• Doordat Imgroups op dit moment niet werkt is Q-chat verplaats naar Windows Live Messenger groups. We moeten de verzoeken wel accepteren, dat kan helaas niet anders worden ingesteld bij MSN.
    Als je Q-chat niet kunt vinden als je geaccepteerd bent dan moet je gewoon in de zoek balk Q-chat intypen, dan vind je hem vanzelf wel. En je moet dan naar Opties gaan, dan naar Indeling en dan moet je Groepen weergeven selecteren. Dan zie je hem.

    Je kunt je er hier voor aanmelden.

    Have fun chatting,
    DarkSavior.

    P.s. het kan zijn dat je je moet aanmelden om een verzoek in te dienen en dat kan soms misgaan. Probeer het dan eens via een andere browser of door op CTRL + F5 te drukken.

    Iedereen die een Q-chat verzoek heeft gestuurd en geaccepteerd is, maar de Q-chat niet ziet moet zijn/haar MSN eens opnieuw opstarten. Dat helpt vaak.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zit er in.


    Your make-up is terrible

    Om de groep te weergeven als je hem niet ziet moet je dit doen:
    Ga naar Opties, dan naar Indeling en dan moet je Groepen weergeven selecteren. Dan zie je hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (cat) fijn

    Oh ik zit erin KOEL!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    -> Topic verplaatst op aanvraag van topicopener.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Aangevraagd (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik zit erin!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    aangevraagt (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Je bent geaccepteerd, maar op een of andere manier kom je niet in de chat. Sluit eens MSN af en start hem opnieuw, dat zou eigenlijk moeten helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat geldt eigenlijk voor iedereen die een Q-chat verzoek heeft gestuurd. Iedereen is geaccepteerd, maar als je hem nog niet ziet moet je eens MSN opnieuw opstarten, dat zou moeten helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    aangevraagd ;D


    Life is hard, just break it with your head <3

    aangevraagd.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    -

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw ik ben allang niet meer op Q-chat geweest, ik zat nog op die hele oude Q-chat lol.
    Ik ga wel even aanvragen. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Je kunt nog steeds joinen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.