Cousinzoned schreef:
(...)dat stond er wel in. Ik vat het alleen korter samen. Niet dat ik een hele lange PB kreeg, ik kreeg ook maar zo'n twee zinnen met een uitleg die nergens op sloeg.
Je vat het dan wel kort samen, maar plaatst het zo alsof we geen reden hebben gegeven.
En soms kom je met 2 zinnen toe om iets uit te leggen. Ik heb in andere topics krak dezelfde reden gelezen gegeven door andere users. Dus ik vind het vreemd dat jij de uitleg op niets vind slaan, terwijl anderen het niet zo vreemd vinden.
We zouden het gewoon fijn vinden als we dit achterwege kunnen laten en terug leuk op het forum kunnen bezig zijn.
Assassin schreef:
(...)
Je kan het niet echt ongepast noemen aangezien ik het gewoon niet wist. Mij worden dingen vertelt dus ik neem aan dat Ellen gewoon eerlijk is. Ik weet dat ze zich nogal puberaal gedraagt op het moment dus ik vind het ook niet vreemd dat ze dit nu niet gedaan hebben. Ik weet niet wat in er in de rest van van de PB stond dus ik hem ook geen reden om daarmee mijn mening in te trekken.
Het begint inderdaad duidelijker te worden met de uitzonderingen etc. Toch vind ik eerlijk gezegt wel dat sommige users veel eerder een waarschuwing dan andere. Van sommige is het natuurlijk begrijpelijk omdat ze al eerder dingen gedaan hebben en het dan nog eens doen maar van sommige begrijp ik het niet echt. Ik krijg het idee dat jullie users die jullie met z'n alle niet mogen gewoon eerder een waarschuwen en/of ban geven en ik denk eerlijk gezegt ook niet dat jullie dit kunnen tegenspreken, al zullen jullie dat waarschijnlijk wel doen.
Misschien is het wel een idee om een algemeen topic over bans gemaakt word waarin alles samengevat word, van de spambots, tot reclamemakers en uitzonderingen en hoe het groot en deels opgelost word.
Ik geef toe dat 'ongepast' het goede woord niet was. Maar ik wou gewoon even vermelden dat haar reactie leek alsof we geen reden hadden gegeven. En jij had dat blijkbaar ook zo verstaan aan je reactie te zien. Ik verwijt je ook niets ofzo, maar ik wou gewoon even verduidelijken wat er niet stond.
Dat niet iedereen kan even goed met iedereen overweg kan, is een feit. Maar net daarom mag een mod op dat vlak niet op eigen houtje handelen.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury