• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    KangDaesung schreef:
    Oh god nog meer gezeik ._. Veel geluk met weg zijn.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Grapje. Het stond nog ergens anders, dus de tekst die er nu staat is de 'originele' tekst. Maar ik lees de reacties later wel.

    Oh please, als je zoveel commentaar hebt op alles en iedereen, waarom blijf je dan ??

    Nayade schreef:
    Kijk, ik ken je niet, en vind je post een grote hoop zever -ik heb het recht om dat te vinden-
    maar als je zoveel commentaar hebt, en er toch niets goeds is aan deze site, waarom blijf je dan, en maak je er zoveel drama om?
    Bol het dan gewoon af, en gedraag je op een volwassen manier.


    Misschien heb je het hele deel niet gelezen, maar ik stop dus. En bovendien ben ik 14; ik hoef me niet volwassen te gedragen.

    Oké, ik heb even alles doorgelezen, want ik heb toch niets te doen :'D
    De modlikkertjes? Quizsletten? Emo reageren?
    Dat is echt on-respectvol. Als het hier zo verschrikkelijk vind en iedereen haat: Waarom druk niet lekker op dat kruisje boven? Ben je van het probleem af.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    VanDerVaart schreef:
    Oh please, als je zoveel commentaar hebt op alles en iedereen, waarom blijf je dan ??


    Jezus, je hebt het niet eens gelezen. Er staat wel een paar keer in dat ik nu toch stop. Leer lezen.

    Clouded schreef:
    Als ik heel eerlijk ben, ben ik het hier helemaal mee eens. Ik zit hier pas een jaar op Quizlet en het was heel leuk, en toen ineens werd er allemaal gehaat. Als iemand 1 ding verkeerd doet, wordt die persoon gevolgd bij iedere andere stap die hij/zij doet. Topics worden volgespamt met haat reacties en blijkbaar krijg je ook al heel snel een ban, zonder waarschuwing.

    Was het niet de bedoeling dat iedereen elkaar in zijn/haar waarde liet?
    Als dat zo is, moet hier heel snel iets gaan veranderen.. (cat)
    Dat moest er even uit..


    Hier ben ik het wel mee eens, alleen zit ik wel al langer op quizlet.
    Ik ben het trouwens niet 'helemaal' eens met het mod gedeelte, ik heb nooit problemen met ze gehad.
    .


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik vind het echt vervelend dat mensen doen alsof ze het lezen en dan stukjes gaan plaatsen wat ze net heeft uitgelegt. Lees het dan gewoon.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet
    Ik ben het wel eens, maar ook oneens.
    Ik zit nog maar een aantal maanden op Quizlet, dus weet ik er niet zoveel van. Ik vind het alleen heel erg irritant dat er zoveel 1D verhalen zijn. WEES EENS ORIGINEEL. Doe ik ook. OP stories zijn ook leuk, en dan kan je er een soort van 1D story van maken ZONDER 1D
    Verder ben ik het wel eens met Nefie, als je zo over Q denkt ga dan weg. Zo val je alleen anderen lastig. Ga weg of zet in een topic dat het je spijt ofzoiets. Meer wil ik niet zeggen, alleen dat ik kapotbenieuwd ben naar het tweede deel
    Ik vind het alleen respectloos van je dat je Emo als scheldwoord gebruikt. Ik ga mijn haren laten knippen in een Emo kapsel en ik ken een aantal mensen die Emo zijn. Ik vind het zelf erg mooi

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:30 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ach, laat ook maar :')

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:34 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Misschien heb je het hele deel niet gelezen, maar ik stop dus. En bovendien ben ik 14; ik hoef me niet volwassen te gedragen.

    Lol, en die mod van dertien moet zich dan wel gedragen?
    I'm sorry, je leeftijd telkens als excuus gebruiken, is hetzelfde als jij de mods ervan beschuldigen dat ze telkens hetzelfde excuus gebruiken: dat ze het druk hebben.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:31 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please



    Die krijg je van mij, mss word je dan wat vrolijker :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Misschien heb je het hele deel niet gelezen, maar ik stop dus. En bovendien ben ik 14; ik hoef me niet volwassen te gedragen.


    Ik heb het wel degelijk gelezen -such a waste of precious time-
    en er stond in dat je terug komt.
    Over een domper gesproken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Jezus, je hebt het niet eens gelezen. Er staat wel een paar keer in dat ik nu toch stop. Leer lezen.

    Toevallig heb ik alles gelezen, ik snap niet dat je een topic aanmaakt met alleen maar gezeik, ga dan gelijk weg

    Je hebt nu je zegje gedaan, ben je nu blij?
    Wanneer begint die vakantie van je precies?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn