• Dit bericht gaat niet over een specifieke ban of iets dergelijks

    Van de week had ik een gesprekje met een aantal users van Quizlet en uiteindelijk ging het over bans. Ik ben erachter gekomen dat er onder veel users onduidelijkheden zijn over wanneer iemand geband worden en dat mods ook vaak iets anders zeggen.
    Sommige users worden namelijk heel snel geband en andere weer niet. Soms zeggen mods dat oude waarschuwingen niet meetellen en soms tellen ze wel mee als ze een ban geven. Ook hoor ik dat sommige na 2 waarschuwingen een ban krijgen, sommige na 3 waarschuwingen en sommige helemaal niet, die krijgen gewoon heel veel waarschuwingen.
    Ik vraag me dus af of er niet een bepaald systeem of meer duidelijkheid kan komen over wanneer je een ban krijgt? Natuurlijk snap ik dat het niet alleen aan waarschuwingen ligt maar ook aan de ernst van de overtreding.


    Your make-up is terrible

    Studs schreef:
    (...)
    Misschien moeten jullie daar dan eens duidelijker over worden.


    Prive's blijven prive, en ik vind dat niet meer dan logisch.

    En we zitten nog steeds met de technische problemen, van die hacker van twee weken geleden. Het is niet dat dat 'hocus pocus, opgelost' is, hoor.
    En dan komen er ook nog eens elke dag wel 10 meldingen binnen over dingen die niet kloppen, mails die niet werken,...
    Wij zijn ook maar mensen, hebben ook maar 24 uren in een dag, en kunnen niet al die uren hier spenderen, als je begrijpt wat ik bedoel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    (...)

    Prive's blijven prive, en ik vind dat niet meer dan logisch.

    En we zitten nog steeds met de technische problemen, van die hacker van twee weken geleden. Het is niet dat dat 'hocus pocus, opgelost' is, hoor.
    En dan komen er ook nog eens elke dag wel 10 meldingen binnen over dingen die niet kloppen, mails die niet werken,...
    Wij zijn ook maar mensen, hebben ook maar 24 uren in een dag, en kunnen niet al die uren hier spenderen, als je begrijpt wat ik bedoel.


    Mag jij eens vertellen welke technische problemen door de hacker. Ik heb er niets van gemerkt tenminste.
    En natuurlijk krijgen jullie veel meldingen binnen maar als jullie daar zo'n moeite mee hebben verwijs ik terug naar mijn vorige post, te weinig mods?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 11:28 ]


    Your make-up is terrible

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Dat kan wel zijn, maar dat is ALTIJD hun excuus 'we hebben het druk'. Altijd. En voor zover ik nu weet heeft iedereen vakantie dus dat scheelt weer heel veel met school.

    Ik heb dat excuus nog nooit gegeven. Je veralgemeent gewoon iets dat je ooit eens hebt opgevangen. Je kan niet iedereen over 1 kam scheren. Iedereen heeft wel eens wat te doen. Jij ook. Het is vakantie voor iets.

    En nee, niet iedereen heeft vakantie. Is het misschien in je opgekomen dat mensen ook op dit moment werken? Goh, mijn baas zou het leuk vinden als ik zeg: goh ik heb zin om met alle andere jongeren vakantie te nemen. Bezie het maar in de bakkerij en de winkel. Aju met de paraplu en salu. Ik zie je wel wel midden september als ik gedaan heb met vakantie vieren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nayade schreef:
    (...)

    Prive's blijven prive, en ik vind dat niet meer dan logisch.

    En we zitten nog steeds met de technische problemen, van die hacker van twee weken geleden. Het is niet dat dat 'hocus pocus, opgelost' is, hoor.
    En dan komen er ook nog eens elke dag wel 10 meldingen binnen over dingen die niet kloppen, mails die niet werken,...
    Wij zijn ook maar mensen, hebben ook maar 24 uren in een dag, en kunnen niet al die uren hier spenderen, als je begrijpt wat ik bedoel.

    Jullie hebben nu toch 12 mods? Dan zijn 10 meldingen toch zo opgelost?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb dat excuus nog nooit gegeven. Je veralgemeent gewoon iets dat je ooit eens hebt opgevangen. Je kan niet iedereen over 1 kam scheren. Iedereen heeft wel eens wat te doen. Jij ook. Het is vakantie voor iets.

