• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.


    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sage Evangeline Clark

    Damien prikt mij in mijn zij waardoo ik opschrik uit mijn gestaar in het niets en werp hem een dodelijk blik toe.
    "Raak me niet aan." sis ik een beetje overdonderd en ik krabbel overeind. Waar is mijn tas toch gebleven? Deze hele situatie is slecht voor mij. Ik loop terug naar de machine waar ik mijn tas in vind en dan weer terug. Het leifst ben ik ergens anders maar ik wil liever niet alleen zijn hier.


    Your make-up is terrible

    Amberlynn Jefferson

    Ik lach. 'Ik weet ook niet hoe ik dat in het begin heb kunnen weerstaan. ' zeg ik dan met een grijns.
    Sage springt op en sist wat. Ik rolde even met mijn ogen maar grinnik toch.
    Ik kijk om me heen en kijk dan weer terug naar Damien. Ik ga met mijn hand door mijn haar en glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Raak me niet aan." sist Sage en ik schuif even een stuk naar achter. "Sorry.." mompelde ik toen ze opstond en wegliep. Toen keek ik weer naar Amberlynn. "Ik weet ook niet hoe ik dat in het begin heb kunnen weerstaan." Toen ging ze met haar hand door haar haar en glimlachte. Ik glimlachte breed terug en knipoogde eventjes. "Nou, nu dus niet meer." Ik lachte eventjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Hij knipoogde en lachte naar me. Ik draaide me naar hem om en grijnsde. 'Nee nu niet meer, wat doe je toch met me Damien. ' zeg ik en grinnik even.
    Ik grijns en het wordt steeds donkerder. Ik pakte een extra trui uit mijn tas en deed die aan. 'Pfff. Het wordt steeds kouder.' Mompelde ik toen er nog een rilling over mijn rug heen ging.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Hey! Is er nog een meisjesrol vrij?}


    Tijd voor koffie.

    [Voor doelloze personage's: Zama staat een klein eindje van de plek, als mensen op onderzoek uitgaan kunnen ze haar tegen het lijf lopen ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    4Everdeen schreef:
    {Hey! Is er nog een meisjesrol vrij?}

    (Liever een jongensrol.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damien Hunter

    "Nee nu niet meer, wat doe je toch met me Damien." Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. "Niks, ik ben gewoon mezelf." Toen haalde ze een trui uit haar rugzak en deed die aan. Het was donkerder geworden, maar ik had het verder niet koud. "Het wordt steeds kouder." zei Amberlynn toen. Ik knikte en opende mijn arm. "Kom er anders bij, ik heb het warm."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Ik lachte. 'Nou, dan werkt dat uitstekend' zeg ik dan met een grijns.
    Als ik mijn trui aan heb opent hij zijn armen voor me. Ik kijk hem aan en lach even. 'Het is dat je zo onweerstaanbaar bent. '
    Ik schuif iets dichter tegen hem op en lig dan even tegen hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Jaja, vast onweerstaanbaar. Je hebt gewoon een crush op me." zei ik lachend en trok haar wat dichter tegen me aan. Toen keek ik naar Sage. "Wil jij er ook bij?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    Ik laat mezelf weer op het gras neerploffen op het moment dat Amber naar Damien schuift en bij hem gaat liggen.
    "Wil jij er ook bij?" vraagt Damien aan mij en ik vraag me af of mijn normale botheid hem nog niet genoeg afgeschrokken heeft dus trek ik mijn wenkbrauw op.
    "Nee, bedankt." zeg ik. Ik vis een al geopend pakje Lucky Strike uit mijn tas en steek er eentje op.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Nee, bedankt." zei Sage. Ik haalde mijn schouders op. "Dan niet, your loss." zei ik glimlachend en ging lekker zitten zodat Amberlynn ook goed kon zitten. Ik glimlachte ook eventjes naar haar en keek toen naar de hemel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    'Moet ik dat nog een keer zeggen dan?' Zei ik toen en keek hem aan.
    Hij verzette zich zodat ik goed kon zitten en leunde tegen hem aan. I
    k glimlachte naar hem en bedankte hem even. 'Dus meneer blijft hier zitten tot we weg kunnen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Nee hoor." zei ik lachend, "En ja ik blijf hier zitten tot we weg kunnen." Ik keek om me heen. "Is toch lekker comfortabel hier."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn

    Ik lach. 'Ja nu wel .' Zeg ik dan en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. Ik zuchtte , her was verschrikkelijk donker. Er gebeurde niks en het was koud. Tenminste. Ik had het koud.


    The duty of youth, is to challenge corruption.