• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon Jason Jefferson
    'Oke, ik heb al spijt, maar of ik dit zo erg vind, dat is een andere vraag.' zei ze zachtjes en ik ging meteen rechtop zitten.
    'Dat is niet de bedoeling van mijn plaag partij!' zeg ik beledigd. Ik gebruikte expres het woord pesten niet, omdat ik wist wat ze eerst allemaal had meegemaakt en ik ga op mijn rug naast haar op het bed liggen.
    Het was wat passen en meten op dit eenpersoons-bedje, maar uiteindelijk paste het wel. Ik staarde naar het plafond met mijn handen onder mijn hoofd gevouwen.
    'Krijg ik nog mijn nachtkusje?' vraag ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Na mijn woorden ging hij meteen rechtop zitten. "Dat is niet de bedoeling van mijn plaag partij !" zei hij, met een beledigde toon. Hij ging op zijn rug liggen naast mij in bed, na wat moeite om naast mij te kunnen in dit eenpersoonbedje en vouwde zijn handen onder zijn hoofd. Even staarde hij enkel naar het plafond. "Krijg ik nog mijn nachtkusje ?" vroeg hij zachtjes. Ik ging voorzichtig op zijn onderbuik zitten en veegde een paar blonde krullen weg uit mijn gezicht. Ik boog voorover en plantte mijn lippen op de zijne.

    Natalya Winter Crawford
    'Ach, de jongeren die aan hip-hop doen blijven het zelfde. Ze trekken hun bek open wanner ze dat willen en luisteren nooit,' grinnikt Chris.
    'Kortom, je kan ze gewoon niet aan,' grijns ik.
    'Dan kan ik wel begrijpen dat hij niet zoveel ziet in de moderne dans,' plaagt hij dan een hij geeft een zachte stomp.
    'Helaas voor hem heeft hij bij hiphop wel jou als leraar,' zeg ik liefjes.
    'Lekker,' antwoordt Chris nog op de vraag of we ergens iets zullen gaan eten. 'Waar heb je zin in?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Mij maakt het niet zo veel uit, zeg jij het maar'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Kortom, je kan ze gewoon niet aan," grijnst ze.
    "Hey!" protesteer ik. "Ik kan ze echt wel aan," mompel ik onschuldig.
    "Helaas voor hem heeft hij bij hiphop wel jou als leraar," zegt ze lieflijk.
    "Goh, dat is nou jammer voor hem," zeg ik en schud mijn hoofd. "Ik zou het ook vreselijk vinden als ik mezelf les zou moeten geven. Want dan wordt ik echt veel te goed," zeg ik met een glimlach.
    "Mij maakt het niet zoveel uit, zeg jij het maar," antwoord ze op mijn opmerking.
    "Een patatje? Of is dat niet goed voor je buik?" grinnik ik en prik in haar dunne buik.

    Natalya Winter Crawford
    'Hey! Ik kan ze echt wel aan,' protesteert Chris.
    'Eerst zien, dan geloven,' grinnik ik.
    'Goh, dat is nou jammer voor hem. Ik zou het ook vreselijk vinden als ik mezelf les zou moeten geven. Want dan wordt ik echt veel te goed,' glimlacht hij dan.
    Ik rol met mijn ogen en geef hem een por. 'Niet zo arrogant doen hé, meneertje'.
    'Een patatje? Of is dat niet goed voor je buik?' grinnikt hij.
    Als hij in mijn buik prikt rolt er een korte lach over mijn lippen en doe ik een stap naar achteren. 'Niet doen, je weet dat ik daar niet tegen kan,' lach ik. 'En een patatje is goed'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Eerst zien, dan geloven," grinnikt ze.
    "Pas maar op dat jouw kindertjes niet onhandelbaar worden," zeg ik met een grijns.
    Wanneer ik haar aankijk, zie ik dat ze met haar ogen rolt. "Niet zo arrogant doen, hé, meneertje,"
    "Ik? Arrogant?" vraag ik verbaasd. "Welnee!" grinnik ik.
    Ik begin ik haar buik te prikken, terwijl Natalya begint te lachen en een stap naar achteren doet.
    "Niet doen, je weet dat ik daar niet tegen kan," lacht ze. "Een patatje is goed," voegt ze er aan toe.
    "Jep, dat weet ik," zeg ik met een glimlach en loop naar de deur. "Na u!" zeg ik beleefd en open de deur voor haar.