    En nee, niet iedereen heeft vakantie. Is het misschien in je opgekomen dat mensen ook op dit moment werken? Goh, mijn baas zou het leuk vinden als ik zeg: goh ik heb zin om met alle andere jongeren vakantie te nemen. Bezie het maar in de bakkerij en de winkel. Aju met de paraplu en salu. Ik zie je wel wel midden september als ik gedaan heb met vakantie vieren.


    Uh... Je bent pas net mod, geen wonder dat je dat nog niet gebruikt hebt. Een beetje een fail vind ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wij worden er niet op aangesproken dat we het druk hebben omdat we geen mods zijn. Ze hebben wel tijd om een twitter aan te maken en bij te houden, om daarop te melden dat we geen bemiddelaars maar op Quizlet niet. En toch altijd zeuren dat ze het te druk hebben. Nou dan is het duidelijk dat er mods te weinig zijn. Maar meer aannemen dan ze nu hebben doen ze geloof ik niet aan want in hun ogen zijn het er wel genoeg. Nou als ze het altijd te druk hebben vind ik niet dat er genoeg zijn.
    Daarbij krijg ik de indruk dat ze helemaal geen duidelijkheid willen over bans zodat ze nog altijd kunnen blijven zeggen fouten maken is menselijk en wij zijn ook maar mensen. Het komt een beetje over als jullie favoriete smoesje. Fouten reduceren komt niets van in natuurlijk. Als ik dan iets voorstel wat in jullie voordeel kan werken word ik nog aangevallen er op ook en een excuses kan ik wel vergeten want het is een mod. Een mod is dan wel menselijk maar excuses hoeven ze amper te geven, behalve als héél Quizlet boos op ze zijn.
    En even over Ellens ban, ik geloof er nu wél in dat jullie haar gewoon niet mogen en daarom zo lang geband hebben. Ik dacht dat het normaler was om die personen een forumban te geven en niet voor 7 dagen. Een beetje een extreme maatregel voor wat zij gedaan heeft, zonder een enkele waarschuwing.


    Ik probeerde alleen maar uit te leggen dat mods ook mensen zijn en dat hun er op worden aan gekeken als ze het druk hebben en mensen die geen mod zijn niet.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Mag jij eens vertellen welke technische problemen door de hacker. Ik heb er niets van gemerkt tenminste.
    En natuurlijk krijgen jullie veel meldingen binnen maar als jullie daar zo'n moeite mee hebben verwijs ik terug naar mijn vorige post, te weinig mods?


    Er zijn perfect genoeg mods, maar sommige meldingen duren nu eenmaal langer dan 5 minuten, en als jullie denken dat wij al die dingen gaan bespreken onder jullie neus, dan hebben jullie het mooi mis. Het is soms al moeilijk om met tien tot een goede beslissing te komen, en daar hebben we dan geen wijsneuzen bij nodig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    (...)

    Mag jij eens vertellen welke technische problemen door de hacker. Ik heb er niets van gemerkt tenminste.
    En natuurlijk krijgen jullie veel meldingen binnen maar als jullie daar zo'n moeite mee hebben verwijs ik terug naar mijn vorige post, te weinig mods?

    Dat zijn problemen waar de gewone user geen last van heeft. Alleen wij hebben er last van. Meer vertellen kunnen we ook niet tot we weten we de hacker is en welke schade die mogelijk nog heeft aangericht.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nayade schreef:
    (...)

    Er zijn perfect genoeg mods, maar sommige meldingen duren nu eenmaal langer dan 5 minuten, en als jullie denken dat wij al die dingen gaan bespreken onder jullie neus, dan hebben jullie het mooi mis. Het is soms al moeilijk om met tien tot een goede beslissing te komen, en daar hebben we dan geen wijsneuzen bij nodig.

    Pardon? Waarom nou weer zo'n aanvallend reactie? Wij willen alleen duidelijkheid.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nayade schreef:
    (...)

    Er zijn perfect genoeg mods, maar sommige meldingen duren nu eenmaal langer dan 5 minuten, en als jullie denken dat wij al die dingen gaan bespreken onder jullie neus, dan hebben jullie het mooi mis. Het is soms al moeilijk om met tien tot een goede beslissing te komen, en daar hebben we dan geen wijsneuzen bij nodig.


