• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.


    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Damien Hunter

    Ik merkte dat Amberlynn rilde doordat haar hoofd nu op mijn borstkas lag. Ik pakte een vest van mezelf uit mijn rugzak en legde die om haar heen. "Beter?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn

    Ik glimlachte. 'Ja, dankjewel.' Zei ik toen en keek hem aan. 'Jij hebt het zelf nier koud eh. ' vroeg ik toen met een grinnik.
    Mijn blik gleed over het veld en bedacht me voor iedereen waarom ze hieraan mee deden.
    'Mag ik je wat vragen?' Vroeg ik toen en keek hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Ik niet." zei ik glimlachend. "Mag ik je wat vragen?" vroeg ze naar een tijdje. Ik keek haar vragend aan en knikte toen langzaam. "Ik denk van wel, als het te persoonlijk is antwoord ik gewoon niet." Ik lachte zachtjes om het einde van mijn zin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Okee, ik weet niet meer echt waar ik zit met Willow, kan ik ergens heen met haar?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberlynn

    Ik lachte. 'Dan hoop ik dat dit dan niet te persoonlijk valt.' Ik keek hem aan en bestudeerde zijn gezicht even om te kijken als er enige mimiek veranderingen. 'Waarom ben je hier eigenlijk meegekomen?' Vroeg ik toen geïnteresseerd. 'Niet dat ik je weg wilde hebben, maar ik ach ja.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [We zijn nu in een andere dimensie, wel de verkeerde maar daar zijn we dus aangekomen. Je zou naar mij, Amberlynn en Sage kunnen komen.]

    Damien Hunter

    "Waarom ben je hier eigenlijk meegekomen?" vroeg ze geïnteresseerd. Ik keek haar aan en zuchtte eventjes. Toen haalde ik mijn schouders op, pakte mijn pakje sigaretten en stak er eentje op. "Omdat ik daar toch niks meer heb. Mijn ouders zijn dood, ik ben in een weeshuis gestopt en alles wat ik bereikt heb heb ik zelf gedaan." Ik nam een trek en genoot ervan. "En dat is ook niet al te veel. Dus, daarom ben ik hier." Toen keek ik Amberlynn aan. "En jij?"

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 23:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Dat zou kunnen maar jullie reageren nog al snel en vaak op elkaar en aangezien ik op vakantie ben zouden jullie dan steeds op mij moeten wachten of ik zou steeds veel bij moeten lezen, en dat is niet echt handig :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hmm, dat is wat minder handig ja. Doe anders lekker mee als je terug bent :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn

    Ik keek hem aan en likte even langs mijn droge lippen. 'Same story.' Mompelde ik toen en keek voor me uit. 'Mijn ouders waren gescheiden en op mijn achtste overleed mijn vader. Ik heb hem verder nooit gekend ofzo maar toch raakte het me. Niet lang erna. Aantal jaar overleed ook mijn moeder en ben ik verder opgegroeid in een weeshuis. ' zei ik en mijn blik was het Bos verder gericht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damon Hunter

    "High five, voor pech I guess." zei ik nadat Amverlynn haar verhaal had verteld. Ik had een tijdje niets gezegd om te beseffen dat Amberlynn op zich hetzelfde heeft meegemaakt als mij. 'Lekker dan.' dacht ik bij mezelf. Ik drukte haar nog wat dichter tegen me aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Ik gaf hem een zwak high five'je terug en glimlachte zwakjes. Dat van Jason hield ik er wel buiten. Dat was de eigenlijke reden waarom ik weg was.
    Hij trok me dichter tegen hem aan en ik glimlachte waardoor ik mmijn hoofd op zijn borst liet rusten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Stiles schreef:
    [Dat zou kunnen maar jullie reageren nog al snel en vaak op elkaar en aangezien ik op vakantie ben zouden jullie dan steeds op mij moeten wachten of ik zou steeds veel bij moeten lezen, en dat is niet echt handig :/]

    [Ik ben ook op vakantie, dus je zou de omgeving kunnen verkennen en Zama tegen het lijf lopen? Dan moet ik wel even weten wat Willow's grootste angst is, het is namelijk Zama's kracht om de vorm van die angst aan te nemen.
    Als ze bijvoorbeeld ooit verkracht is, zal ze de verkrachter zien als ze naar Zama kijkt.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damien Hunter

    Ze gaf me een high five en liet haar hoofd weer op mijn borstkas rusten. Daar zat ik dan in een andere dimensie, met een meisje dat ik amper ken tegen mijn borstkas. Ik keek naar Sage die nog steeds bij ons zat. "En waarom ben jij hier als ik dat vragen mag?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "En waarom ben jij hier als ik vragen mag?" vraat Damien. Ik kijk hem eventjes aan en trek mijn wenkbrauw op.
    "In ieder geval niet omdat ik zo zielig ben." antwoord ik en haal lichtjes mijn schouders op. "Ik verveelde me en had niets te doen. Interessant hé?" lieg ik.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "In ieder geval niet omdat ik zo zielig ben." antwoordde ze en ze haalde haar schouders op, "Ik verveelde me en had niets te doen. Interessant hé?" Ik keek haar met grote ogen aan en moest mezelf inhouden om haar niet een ram te verkopen. Wat denkt ze wel niet? "Wat zei je?" siste ik dreigend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.