• Dit bericht gaat niet over een specifieke ban of iets dergelijks

    Van de week had ik een gesprekje met een aantal users van Quizlet en uiteindelijk ging het over bans. Ik ben erachter gekomen dat er onder veel users onduidelijkheden zijn over wanneer iemand geband worden en dat mods ook vaak iets anders zeggen.
    Sommige users worden namelijk heel snel geband en andere weer niet. Soms zeggen mods dat oude waarschuwingen niet meetellen en soms tellen ze wel mee als ze een ban geven. Ook hoor ik dat sommige na 2 waarschuwingen een ban krijgen, sommige na 3 waarschuwingen en sommige helemaal niet, die krijgen gewoon heel veel waarschuwingen.
    Ik vraag me dus af of er niet een bepaald systeem of meer duidelijkheid kan komen over wanneer je een ban krijgt? Natuurlijk snap ik dat het niet alleen aan waarschuwingen ligt maar ook aan de ernst van de overtreding.


    Your make-up is terrible

    Ontopic blijven graag?


    Your make-up is terrible

    wat doe ik?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    wat doe ik?

    Het over Qchat hebben :3

    Tuurlijk Nikki, I was just answering a question.
    Anyways, het is nog steeds raar --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Het over Qchat hebben :3

    Tuurlijk Nikki, I was just answering a question.
    Anyways, het is nog steeds raar --'


    maar wat was er daar gebeurt?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik krijg dus net antwoord waarom ik 7 dagen ban had. 'Je weet dat het niet mag en je bent een actiebe user dus je kent de regels' Sorry hoor.

    Het is wel raar dat daar dan verschil in is. Heb hier al over gepraat met mods?


    Physics is awesome

    Cousinzoned schreef:
    Ik krijg dus net antwoord waarom ik 7 dagen ban had. 'Je weet dat het niet mag en je bent een actiebe user dus je kent de regels' Sorry hoor.


    en wat dee je?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    (...)

    maar wat was er daar gebeurt?

    Cousinzoned was gebanned en we hadden het dus in de Qchat over wat Nikki nu in het topic heeft gezet (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cousinzoned schreef:
    Ik krijg dus net antwoord waarom ik 7 dagen ban had. 'Je weet dat het niet mag en je bent een actiebe user dus je kent de regels' Sorry hoor.


    Sorry modjes, maar ik vind nu dat jullie een grote hoop onzin uitkramen. Dit is een typisch voorbeeld van users die jullie wel en niet mogen want andere actieve users krijgen alleen maar een waarschuwing.


    Your make-up is terrible

    Cousinzoned schreef:
    Ik krijg dus net antwoord waarom ik 7 dagen ban had. 'Je weet dat het niet mag en je bent een actiebe user dus je kent de regels' Sorry hoor.
    Dan moet je toch eerst een waarschuwing krijgen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    PercyWood schreef:
    (...)
    Cousinzoned was gebanned en we hadden het dus in de Qchat over wat Nikki nu in het topic heeft gezet (:


    zitte njullie nu op TinyChat?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    (...)

    zitte njullie nu op TinyChat?

    Bespreek dat even in het GB okay? Jullie gaan echt off-topic.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MoonAngel schreef:
    (...)

    zitte njullie nu op TinyChat?

    Het is MSN + de Chat is offline

    Maar dit is een paar dagen geleden besproken

    @Cousinzoned
    Dat is de grootste onzin. Dit lijkt inderdaad sprekend op 'jou mag ik niet; bannen'. Een waarschuwing hoort eraan aan vooraf te gaan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Bespreek dat even in het GB okay? Jullie gaan echt off-topic.


    sorry


    het is soms gewoon raar dat users wel of niet een ban krijgen, ik snap dat dat echt heel irritant is.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Bespreek dat even in het GB okay? Jullie gaan echt off-topic.

    Ik beantwoord enkel de vragen D:
    Maar ik probeer ook ontopic te blijven, dus mijn antwoorden zijn, hopelijk, zoveel mogelijk hieraan gerelateerd. Anders heeft het er inderdaad niks mee te maken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis