Dus het zal niet veel uitmaken. |


    [Doe het gewoon. Dan kan ik nog iets doen. Heb jij nog een actrice tussen de 20 en de 29 die op Sam Claflin lijkt?]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Doe het gewoon. Dan kan ik nog iets doen. Heb jij nog een actrice tussen de 20 en de 29 die op Sam Claflin lijkt?]


    |Sure en waarom? Btw: die speelt toch Fin in Catching Fire? Daar ben ik het tussen twee haakjes niet mee eens. |


    kindness is never a burden.

    [Voor een RPG. Hij moet een zus hebben. En yep he does. Ik vind dat hij nog meevalt. Het had erger kunnen zijn. Maar ik ben nog steeds team Gaisford]


    help

    Freya, Bos.
    Freya werd wakker door het gekwetter van de vogeltjes. Ze knipperde met haar ogen en probeerde zich de vorige avond te herinneren. De beer, Peter en Wendy, het elfje die haar naar de boom zou brengen. Maar Freya raakte het kleine ding kwijt en verdwaalde. Haar hoofd deed zeer en er zat een grote scheur in Freya's shirt. Ze krabbelde overeind en keek gedesoriënteerd om zich heen. Ze besloot in de richting van de zon te gaan. Geen idee waarom. Na een tijdje kwam ze aan bij het water. Daar zat een jongen. Onzeker of ze hem nu wel of niet moest begroetten observeerde Freya hem even. Hij gooide steentjes in het water. "Wat doé je?" vroeg ze en kneep haar ogen wat meer samen om te kijken waar hij nou net op gooide.

    |Aha. Ik zie hem niet meteen als Fin. |

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:12 ]


    kindness is never a burden.

    [Kan je niet zoiets schrijven dat ze dan uiteindelijk bij Sam komt? Want daar kan ik niets op posten. XD]


    help

    Stornoway schreef:
    [Kan je niet zoiets schrijven dat ze dan uiteindelijk bij Sam komt? Want daar kan ik niets op posten. XD]


    |Ja sorry ben met 10 dingen tegelijk bezig. |


    kindness is never a burden.

    |Gotta go. Bye-a. (doeg) |


    kindness is never a burden.

    Sam || Indiaan || Meerminbaai
    "Steentjes gooien?", zegt Sam als er een meisje op hem komt afgelopen die hem vraagt wat hij doet. Hij zegt het met een opgetrokken wenkbrauw en een kinderachtige klank in zijn stem. "Doe je mee?"


    [Byee!]


    help

    Eärwen

    Blij dat Two het mooi vond raapte ik de lunchzakjes bij elkaar en gooide allebei de jongens er eentje toe.
    ,,ben benieuwd wat we allemaal tegenkomen op onze tocht." en met een brede grijns snelde ik voor de jongens uit de boomhut uit, klaar voor een wandeling samen met de tweeling.
    Ik wierp even steels een blik achterom zodat ik naar Two kon kijken.
    Voor zover wist ik het zeker, ik begon echt wat te voelen voor hem.


    Credendo Vides

    Freya, Bos.
    Freya keek de jongen wantrouwend aan. "Je gooit steentjes op de meerminnen?" vroeg ze aarzelend en ging toen toch naast de jongen zitten.

    Twins, Curly.
    Two ving een zakje behendig en vroeg zich stil af wat het was maar toen zijn Eärwen,"Ben benieuwd wat we allemaal tegenkomen op onze tocht." en liet Two het onderwerp varen. "Van alles," beloofde hij haar en liep kibbelend met One de boom uit. Curly volgde hen ook maar was ondertussen al aan de lunchzak begonnen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 10:49 ]


    kindness is never a burden.

    Sam, Bos.
    "Yep", zegt Sam, "ik heb toch niets beters te doen. Wie ben jij trouwens? Ik heb je hier nog nooit gezien?" Sam is nooit echt mee met de actualiteit die rond gaat op het eiland. Hij zwerft maar wat door het bos en komt haast nooit iemand tegen.


    help