• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Ik ga mijn spullen verder uitpakken. Ik zie je nog wel een keer," zegt de jongen die zojuist tegen Natalya praatte. Hij loopt weg en verdwijnt door de deur.
    "Lang niet gezien," zegt Natalya en geeft met een stevige knuffel. "En, kan je je leerlingen een beetje aan?" grijnst ze.
    "Ach, de jongeren die aan hip-hop doen blijven het zelfde. Ze trekken hun bek open wanner ze dat willen en luisteren nooit," zeg ik en grinnik zachtjes.
    "Die jongen die hier et was is als het goed is, ook een leerling van je," voegt ze er nog aan toe.
    "Dan kan ik wel begrijpen dat hij niet zoveel ziet in de moderne dans," zeg ik plagend en geef een zacht stompje tegen haar arm.
    "Het is al redelijk laat, zin om ergens iets te eten?" vraagt ze, nadat ze op haar horloge heeft gekeken.
    "Lekker," glimlach ik. "Waar heb je zin in?"

    [Mijn topics, sorry voor weinig reactie, het gaat privé momenteel even heel slecht en voor mij gaat dat voor Quizlet. Ik probeer nog te reageren voor zondag want dan ga ik 3 weken naar Amerika. Nogmaals sorry.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    [Mijn topics, sorry voor weinig reactie, het gaat privé momenteel even heel slecht en voor mij gaat dat voor Quizlet. Ik probeer nog te reageren voor zondag want dan ga ik 3 weken naar Amerika. Nogmaals sorry.]


    Zal ik de reactie van Veronica even zoeken ?

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    (...)

    Zal ik de reactie van Veronica even zoeken ?


    [Graag, ik kan nu eventjes reageren.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green

    Ik zag dat hij naar iets keek aan de muur. Wat wist ik niet aangezien ik met mijn rug naar de muur stond. "Lieverd, ik ga zo denk ik maar eens mijn bed opzoeken anders slaap ik morgen tijdens de les" zei hij waarna hij me verdrietig aankeek. Hij hield me nog steeds stevig vast. Ik haalde mijn iPhone uit mijn achterzak en keek even verbaasd aangezien het al redelijk laat was. "Goed idee" mompelde ik zachtjes. Ik wou helemaal nog niet weg, maar we hadden morgen gewoon les.


    [Alsjeblieft. Erg voor je trouwens, dat het niet zo goed gaat ...]

    Brandon Jason Jefferson
    Ze haalde haar iPhone uit haar achterzak en keek even verbaasd. Oke, het was nog niet zo heel laat, maar als ik laat ging slapen had ik een enorm ochtendhumeur en dat wilde niemand meemaken.
    'Goed idee.' mompelde ze toen en ik drukte een kusje op haar voorhoofd waarna ik haar los liet.
    Mijn iPod haalde ik uit de boxen en ik dimde de lampen. Ik pak haar hand vast en neem haar weer mee de zaal uit. Even keek ik haar afwachtend aan toen we stil stonden in de gang, zou ze nog even meegaan of zou ze meteen netjes naar haar eigen kamer gaan?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Hij drukte een kusje op mijn voorhoofd en liet me los. Zijn iPod nam hij uit de boxen waarna hij de lichten uitdeed. Hij nam mijn hand vast en nam me mee tot net buiten de zaal. We bleven stilstaan in de gang en toen ik opzijkeek zag ik dat hij me afwachtend aankeek. Ik lachte zachtjes en begon te lopen naar de jongenskamer. "Er moet toch iemand je nachtkusje geven ?" vroeg ik toen ik hem weer aankeek, "En ik denk niet dat 1 van de jongens dat op zich wilt nemen".

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 23:33 ]

    [iemand Amy meeten ze is in de hip hop zaal]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ze lachte zachtjes en begon te lopen richting de kamer waar ik sliep. 'Er moet toch iemand je nachtkusje geven? En ik denk niet dat 1 van de jongens dat op zich wilt nemen.' zegt ze als ze me weer aankijkt.
    Ik kijk haar nogmaals diep aan in haar groene ogen en ik neem haar mee naar de kamer. Ik ga zitten op het bed wat ik mezelf toegeëigend had door mijn tas er maar gewoon op te gooien en door mijn handen op de achterkant van haar bovenbenen te zetten trek ik haar op mijn schoot. Allebei haar benen aan 1 kant waardoor ze dus op haar onderbenen leunde op het bed. Mijn armen laat ik losjes om haar middel hangen en ik kijk haar tevreden aan waarna ik haar met getuite lippen aankijk. 'Ik zou toch een nachtkusje krijgen?' zeg ik dan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green

    Als hij me nog eens diep aankeek in mijn ogen nam hij me mee naar zijn kamer. Hij ging zitten op een bed dat waarschijnlijk dat van hem was. Moest het van iemand anders zijn dan zou het best vreemd zijn om daar op te gaan zitten. Ik voelde zijn handen op de achterkant van mijn bovenbenen waarna hij me naar zich toetrok. Ik belandde op zijn schoot en keek hem lachend aan toen hij zijn lippen tuitte. "Ik zou toch een nachtkusje krijgen ?" vroeg hij. Ik knikte en gaf hem een kusje op zijn mondhoek. "Zo, je nachtkusje" zei ik met een redelijk serieus gezicht.

    Brandon Jason Jefferson

    Ze knikte en drukte doodserieus een kusje op mijn mondhoek. 'Zo je nachtkusje.' zegt ze en ze kijkt me serieus aan.
    Ik kijk haar verbaasd aan. 'Meen je dat nou Veronica?' zeg ik als ik een wenkbrauw optrek. Ik was niet serieus boos hoor, of beledigd, maar ik speelde haar spelletje gewoon mee.
    'Dan zal ik toch eens maatregelen moeten gaan nemen.' zeg ik als ik haar makkelijk op haar rug op het bed leg en net boven haar blijf hangen. Overal op haar gezicht geef ik kusjes, overal, op haar wang, haar neus, haar voorhoofd, haar mondhoek, maar precies zo dat ik geen een keer haar mond raak. Ik zou haar ook eens plagen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    De verbaasde blik in zijn ogen maakte het me moeilijk niet in lachen uit te barsten, maar ik kon me nog inhouden. "Meen je dat nou Veronica ?" vroeg hij waarna hij 1 wenkbrauw optrok. Nog voor ik iets kon zeggen ging hij verder, "Dan zal ik toch eens maatregelen moeten gaan nemen" zei hij. In een paar seconden lag ik op mijn rug in het bed en hing hij boven mij. Kusjes werden over mijn gehele gezicht geplaats, maar niet 1 keer op mijn lippen. Een vermoeide kreun verliet mijn lippen, "Pestkop".

    Brandon Jason Jefferson
    'Pestkop' zuchtte ze en ik ging gewoon door waar ik mee bezig was. 'Heb je al spijt?' fluisterde ik toen ik een kusje in haar nek drukte, net onder haar oor.
    Ik wist wel zeker dat ze ondertussen spijt had, maar of ze het ook echt erg vond wist ik niet.
    'Moet je me maar niet zo pesten.' fluisterde ik toen ik verder kusjes in haar nek gaf.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    "Heb je al spijt ?" fluisterde hij toen hij een kusje net onder mijn oor drukte. Hoe meer kusjes hij op mijn gezicht plaatste hoe warmer ik vanbinnen werd. "Moet je me maar niet zo pesten" fluisterde hij tussen het kusjes geven in mijn nek door. "Oké, ik heb al spijt" zei ik zachtjes, "Maar of ik dit zo erg vind, dat is een andere vraag" lachte ik erachter.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 0:21 ]

    *Cameron kan wel komen ??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.