    Natalya Winter Crawford
    'Pas maar op dat jouw kindertjes niet onhandelbaar worden,' grijnst hij.
    'Ik kan mijn kindertjes heus wel aan hoor, niet iedereen is zoals jou,' zeg ik plagerig. 'En over dat je arrogant bent zullen de meningen verschillen,' voeg ik er aan toe.
    'Jep, dat weet ik,' glimlacht hij over het prikken waarna hij naar de deur loopt. 'Na u!' zegt hij beleefd terwijl hij de deur opent.
    Ik grinnik even en loop door de deuropening. 'Eigenlijk zou ik degene moeten zijn die jou u noemt, aangezien jij ouder bent'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Ik kan mijn kindertjes heus wel aan hoor, niet iedereen is zoals jou," plaagt ze me.
    "Gelukkig niet, want dan waren er veel te veel knappe mannen op aarde,"
    "Eigenlijk zou ik degene moeten zijn die jou u noemt, aangezien jij ouder bent,"
    "Maar ik ben nog lang niet grijs!" lach ik en trek mijn muts van m'n hoofd om het te laten zien. "Je hoeft me dus nog geen u te noemen,"
    Samen lopen we het gebouw uit, het terrein op.

    Natalya Winter Crawford
    'Gelukkig niet, want dan waren er veel te veel knappe mannen op aarde,' zegt hij.
    Ik bijt op mijn lip en schiet in de lach. 'te veel arrogante jongetjes bedoel je'.
    'Maar ik ben nog lang niet grijs!' lacht hij terwijl hij zijn muts af doet. 'Je hoeft me dus nog geen u te noemen'.
    Ik buig me zijn kant op en doe alsof ik zijn haar bestudeer. 'Hmmm, ik zie anders toch een paar grijze haren,' grijs ik plagerig. 'Maar goed, wil je lopend of met de auto gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Te veel arrogante jongetjes bedoel je," lacht ze.
    "Dat ook," geef ik toe en kijk haar heel onschuldig aan.
    Natalya buigt zich naar me toe en bestudeert mijn haar. "Hmmm, ik zie anders toch een paar grijze haren," zegt ze.
    "Dan moet ik me snel met anti-grijs-wordt shampoo wassen!" roep ik en ren weg. Een stukje verder wacht ik totdat Natalya weer naast me loopt. "Maar goed, wil je lopend of met de auto gaan?"
    "Lopend?" stel ik vragend voor. "Het is hier toch niet zo ver vandaan,"

    Natalya Winter Crawford
    'Dat ook,' geeft hij onschuldig toe. 'Dan moet ik me snel met anti-grijs-wordt shampoo wassen!' roept hij dan waarna hij wegrent.
    Lachend kijk ik hem na en loop uiteindelijk zijn kant weer op.
    'Lopend?' stelt hij voor. 'Het is hier toch niet zo ver vandaan'.
    'Klinkt als een goed idee,' zeg ik instemmend. 'Dan kan ik er ook alvast een páár calorieën afwerken,' voeg ik er met een klein lachje aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Klinkt als een goed idee," stemt ze in. "Dan kan ik er ook alvast een páár calorieën afwerken," voegt ze er aan toe.
    "Je bent zo dun als een plank hout, een paar calorietjes meer valt echt niet op. Geloof me," zeg ik met een kleine grijns.
    Samen verlaten we het terrein van de Dance Academy en lopen nu over straat richting de patatkraam.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:15 ]

    Natalya Winter Crawford
    'Je bent zo dun als een plank hout, een paar calorietjes meer valt echt niet op. Geloof me,' grijnst Chris.
    Ik geef hem een harde por tussen zijn ribben. 'Ik ben helemaal geen plank hout,' protesteer ik. 'Hout kan niet dansen, en ik wel. Trouwens, hout heeft ook geen borsten en ik wel. Als je dat niet kan zien moet je maar een bril kopen voor de bejaarde ogen van je,' grinnik ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik kan nu niet meer reageren.... Beat kom online pleaseee! Of kan iemand anders de hiphop zaal in komen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    Natalya port hard tussen mijn ribben.
    "Auw.." piep ik zachtjes. "Ik heb ook gevoel hoor!" zeg ik verontwaardigd.
    "Ik ben helemaal geen plak hout," protesteert ze. "Hout kan niet dansen, en ik wel,"
    "Oh, kan jij dansen? Dat wist ik niet," lach ik zachtjes.
    "Trouwens, hou heeft ook geen borsten en ik wel. Als je dat niet kan zien moet je maar een bril kopen voor die bejaarde ogen van je," grinnikt ze.
    Expres kijk heel overdreven naar haar borsten. "Ze zijn wel mooi hoor," zeg ik lachend.