• Ik wil dus mijn e-mail op mijn Youtube-account veranderen, want van dat mail adres heb ik het wachtwoord al sinds 2009 niet meer [ik heb een nieuw e-mail adres]. Maar om dat te veranderen bij Youtube zal ik eerst in moeten loggen bij Google, en het wachtwoord daarvan weet ik al lang ook niet meer. Dan zeggen ze dat ze een e-mail sturen naar mijn mail-adres voor mijn wachtwoord, maar dat wachtwoord weet ik dus niet meer. >_<

    So... help.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nieuw Youtube account?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Neuer schreef:
    Nieuw Youtube account?

    Dat ga ik dus niet doen. :')

    Poging tot wachtwoord raden? Meestal heb je wel het goede wachtwoord na een tijdje.
    Succes!


    We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our minds.

    Kun je niet bij je oude email aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent? Dan moet je er toch inkomen?
    En dan laat je google weer een mailtje naar je oude email sturen, etc.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Kun je niet bij je oude nieuwe email aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent? Dan moet je er toch inkomen?
    En dan laat je google weer een mailtje naar je oude nieuwe email sturen, etc.

    Bedoel je iets als dit? Want ik snap niet echt hoe je het bedoelt.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Bedoel je iets als dit? Want ik snap niet echt hoe je het bedoelt.

    Nee. Je vraagt een nieuw wachtwoord voor je oude email (die nog op je youtube-account staat).
    Je logt in op je oude email.
    Dan vraag je bij Google (of Youtube, whatever) ook een nieuw wachtwoord. Daar kun je nu dus wél bij, omdat (als het goed is) je erin bent.
    Maar ik weet alleen niet of het allereerste kan...

    Veel succes nog!


    Deep inside, I've never felt alive

    Zonderland schreef:
    Nieuw Youtube account?


    Life is full of fake people

    Soundwave schreef:
    Poging tot wachtwoord raden? Meestal heb je wel het goede wachtwoord na een tijdje.
    Succes!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Mysteria schreef:
    (...)
    Nee. Je vraagt een nieuw wachtwoord voor je oude email (die nog op je youtube-account staat).
    Je logt in op je oude email.
    Dan vraag je bij Google (of Youtube, whatever) ook een nieuw wachtwoord. Daar kun je nu dus wél bij, omdat (als het goed is) je erin bent.
    Maar ik weet alleen niet of het allereerste kan...

    Veel succes nog!

    Als je een nieuw wachtwoord / oude wachtwoord opvraagt wordt dat volgens mij naar die oude mail gestuurd. :')
    Ik check morgen wel, moet nu gaan.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Als je een nieuw wachtwoord / oude wachtwoord opvraagt wordt dat volgens mij naar die oude mail gestuurd. :')
    Ik check morgen wel, moet nu gaan.

    Als je 'm vergeten bent, kan dat moeilijk, niet?


    Deep inside, I've never felt alive

    Stratosphere schreef:
    (...)
    Als je 'm vergeten bent, kan dat moeilijk, niet?

    EXACTLY.

    Dragneel schreef:
    (...)
    EXACTLY.

    Ik heb het over het wachtwoord van je e-mail. Je moet éérst een nieuw wachtwoord voor je email aanvragen.
    Doe dat maar eerst, want volgens mij snap je gewoon totaal niet wat ik bedoel. Ik leg dán wel de rest uit. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Dragneel schreef:
    (...)
    Als je een nieuw wachtwoord / oude wachtwoord opvraagt wordt dat volgens mij naar die oude mail gestuurd. :')
    Ik check morgen wel, moet nu gaan.


    Wat de blauwe gozer bedoelt:

    1) Ga naar je oude email
    2) vraag een nieuw wachtwoord aan bij je oude email. Als het goed is moet je een security vraag beantwoorden, misschien even wachten. soms sturen ze je nieuwe wachtwoord naar weer een andere email die je hebt opgegeven als backup-email
    3) log in met je nieuwe wachtwoord voor je oude email
    4) verander de email die bij je youtube account hoort naar je nieuwe email account
    5) dankzij het wachtwoord dat je bij stap 2 hebt gehaald kun je inloggen bij je oude email en de verandering bevestigen

    KA-CHING


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Wat de blauwe gozer bedoelt:

    1) Ga naar je oude email
    2) vraag een nieuw wachtwoord aan bij je oude email. Als het goed is moet je een security vraag beantwoorden, misschien even wachten. soms sturen ze je nieuwe wachtwoord naar weer een andere email die je hebt opgegeven als backup-email
    3) log in met je nieuwe wachtwoord voor je oude email
    4) verander de email die bij je youtube account hoort naar je nieuwe email account
    5) dankzij het wachtwoord dat je bij stap 2 hebt gehaald kun je inloggen bij je oude email en de verandering bevestigen

    KA-CHING

    Die blauwe gozer is wel een meisje, Alwin. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Stratosphere schreef:
    (...)
    Die blauwe gozer is wel een meisje, Alwin. :W


    dafuq is een meisje?


    quidquid excusatio prandium pro