    Nou, nou, nou. (cat) Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen. Ik wil ook helemaal niet dat jullie dat onder onze neus gaan bespreken, volgens mij heb ik dat ook nog nooit gezegt. En blijkbaar is 12 niet perfect want anders zouden jullie het niet zo druk hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Uh... Je bent pas net mod, geen wonder dat je dat nog niet gebruikt hebt. Een beetje een fail vind ik.

    Dan vind je dat maar een fail. Daar kan ik perfect mee leven. Het is niet omdat jij niet kan zien wat er achter de schermen gebeurt, dat er niets gebeurt. Als ik online ben, ben ik meer met modzaken bezig dan iets anders.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dan vind je dat maar een fail. Daar kan ik perfect mee leven. Het is niet omdat jij niet kan zien wat er achter de schermen gebeurt, dat er niets gebeurt. Als ik online ben, ben ik meer met modzaken bezig dan iets anders.


    Ik wil echt even duidelijk maken nu dat ik niet denk dat jullie niets doen. Ik weet dat mods best veel te doen hebben en veel dingen moeten afhandelen. Daarom zeg ik dat er gewoon te weinig mods zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik wil echt even duidelijk maken nu dat ik niet denk dat jullie niets doen. Ik weet dat mods best veel te doen hebben en veel dingen moeten afhandelen. Daarom zeg ik dat er gewoon te weinig mods zijn.

    We redden het allemaal wel, maar er zijn niet altijd evenveel mods online en er zijn er zelfs op vakantie. Dus ik vind het niet meer dan normaal dat alles niet zo snel gaat.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    Wij worden er niet op aangesproken dat we het druk hebben omdat we geen mods zijn. Ze hebben wel tijd om een twitter aan te maken en bij te houden, om daarop te melden dat we geen bemiddelaars meer hebben maar op Quizlet niet. En toch altijd zeuren dat ze het te druk hebben. Nou dan is het duidelijk dat er mods te weinig zijn. Maar meer aannemen dan ze nu hebben doen ze geloof ik niet aan want in hun ogen zijn het er wel genoeg. Nou als ze het altijd te druk hebben vind ik niet dat er genoeg zijn.
    Daarbij krijg ik de indruk dat ze helemaal geen duidelijkheid willen over bans zodat ze nog altijd kunnen blijven zeggen fouten maken is menselijk en wij zijn ook maar mensen. Het komt een beetje over als jullie favoriete smoesje. Fouten reduceren komt niets van in natuurlijk. Als ik dan iets voorstel wat in jullie voordeel kan werken word ik nog aangevallen er op ook en een excuses kan ik wel vergeten want het is een mod. Een mod is dan wel menselijk maar excuses hoeven ze amper te geven, behalve als héél Quizlet boos op ze zijn.
    En even over Ellens ban, ik geloof er nu wél in dat jullie haar gewoon niet mogen en daarom zo lang geband hebben. Ik dacht dat het normaler was om die personen een forumban te geven en niet voor 7 dagen. Een beetje een extreme maatregel voor wat zij gedaan heeft, zonder een enkele waarschuwing.


    Ik weet wel zeker dat de mods mij haten hoor. Maar waarom? Waarom ik? Ik ga met Gaby om zou er eentje kunnen zijn want dat stond ook op de bangalijst. Maar Gaby was al geband toen ik actief werd. Omdat ik ook het QuizletTweets account beheer? Zou kunnen. Maar om mij daarvoor een ban van 7 dagen te geven voor twee onzintopics, dat slaat nergens op.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Ik weet wel zeker dat de mods mij haten hoor. Maar waarom? Waarom ik? Ik ga met Gaby om zou er eentje kunnen zijn want dat stond ook op de bangalijst. Maar Gaby was al geband toen ik actief werd. Omdat ik ook het QuizletTweets account beheer? Zou kunnen. Maar om mij daarvoor een ban van 7 dagen te geven voor twee onzintopics, dat slaat nergens op.

    We weten ondertussen wel dat je je ban nergens op vond slaan, moet je dat telkens herhalen? Ik was op dat moment op vakantie dus ik ken de details niet, maar Krull heeft duidelijk gezegd dat jij en Maartje aan het spammen waren en daarom is op dat moment beslist om je een week te bannen. Anderen zouden daar misschien gewoon een waarschuwing voor hebben gehad, maar op dat moment en in die situatie is dat zo beslist.
    Je ben een week weg geweest, nu ben je terug dus wees blij en stop met zeuren.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn