• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:21 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Toen hij weg liep naar zijn kamer voelde ik tranen over mijn wangen heen rollen, ik hield echt van hem. Ik wilde het liefst bij hem in bed kruipen en gewoon bij hem zijn. Ik liep maar naar mijn kamer en zag dat Blaine zijn spullen gepakt had. Vrijwel direct begon ik te snikken en liet ik me op bed vallen. Ik voelde me zo rot.. Maar ik ging dit doorzetten, als was het het laatste wat ik deed. Ik zou het terug doen.

    [Ja precies, echt sneu.. Ik leef altijd meteen helemaal mee. XD Alleen jammer dat we nu niks meer kunnen doen :l ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Misschien de volgende dag? Ik weet niet wat dan met de rest zit?)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik vind het goed]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik vind het ook goed. XD Maar ik weet niet natuurlijk of het met de rest dan niet in de knoop zit. :()


    One Who Travels A Higher Path.

    [Nee precies, moeten we dat even afwachten..]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ja, want Rachel en Finn zijn op de boulevard, jij kan ze even in bed sturen en dat ze gaan slapen, maar van Quinn en Damon weet ik het niet oja en van Santana en puck. XD En ik moet eten, kom zo terug)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 19:27 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Nadat Rachel en ik een tijdje hadden rond gelopen op de boulevard, werd het toch weer aardig laat en besloten we om terug naar de villa te gaan. Ik reed terug naar huis en nam Rachel mee naar onze kamer. We gingen nog even snel douchen en gingen daarna in bed liggen. Ik kuste Rachel nog een laatste keer voordat ik in slaap viel.

    [Gedaan (: en eetsmakelijk!]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 19:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Thank you! Ik heb Leannan en Sebtana even een bericht gestuurd en ze vonden beiden het goed. Dat er een nieuwe dag komt! (: )

    Dus hierbij: Een nieuwe dag!


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Slaperig knipperde ik met mijn ogen, ik keek naast me en zag dat het bed leeg was. Blaines helft van het bed was nog keurig opgeschud en ik voelde me direct weer ellendig. Ik wilde mijn arm bewegen, maar herinnerde dat mijn arm in het gips zat. Ik zuchtte gekweld en sloeg met mijn linkerhand de dekens van me af en liep naar de badkamer. Ik zette het bad aan, wat stuntelig verliep met één hand en kleedde me moeizaam uit. Ik legde mijn gebroken arm op het rand van het bad terwijl ik even mijn ogen sloot en genoot van het warme water. Na tien minuten had ik er al gauw genoeg van en stapte ik uit bad en deed ik mijn ''ochtend ritueel''. Toen ik helemaal tevreden was, en aangekleed was liep ik naar beneden om ontbijt voor mezelf te maken.

    Finn

    Ik werd langzaam wakker, en zag naast me dat Rachel nog sliep. Ik douchte me snel en trok snel een simpele shirt en broek aan en liep naar beneden toe. Ik had nog geen honger en liep meteen naar de woonkamer en zette de sportchannel aan.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:16 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Versuft werd ik wakker en opende mijn ogen even om ze uiteindelijk snel weer te sluiten tegen het felle licht uit de kamer.
    "Hmmpf," Mompelde ik knorrig en legde een hand op mijn ogen om vervolgens vermoeid te zuchten.
    Vaag kon ik me nog herinneren wat er was gebeurd gisteren, al wist ik niet meer hoe ik in een bed terecht was gekomen aangezien ik nog wist dat ik op de vloer lag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik opende moe mijn ogen en zie dat zon vol schijnt. Ik had slecht geslapen vanacht. Elke keer had ik liggen piekeren om Kurt. Uiteindelijk was ik rond 6 uur s'ochtends in slaap gevallen. Ik kijk op de klok 10:00 uur, ik zuchte zachtjes. Dus ik had 4 uur maar geslapen. Gekweld stond ik op en slofte naar de badkamer. In de spiegel bekeek ik mezelf en zag dat ik lichte wallen had en dat mijn ogen rood waren van het huilen. Vandaag zou ik gaan sporten, alles van me af trainen. Ik ging na de training wel douchen en me goede kleding aan doen. Ik deed een korte broek aan en pak een shirt, maar deed het niet om. Ik liep naar de trainingszaal met mijn shirt en eenmaal binnen in de kamer. Gooi ik mijn shirt op een hometrainer, waarnaar ik de radio aan deed. Ik haalde handschoenen uit de kast en ging tegen de boksbal boksen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik was net klaar met mijn salade toen ik ineens voelde dat ik een droge huid had. Nee hé, daar had ik gewoon zo'n hekel aan. Ik zuchtte chagrijnig en liep weer terug richting mijn kamer. Maar onderweg kwam ik langs de trainingszaal en zag ik ineens Blaine boksen. Hij had geen shirt aan en was bezweet. Ik ging iets dichterbij staan en bleef hem bekijken. Hij is toch zo knap, en heeft zo'n mooi lichaam. Ik kon zo wel uren naar hem blijven kijken. Zo. knap.. Mijn hart begon te kloppen in mijn keel en ik had de neiging om naar hem toe te rennen en hem de kleding van het lijf te rukken. Tenminste, van wat hij nog aan had. Zonder dat ik het wilde ontstond er een kleine glimlach op mijn gezicht.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hijgend stopte ik met boksen en deed mijn handschoenen uit. Ik haalde een arm over mijn voorhoofd om mijn zweet weg te halen. Uit het niets stroomde tranen over mijn wangen en snikte ik zachtjes. Niet wetend dat iemand me stond te bekijken. Ik haatte mezelf, wat ik tegen Kurt had gedaan. Hij had gelijk, hij had altijd gelijk. Ik zuchte gekweld en veegde de tranen ruw van mijn wangen af.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Mijn glimlach verdween net zo snel als het gekomen was toen Blaine begon te huilen, ik fronste en voelde me weer net zo rot. Ik wilde zo graag naar hem toe lopen om hem te omhelzen, hem te zoenen. Maar dan zou hij me vast na een tijdje weer pijn doen. Twijfelachtig zette ik een paar stappen de sportzaal in, maar ik stopte alweer snel.Kom op, Kurt. Hij had toch ook geen medelijden met jou toen je het moeilijk had? In een snelle beweging draaide ik me om waarbij ik met mijn voet tegen de deur aan liep, waardoor er een best wel hard geluid volgde. Heel snel liep ik nu weg, hopend dat hij me niet had gezien.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik schrik door het harde geluid en ik kijk snel naar de deur. Net zie ik dat Kurt snel weg liep. Had hij het gezien, dat ik ging huilen? Waarom kwam hij hier? Waarom? Vragen kwamen in me op en veegde de laatste tranen weg. Ik voelde me ellendig en nu rotter, omdat Kurt me zag huilen. Ik wist gewoon dat hij het zag. Ik zuchte zachtjes en ging op de grond zitten.


    One Who Travels A Higher Path.